двузонов климатроник

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: сливен

двузонов климатроник

Мнение от митака-сливен » 07 Мар 2008, 13:12

колеги, имам проблем с климатроника- от време на време се чуваше някакво леко свирене или виене, но като намалях силата на духане свиренето спираше, от днес обаче започна постояно да се чува гадния звук и адски много ме дразни. иначе климатроника си работи...
Огледай се, ослушай се и ако ме няма премини!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 07 Мар 2008, 13:25

данеби втулките на ротора на вентилатора да се нуждаят от смазване

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 07 Мар 2008, 14:34

blower unit /тарележ/ ;)
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 8.08.2006
Кара: го из просото!
Детайли за колата: E46 330d

Мнение от Urt » 07 Мар 2008, 16:06

Аз имам същия проблем. Забелязах се се чува някъде при средни обороти на въртене (дигит. климатроник), ако увелича скоростта на въртене или я намаля освен че наистина се променя скоростта спира свиркането. Също съм забелязал че се появява при по продължително каране. На няколко пъти изчезва при рязко спиране или тръгване на колата. Нещо ми се струва че проблема е скрибуцане на оста на перката, дано само със смазка се размина а не с нов таралеж както казва колегата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 07 Мар 2008, 16:14

Каде се намира тоя таралеж?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 07 Мар 2008, 17:25

немога да разбера какво об6то има таралежа с механи4ната ос на вентилатора

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: София

Мнение от CCCP_Power » 07 Мар 2008, 18:16

Няма нищо общо таралежа с скърцането на оста

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 08 Мар 2008, 2:33

PIPERKOV написа:данеби втулките на ротора на вентилатора да се нуждаят от смазване


имаше една тема на Васко1 как да се смажат тея втулки .. маха се отпред капаците и разни други неща и като се смажат изчезва ;)
Изображение

селянина с колелото
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.08.2006
Местоположение: В колата Град: Враца/София
Пол: Мъж
Кара: тролей
Мечтае да кара: влак

Мнение от b0k0 » 09 Мар 2008, 13:56

И аз имах този проблем.. но кара няколко дена и спря.. само това мога да кажа коляга :)
02' BMW E39 530d
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение БМВ във Facebook | www.kUkUrUkU.eU

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 19 Мар 2008, 20:57

Понякога го чувам да посвирва когато е студено времето и започва да духа. Неска се насвири и спря. Трябва да се стигне до таралежа и да се почисти и смаже, а това определено си е занимавка, особено ако трябва да извадиш blower motor. Завряно е да не казвам къде...
Последна промяна b00st на 20 Мар 2008, 18:02, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от moniglow » 20 Мар 2008, 13:05

zBoost написа:Понякога го чувам да посвирва когато е студено времето и започва да духа. Неска се насвири и спря. Трябва да се стигне до таралежа и да се почисти и смаже, а това определено си е занимавка, особено ако трябва да извадиш таралежа. Завряно е да не казвам къде...

И кое точно ще смажеш на "таралежа" ??? :lol: :lol: и щом си го правил,колко време ти отне ??

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Мнение от Indiana » 20 Мар 2008, 13:11

Мога само да ви кажа щом започне да свири, при първия удобен момент, отворете и си смажете оста. Аз чаках 1 година на Е30-ката и накрая втулките спекоха и решението е далеч по-сложно. Сега и 36-цата просвирва от време на време :mhihi:
Едно спрейче е 2-3-4-5лв и ще си смажете цялата кола ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 20 Мар 2008, 16:45

Кажете къде да го напръскам ,че при мен си свири на комито :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 20 Мар 2008, 17:27

отпред се маха пласмасовата решетка и под нея се намира
имаше някъде снимки по форума потърси ги и ще спре да свири като върти ;)
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 20 Мар 2008, 17:45

http://sqbimmer.com/dump/e36_blower_motor/

P.S: Аз не съм го махал, но определено махането на кората е само началото. Indiana може ли да се напръска без да се вади, че както гледам от линка на DIY-то или трябва да гънеш метала отгоре или да махаш колектори за да направиш място :?:
Последна промяна b00st на 20 Мар 2008, 17:59, променена общо 2 пъти

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook