Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 02 Мар 2008, 17:01

Опа, извинете :uups:
Айс, трий ако трябва, извинявай, че ти отворих работа.


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 02 Мар 2008, 18:13

Както каза ICE, става въпрос за Common Rail колега, така че не ми помагаш много така.


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 03 Мар 2008, 14:31

Утре влизм в бокса, после ще пиша какъв е резултата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Мнение от vodkarulez » 03 Мар 2008, 16:55

дюза , дюзи ... незнам 1 или повече ... това е проблема за мен !!!


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 04 Мар 2008, 16:18

между другото,казаха ми че може и стартера да се ебава.Понякога и той правел проблеми,специално за комон рейлите обаче,като излезе от бокса ще кажа как е

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от Apunch » 04 Мар 2008, 20:22

mashina написа:между другото,казаха ми че може и стартера да се ебава.Понякога и той правел проблеми,специално за комон рейлите обаче,като излезе от бокса ще кажа как е


Човек, ходи виж кво и е на колата, че както е тръгнало ще се окаже, че моторът е за смяна (ако ни слушаш нас де!)


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 07 Мар 2008, 2:31

Не е стартера. Казаха ми че имам проблем с две дюзи, казаха ми да отида в София в Супер Дизел. Там ги поправяли без да се налага смяна, иначе ако се сменели двете после почвали да се обаждат и другите, а пък цените за дюза били ужасни. Четох във темите че има колеги които препоръчват и друг сервиз HH сервиз, другата седмица я карам в София, ама се чуда в кой от двата да си запаза час понеже ще пътувам само заради това.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 16.04.2006
Кара: 535d '12

Мнение от plam75 » 07 Мар 2008, 7:54

Колега, казах ли Ти че проблема идва от дюза (още на 26.02). Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 07 Мар 2008, 7:56

споделете все пак цена на ЕДНА НОВА ДЮЗА НА 525 Д ! колко парички е и като ги сментнем х6 .. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Мнение от vodkarulez » 07 Мар 2008, 11:04

ако не се лъжа цената на една нова дюза за 525д е 550 лв ..x6 = 3300 лв :)

горе долу е такава сметката :)

Иначе ги чистят с ултразвук май , не съм сигурен за ефекта. новото си е ново.


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 07 Мар 2008, 12:58

каде ги поправят,колега,в Супер Дизел или HH сервиза,каде е по добре?

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 5.03.2008

Мнение от cr1 » 07 Мар 2008, 19:08

В последно време май на много места правят/или си мислят, че правят/ такива дюзи. Правенето е едно, а проверката им е друго нещо.
Правилен подход е следния: първо, проверка за установяване на състоянието им. Резултата определя колко са за ремонт, за какъв ремонт, и въобще дали подлежат на ремонт. След ремонта отново проверка за установяване на резултата. Дюзите са Бош. Имам познат в Бош и от него знам, че само в НН сервиз могат да проверяват такива дюзи, само там има стенд на Бош за проверка на такива дюзи.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 07 Мар 2008, 23:41

:nono: Не е само този сервиз, и други сервизи имат нужната техника!

С две думи, процедурата за 4 броя (толкова побира стенда, който аз съм виждал) е
около 2 часа и представлява подаване на напрежение, това е един от параметрите,
по който се съди дали са добре. След това се проверяват при различни режими какво
количество гориво пускат. Сравняват се резултатите. Допуска е 5% разлика във
впръсканото количесвтво. Така се "продухват" по в няколко различни режима. После
се почистват в ултразвукова вана, но пак им се подава ток. После на станда на обратно
налягане, т.е. "продухват" се отзад напред, горивато тече в обратна посока.
Накрая се прави 30 секунден лийк тест!
8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d Combi

Мнение от alnik » 08 Мар 2008, 19:38

Здравей, колега,

При мен има подобен проблем при топъл старт. Карам Е39 525д комон райл 2001 г. Смених разпръсквачите на 6-те дюзи, но проблемът остана. Направих диагностика на компютър - дава грешка проблем в датчик на разпределителния вал. И наистина, когато не иска да запали, изваждам датчика от двигателя и го охлаждам, след това колата пали веднага. Много е възможно това наистина да е проблема. Иначе като запали, двигателят не тресе и има мощност, тих е и не пуши - няма никакъв проблем. В понеделник ще сменя датчика и ще видя дали наистина нещата ще се оправят.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 09 Мар 2008, 0:51

Да, ще се оправят!
"Не питай старило, а питай патило!"
:mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook