прекъсване на първи цилиндър

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 01 Мар 2008, 20:33

///peter написа:Жоре аз отговорих на черната лимузина :mhihi:
Тук не става въпрос за трептене а за липса на един цилиндър :) ма колегата никво инфо не дава


Я, прочети хубаво заглавието :mhihi: Къде па прочете за липса на един цилиндър :mhihi: Той човека си го е написал ПРЕКЪСВАНЕ. Подчертавам за всеки случай.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 02 Мар 2008, 9:12

О ами добре, прекъсване не значи липса :mhihi: КАто започне да ти прекъсва един ще говорим какво :mhihi:
Деба тез разбирачи деба :mhihi:

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 02 Мар 2008, 9:51

///peter написа:О ами добре, прекъсване не значи липса :mhihi:


Точно така. Ако един цилиндър не работи много лесно може да се разбере кой е точно. :winky:

///peter написа:КАто започне да ти прекъсва един ще говорим какво :mhihi:
Деба тез разбирачи деба :mhihi:


При мен случая беше такъв. Прекъсване. И едва го хванахме. Защото когато реши да работи, работи много добре. Когато реши да се ебава ми скъсваше нервите. Както мотора си работи гладко и се форсира нормално изведнъж почва да претриса и при подаване на газ припукваше в смукателните колектори. На бензин. И, мамичката му, като го закачим на компютъра всичко си заспива и техника вика " Бате, мотора спи". ;)
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 25.04.2005
Пол: Мъж
Кара: E38
Мечтае да кара: E 38
Детайли за колата: 728iA

Мнение от polipetio » 02 Мар 2008, 11:24

Възможно ли е проблема да идва от клапани.глава.разпр.вал.Колата не грее ако това има значение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 04 Мар 2008, 9:47

имам същия мотор и същия проблем когато си иска работи идеално когато реши се лигави.На тихите обототи през около 1 сек. стрелката леко се връща на долу с към милиметър и има леки вибрации което.Ако не работи цилиндър как да съм сигурен че едни майстори я гледаха и ми казаха че това било нормално ама същите маистори не знаеха къде са и свещите и за това нека вас да питам че да не ми я развалят повече.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 05 Мар 2008, 7:58

drmirchev написа:имам същия мотор и същия проблем когато си иска работи идеално когато реши се лигави.На тихите обототи през около 1 сек. стрелката леко се връща на долу с към милиметър и има леки вибрации което.Ако не работи цилиндър как да съм сигурен че едни майстори я гледаха и ми казаха че това било нормално ама същите маистори не знаеха къде са и свещите и за това нека вас да питам че да не ми я развалят повече.


Ако не ти работи един цилиндър със сигурност ще разбереш. Повярвай ми. В ниските и средните се чува едно като тътнене, оборотите леко падат, колата губи мощност. Твоето повече ми намирисва на стъпково моторче. Но, истината си е диагностика :)
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook