Помощ за детонация в дебитомера - Е34, 520i
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Помощ за детонация в дебитомера - Е34, 520i
Колеги, направи ми детонация в дебитомера.... пръсна го, като ми върна газ.
Смених маркучи за въздух, дебитомер, кабели, капачка, палец, купих ремъци, ролка... като го разглобих ми се стори, че ремъка е много хлабав...... би ли могло да е е това причината за детонацията и къде да търся белезите за зацепване, като го разглобявах намерих но ми се струва, че има разлика от малко повече от един зъб /тоест, когато има искра, има и отворени смукателни клапани/ възможно ли е нещо такова или вече търся под вола теле..... не знам какво повече да сменявам.
а пък колко са скъпи частите.... и как лесно се намират, мога книга да напиша, особено за кабелите и капачката....
Смених маркучи за въздух, дебитомер, кабели, капачка, палец, купих ремъци, ролка... като го разглобих ми се стори, че ремъка е много хлабав...... би ли могло да е е това причината за детонацията и къде да търся белезите за зацепване, като го разглобявах намерих но ми се струва, че има разлика от малко повече от един зъб /тоест, когато има искра, има и отворени смукателни клапани/ възможно ли е нещо такова или вече търся под вола теле..... не знам какво повече да сменявам.
а пък колко са скъпи частите.... и как лесно се намират, мога книга да напиша, особено за кабелите и капачката....
кара колата да полудява
допълнение
Ако има някъде схема за зацепването бих се радвал на линк... опитах с търсачката..... 

кара колата да полудява
- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
Сори че те питам но с ква газова си ??? Газов инжекцион ли е ???
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
TazzMann написа:Сори че те питам но с ква газова си ??? Газов инжекцион ли е ???
бесмислен вапрос колега при казовия инжекцион то4но това се спестява
детонаците се полу4ават колега само от каране и никво сервизиране изкасе смяна с вещи на секи има няма 15 хиляди километра а то кво си4ки карате докато не се скапат също тка и смяна редовно на 10 хил на филтар ваздушен и ходене редовно на настроики коетос ие савсем нормална експлатация и друга 4есто срещана грешка сутрин като палите никога не палете на гас защотоо с еполу4ава голяма налягане на гасти и от там прави просто бум ,палете на бензин нека да обурне малко водата да позагрее и изпаритела аи пе4елиш сутрешното омазняване на кпапаните което сие наи голем плюс другото което е4е си4ки газаджии ти ръ4кат дебитомера да настроиват въздуха което е пълна простотия тоие направен да работи на едни стоиности и така трябва да бъде сутрин като палиш на гас и е пипан от4ита толко много въздух 4е пуска толко изкра 4е няма как да не направи детонация в мотрора или както при си4ки го връща обратно надявам се 4е си рабрал правилно каква мие мисалта



- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
Не съм запознат с Г.И. и незнаех че те никога не "кихат". Аз имах Е30-ка (М20В20) преди и тя беше на газ ( не Г.И. ) но никога за 2 години и половина не ми е гърмяла, дори като съм я палил и едната зима на газ защото ми протече бензиновата помпа.Та понеже мисля да сложа и на тази газ и за това питах за инфо !!!dizelboy написа:TazzMann написа:Сори че те питам но с ква газова си ??? Газов инжекцион ли е ???
бесмислен вапрос колега при казовия инжекцион то4но това се спестява
детонаците се полу4ават колега само от каране и никво сервизиране изкасе смяна с вещи на секи има няма 15 хиляди километра а то кво си4ки карате докато не се скапат също тка и смяна редовно на 10 хил на филтар ваздушен и ходене редовно на настроики коетос ие савсем нормална експлатация и друга 4есто срещана грешка сутрин като палите никога не палете на гас защотоо с еполу4ава голяма налягане на гасти и от там прави просто бум ,палете на бензин нека да обурне малко водата да позагрее и изпаритела аи пе4елиш сутрешното омазняване на кпапаните което сие наи голем плюс другото което е4е си4ки газаджии ти ръ4кат дебитомера да настроиват въздуха което е пълна простотия тоие направен да работи на едни стоиности и така трябва да бъде сутрин като палиш на гас и е пипан от4ита толко много въздух 4е пуска толко изкра 4е няма как да не направи детонация в мотрора или както при си4ки го връща обратно надявам се 4е си рабрал правилно каква мие мисалта
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
re
Забравих да спомена, че след като купих колата правих основен ремонт........ всичко е ново, карах 5 6 хиляди километра и стана така, сега пак нови свещи, кабели, дистрибуторна капачка, палец, филтър, маркуча от филтъра към колекторите..... и още какво ли не....
питах за схема на ремъка със белезите... по скоро къде да ги търся, мисля, че ми е разхлабен и затова е изменила центровка.....
от години карам само на газ, знам как се сервизира кола.......

питах за схема на ремъка със белезите... по скоро къде да ги търся, мисля, че ми е разхлабен и затова е изменила центровка.....
от години карам само на газ, знам как се сервизира кола.......

кара колата да полудява
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
emi като знаеш зна4и би требвало да знаеш 4е в на4алото и края на секи сезон се ходи на цетрофка на гаста в оторизирани места заради промените в въздуха 




oтговор
Това го знам, ама не е причина да ми думне дебитомера в буквалнията смисъл, проблема се оказа в охлабен ангренажен
ремък, след основният ремонт преди има няма 5000 км. ... днес запалих и утре живот и здраве на реглаж, пак не ми харесва как работи, ама вече причините може да са по - малко.../ все пак съм сменил почти всичко/ натрупана грешка, дебитомер или моторчето за празен ход.... защото ми мени оборотите, форсира се, на моменти няма мощност

кара колата да полудява
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
еми пак дебитомера гарми от лоша смес а за оборотите и аз дълго време си мислех 4е от мотор4ето и дебитомера ама не бех в камур на диагностика и ми казаха 4е или кабелите некад еокъсяват или е от компа
аз пак сменних компа щото имаше кои да даде и си4ко заспя
и престанаха дами ръ4кат по дебитомера каде кои мему е работа даже и там си ми го настроиха как то трябва и от 2 години несам пипал ни едното ни друго то
аз пак сменних компа щото имаше кои да даде и си4ко заспя
и престанаха дами ръ4кат по дебитомера каде кои мему е работа даже и там си ми го настроиха как то трябва и от 2 години несам пипал ни едното ни друго то



отговор
радост вкъщи..... Последно смених и изпарителя, защото не подава газ в подходящият момент.... малко регулировка в дебитомера и сега не стъпва на земята...... само малко ми се стува мудна.... но да видя колко гори, днес пътувам за Търново и дано стигна и се върна..... да правя по - финни настройки......
Някои ако желае мода да препоръчам магазина дето пазарувам и майстора дето винаги помага при проблем.......

Някои ако желае мода да препоръчам магазина дето пазарувам и майстора дето винаги помага при проблем.......









кара колата да полудява
..........
радост.... последно смених и изпарител и вече съм на пистата. Като теглих чертата се оказа, че смених следните неща:
кабели
свещи
дистрибуторна капачка
ролка на ангренажният ремък и ремък
филтър въздушен
дебитомер
изпарител
и регулировки, но като че ли проблема остана пак ми думна един два пъти, но вече върви....
кабели
свещи
дистрибуторна капачка
ролка на ангренажният ремък и ремък
филтър въздушен
дебитомер
изпарител
и регулировки, но като че ли проблема остана пак ми думна един два пъти, но вече върви....
кара колата да полудява
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани