прекъсване на първи цилиндър

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 25.04.2005
Пол: Мъж
Кара: E38
Мечтае да кара: E 38
Детайли за колата: 728iA

прекъсване на първи цилиндър

Мнение от polipetio » 29 Фев 2008, 19:18

колата е Е34-1990г-520-бензин-новия мотор .Свещите са нови-дюзите почистени-бобината е сменена.има компресия обаче прекъсва и то само на първи цилиндър

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Фев 2008, 19:58

Разменете бубините и вижте дали има промяна в прекъсването, ако няма и пак е на първи, проверете връзките за сигнала до бубината

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 25.04.2005
Пол: Мъж
Кара: E38
Мечтае да кара: E 38
Детайли за колата: 728iA

Мнение от polipetio » 29 Фев 2008, 20:04

свещи и бобини са разменяни

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Фев 2008, 20:32

Ами казах ти, ако не се променя и въпреки сменена бубина пак проблема е на същия цилиндър проверете сигнала към бубината

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 25.04.2005
Пол: Мъж
Кара: E38
Мечтае да кара: E 38
Детайли за колата: 728iA

Мнение от polipetio » 29 Фев 2008, 20:44

и сигнал има

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 29 Фев 2008, 20:46

а ти сигурен ли си ,че е новия мотор.......че днеска идва един момък и вика:ше ми видиш ли вануса :mhihi: ..а кат двигна капака,тя няма :mhihi: иначе я кара от една година :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 29 Фев 2008, 20:48

Явор написа:а ти сигурен ли си ,че е новия мотор.......че днеска идва един момък и вика:ше ми видиш ли вануса :mhihi: ..а кат двигна капака,тя няма :mhihi: иначе я кара от една година :mhihi:
да ние ти е казал за АНУСА пък ти да си му отварял капака :mhihi: :mhihi: :mhihi: ама си се прекарал
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 25.04.2005
Пол: Мъж
Кара: E38
Мечтае да кара: E 38
Детайли за колата: 728iA

Мнение от polipetio » 29 Фев 2008, 21:13

BD31821


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 01 Мар 2008, 9:38

Баш М50 му е моторя

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Мар 2008, 9:43

Колега, как разбра със сигурност ,че е първия цилиндър прекъсващия ?


Георги Пенчев
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 01 Мар 2008, 16:42

Penchev написа:Колега, как разбра със сигурност ,че е първия цилиндър прекъсващия ?


Георги Пенчев


И на мен това ми е любопитно. Освен чрез диагностика не знам как си определил че е точно първи цилиндър. Има и един друг момент - датчика на разпределителния вал, този за определяне на ГМТ, или този на коляновия вал да е заминал. Ако единия от двата подава грешен сигнал има такова прекъсване.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 01 Мар 2008, 18:15

rado_rf написа:
Penchev написа:Колега, как разбра със сигурност ,че е първия цилиндър прекъсващия ?


Георги Пенчев


И на мен това ми е любопитно. Освен чрез диагностика не знам как си определил че е точно първи цилиндър. Има и един друг момент - датчика на разпределителния вал, този за определяне на ГМТ, или този на коляновия вал да е заминал. Ако единия от двата подава грешен сигнал има такова прекъсване.

Например като махнеш информацията на първа бубина така е разбрал :mhihi:
Датчика на коляновия вал ако е заминал няма да пали :mhihi:

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 01 Мар 2008, 18:27

///peter написа:
rado_rf написа:
Penchev написа:Колега, как разбра със сигурност ,че е първия цилиндър прекъсващия ?


Георги Пенчев


И на мен това ми е любопитно. Освен чрез диагностика не знам как си определил че е точно първи цилиндър. Има и един друг момент - датчика на разпределителния вал, този за определяне на ГМТ, или този на коляновия вал да е заминал. Ако единия от двата подава грешен сигнал има такова прекъсване.

Например като махнеш информацията на първа бубина така е разбрал :mhihi:
Датчика на коляновия вал ако е заминал няма да пали :mhihi:


Ти определено четеш отгоре отгоре. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Мисля, че има разлика вежду грешен сигнал и неработещ датчик. Аре питай ме откъде знам.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Мар 2008, 20:04

Пеца, аз лично съм виждал 6 цилиндров мотор с много леки вибрации и после се оказа ,че не е работила свеща там изобщо, но почти не се долавяха признаци за такъв фал :shock: За това попитах ...

Аз когато сменях лулите на бобините ,имах под ръка и нова бобина дори и я разхождах по всички цилиндри и пак не долавях разлика :shock: А 3 лули бяха нацепени - то не бяха комбинации, то не бяха шпагати :shock:

4 цилиндров мотор е много лесен за такова диагностициране


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 01 Мар 2008, 20:25

Жоре аз отговорих на черната лимузина :mhihi:
Тук не става въпрос за трептене а за липса на един цилиндър :) ма колегата никво инфо не дава

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook