Може ли малко помощ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 1.12.2005
Местоположение: София

Може ли малко помощ

Мнение от L.B.Team » 29 Фев 2008, 15:02

Здравейте ,значи направо ще откача тези дни.Побъркал съм се тотално с това бмв и искам да ви помоля за помощ :confused:
Вчера тъкмо я изкарах от сервиза ( ремонт на предницата ,че много се беше разтропала ) и днес с нови два проблема :(
първия и по-голям проблем,който останових е ,че ми капе масло под колата като е топла...върнах я в сервиза,но нямаше как да се разбере от каде капе понеже всичко беше в масло :mhihi: и отидох да измият мотора.Оказа се ,че май са двата маркуча дето излизат от масления филтър:
тези двата в червените кръгчета
http://images24.snimka.bg/005263610.jpg
е да обаче като погледна отдолу се вижда,че теча е бая по-назад,но въпреки това и аз съм склонен да вярвам,че са маркучите понеже са омаслени.Казаха ми ,че такива няма от каде да намеря по магазините и отидох при човек ,който ги прави. Каза ми по 40лв. на маркуч т.е. 80 за двата :roll: . Въпроса ми е според вас дали могат да се намерят тези маркучи и на какви пари? Или да му се доверя на този и да го оставя да ми ги направи :confused: Баси като спра някъде и отдолу става локвичка масло :mhihi:
Сутринта като си пуснах парното и почна да трака нещо ( се едно перка се допира до кабелче) някъв странен шум :shock: Чува се изпод таблото някъде баси... Ще съм ви много благодарен ,ако ми дадете някакви идей какво да права ,че съм избеснял тотално :confused:
Животът е това,което ти се случва докато си правиш планове за бъдещето...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 1.12.2005
Местоположение: София

Мнение от L.B.Team » 29 Фев 2008, 15:07

Човекът дето прави въпросните маркучи ми каза ,че този проблем е често срещан при много бмв-та понеже маслото ,което минава през тях се нагрява до 100 градуса и после изстива ,при което самият маркуч се втвърдява и започва да пропуска... :roll:
бах маа му изтекоха и водите на тая кола :shock:
Животът е това,което ти се случва докато си правиш планове за бъдещето...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 29 Фев 2008, 15:07

Те точно заради такива майстори навремето започнах сам да си ремонтирам колите, едно ремонтират на половина, други строшат, да им таковам такованкото на такива, в кой квартал си, да се мисли друго решение на проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 29 Фев 2008, 15:08

какви са тия температури и как става толкова студено това масло, я ми се обади дане пиша ЛС

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 29 Фев 2008, 15:11

Лелелелелелелей...

Ами маслото сигурно капе я от маркучите, я от гарнитурка на кутията на филтъра към картера... Не знам защо са ти казали, че такива маркучи не можеш да намериш. Аз се изумих, след като преди месец в един реномиран и известен сервиз Хеед '91 ми каза, че няма да намеря такава помпа на съединителя след като търсели дори в Дарукар!? :shock: Да не говоря, че ме убеждаваха, че колата ми била '89 година... викам "да, до колкото я познавам е края на 70-те" :mhihi: И след 30 мин им я занесох с едно такси чисто новичка помпичка с найлончета и те викат "от къде я намери"!?. Та най-малкото от Дарукар можеш да си поръчаш чисто нови маркучета.

А що се отнася до шума - сигурно е от вентилаторчето което се крие зад управлението на климатроника. Ама ти не ни даде повече информация - все пак се ослушай дали не се чува от към управлението на парното шума и ако е така - сваля се панела и се чисти вентилаторчето.
Последна промяна Gemar на 29 Фев 2008, 16:12, променена общо 1 път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 1.12.2005
Местоположение: София

Мнение от L.B.Team » 29 Фев 2008, 15:23

Ами същност тоя с маркучите ми каза ,че тия маркучи се поръчват и единия струва 350лв. :shock:
Колата е 89 набор :) и няма такива екстри като климатик и климатроник, но определено шума се чува от вентилаторчето.
Животът е това,което ти се случва докато си правиш планове за бъдещето...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 1.12.2005
Местоположение: София

Мнение от L.B.Team » 29 Фев 2008, 15:23

от Овча Купел съм
Животът е това,което ти се случва докато си правиш планове за бъдещето...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 1.12.2005
Местоположение: София

Мнение от L.B.Team » 29 Фев 2008, 19:12

няма ли други мнения :confused:
Явно ще му се довера на тоя и ще го остава да ми ги направи пък,каквото стане :twisted:
Животът е това,което ти се случва докато си правиш планове за бъдещето...

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 29 Фев 2008, 20:32

L.B.Team написа:от Овча Купел съм


:OT: Къде в ОК???
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 1.12.2005
Местоположение: София

Мнение от L.B.Team » 29 Фев 2008, 21:58

OK 1 срещу бившия Smart
Животът е това,което ти се случва докато си правиш планове за бъдещето...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 1.12.2005
Местоположение: София

Мнение от L.B.Team » 29 Фев 2008, 22:02

:arrow:
Животът е това,което ти се случва докато си правиш планове за бъдещето...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 1.12.2005
Местоположение: София

Мнение от L.B.Team » 29 Фев 2008, 22:03

маркучите според момчето ,което ми прави колата са за високото налягане :roll:
Животът е това,което ти се случва докато си правиш планове за бъдещето...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 1.12.2005
Местоположение: София

Мнение от L.B.Team » 04 Мар 2008, 14:19

Айде да не пускам нова тема,сега се връщам от сервиза и се оказа ,че ми е заминал семеринга на коляновия вал ,както и някакви гарнитурки :confused: някой дали се е сблъсквал с този проблем и ,ако може да ми каже дали това е болка за умиране.Каде да го търса този вал и сигурно струва майка си и баща си д**а и вала :confused: някой ,ако има идея нека сподели.
Мерси предварително
Животът е това,което ти се случва докато си правиш планове за бъдещето...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 04 Мар 2008, 14:39

Семеринга е просто гумен уплътнител между оста на коляновия вал и 2-те черупки на картера. Сменя се с нов и това е. Ако тече масло и от други места е хубаво да се сменят гумите навсякъде... просто са стари и се втвърдяват. Аз през уикенда смених гарнитура на капака на клапаните и старата 15-годишна гума беше твърда като пластмаса.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 1.12.2005
Местоположение: София

Мнение от L.B.Team » 04 Мар 2008, 14:48

именно и момчето това ми каза ,че гумите вече не са гуми ,ами са пластмаси.Ми ,както и да е тези дни отново ще се влиза у сервиза няма начин :mhihi:
Казаха ми ,че при самата работа е по-сложно понеже се сваля скоростна кутия и маховика :roll:

PS : никой ли не я ще тая кола ,че съм харесал друга бегачка :mhihi: :mhihi:
Животът е това,което ти се случва докато си правиш планове за бъдещето...

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook