Щампа на двг

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Щампа на двг

Мнение от Taurus » 21 Фев 2008, 13:21

Може би това би ви се сторил тъп въпрос, но все пак ще го задам:

Значи ли тази щампа че мотора е 2.5л или не?

Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

:)

Мнение от shengi » 21 Фев 2008, 14:46

Може и 2.7 да е ;) Те м20б25 и м20б27 мисля, че са с еднакъв блок ;) Моли се да е втория :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: :)

Мнение от stambo_81dg » 21 Фев 2008, 14:52

shengi написа: Моли се да е втория :mhihi:


можеш ли да се обосновеш що да е втория??? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
120 и кусур коня е 2.7

имат щампа на главата
е34 няма с 2.7
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

:)

Мнение от shengi » 21 Фев 2008, 15:23

Ам що да е втория ли ? Ами по малко гори е малко по малко върви де ама икономика му е майката :mhihi: мойто е36 1.8 ако имаше как да му сложа 2.7 щях да го направя :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: :)

Мнение от stambo_81dg » 21 Фев 2008, 16:19

shengi написа:Ам що да е втория ли ? Ами по малко гори е малко по малко върви де ама икономика му е майката :mhihi: мойто е36 1.8 ако имаше как да му сложа 2.7 щях да го направя :mhihi:


от твоя гледна точка може да е така сигурно е по икономичен ама вървенето му е доста по малко ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Мнение от Taurus » 21 Фев 2008, 18:00

Ще продължавам да чета, тъй като никой не даде точен отговор ;)
А на вашите какво пише, ако има въобще такава щампа?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 21 Фев 2008, 18:51

Стамбето ти е отговорил - чети
Мотора ти е или 2.5 или 2.7 литров - според щампата на блока
На главата имаш щампа колко му е обема

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Мнение от Taurus » 21 Фев 2008, 20:09

stambo_81dg написа:
shengi написа: Моли се да е втория :mhihi:


можеш ли да се обосновеш що да е втория??? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
120 и кусур коня е 2.7

имат щампа на главата
е34 няма с 2.7


Wenzy написа:Стамбето ти е отговорил - чети
Мотора ти е или 2.5 или 2.7 литров - според щампата на блока
На главата имаш щампа колко му е обема


мерси, значи ли това че няма 2.7 (и аз не сум чувал) или може да е и 2.7, ако е така какви са конете на този двг?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Rousse,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: Е34, М20В25+
Детайли за колата: Черен

Re: Щампа на двг

Мнение от Van » 21 Фев 2008, 20:20

Taurus написа:Може би това би ви се сторил тъп въпрос, но все пак ще го задам:

Значи ли тази щампа че мотора е 2.5л или не?



Това означение показва, че тоя тип глава се монтира на мотори с обем 2,5 и 2,7 л. Колко точно е мотора, зависи от това под главата! И от блока, също трудно ще се разбере, защото на него най-вероятно пише 84, което е диаметъра на цилиндъра. Един и същ за двата споменати обема. Най- сигурен показател е коляновият вал, но е трудно достижим, ако не си разглобил мотора. Ако е оригиналният за автомобила мотор- VIN ще покаже!
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Мнение от Taurus » 22 Фев 2008, 0:14

Мерси за подробния отговор :mhihi: :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 22 Фев 2008, 17:51

Е те тва е въпроса :mhihi:

Хем по-голям матор хем по-слаб, как става т'ва - ми погледни си оборотомера и ако видиш 5-6К оборота значи си с 2.5 :mhihi: . 2.7-цата реже на 4700 оборота.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: 525i e34 '89
Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo

Мнение от Taurus » 22 Фев 2008, 18:06

Как така реже? Моят е до 7К както обикновено...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 23 Фев 2008, 14:35

Павлин явно говори за по - голям въртящ момент ...
То всички бензинки са до 7000 рпм/м , дръг е въпроса че снощи видях едно мисля М20Б20 беше - на първа дали вдигна 30км/ч .... :roll: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 23 Фев 2008, 14:39

Wenzy написа:Павлин явно говори за по - голям въртящ момент ...
То всички бензинки са до 7000 рпм/м ,


:nono: има и до 5000 :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 25 Фев 2008, 12:42

Wenzy написа:Павлин явно говори за по - голям въртящ момент ...
То всички бензинки са до 7000 рпм/м , дръг е въпроса че снощи видях едно мисля М20Б20 беше - на първа дали вдигна 30км/ч .... :roll: :mhihi: :mhihi:


М20Б27 реже на 4700 оборота и оборотомера е до 5000 оборота, затова само като си го види и ще разбере с кой двигател е.
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook