Въпрос за регулиране на духането на климатика/парното

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Въпрос за регулиране на духането на климатика/парното

Мнение от dr-who » 09 Юни 2004, 14:55

Имам следният проблем: когато пусна да ми духа топло/студено/климатик
без значение... се получава кофти момент на 1-ва степен не ми духа изобщо, на 2-ра степен също, на 3-та степен също, като го пусна обаче да духа на най-силното 4-та степен духа силно, мисълта ми е, знаете ли от какво може да се получава този проблем и къде мога освен в ДаруКар да отида да ми го оправят.
Благодаря
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 09 Юни 2004, 15:11

знам
проблема е в един регулатор на стойност 57лв. 10000% е от него. защото само тогава на първите 3 степени минава през него а не четвъртата не. и ти е изгорял, защото не си си сменял филтъра на климатика от 100 години и си го прецакал. като го смениш, трябва да смениш и филтъра.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 09 Юни 2004, 15:31

Engi имаш черпене от мене бате ако е от това 8) 8) 8)
а знаеш ли къде могат да ми го сменят това чудо? :roll:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 09 Юни 2004, 17:27

Аз имах същия проблем. Моят реостат за управление на перкита е от по старите и не гори а просто трябваше да се почисти. Сваляш кората под волана и гледаш от страната на централната конзола там някъде е. Откачаш буксата отгоре мисля че влизат някакви дебели зелени кабели и го измъкваш. После установяваш какъв е проблема точно при теб :))
Успех.

Dimitar може да се включи по тази тема :D

а ето и нещо от kay http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... lower.html

моя изглежда така:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 09 Юни 2004, 22:39

© написа:Dimitar може да се включи по тази тема :D

Да точно така. Ако е като на (с) работата става с почистване, ако е като моя - му е изгоряла защитата и нещата се оправят като се запои паралелно на нея един дебел (около 1.5мм) меден тел. Това е хроничен проблем при Е36 и ако се набуташ да си купиш нов - след време пак ще изгори или ще се зацапа. Аз моя като го "ремонтирах" така и вече близо 11 месеца работи безотказно 8) .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 09 Юни 2004, 22:51

мерси момчета, ще го погледна това което ми давате като съвет, все пак ако не успея така или иначе няма да имам друг избор ще купувам нов :)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 09 Юни 2004, 23:38

:shock: :shock: :shock: :shock:
моя няма нищо общо с твоя! трябва да го снимам да ви го покажа.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 10 Юни 2004, 8:26

и моя няма нищо общо с този, те във Вари си ми казаха че трябва да се свали преди това да видим модела и т.н. защото били доста видове :)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 10 Юни 2004, 9:49

Моя също е друг, всички реостати са намотани на едно керамично тяло и отгоре е боядисано зелено. Но без значение какъв е вида на тоя реостат - проблемите са му два - ако е с биметална пластина (като на (С) до 1993г.) му се зацапват контактите на тази пластина, ако е от другите (след 1993 г.) - тогава тази биметална пластина е заменена с друг вид защита, която много прилича външно на диод и почти сигурно е, че тя е изгоряла - проблема както казах се решава като се даде накъсо. Ролята на тази защита е да предпази реостата от прекомерно нагряване, но като се има предвид, че тоя реостат се намира във въздухопровод и работи само когато вентилатора на парното работо, т.е. има какво да го охлажда и една такава "БГ интервенция" не би трябвала да му навреди. Естествено ако искаш може да си го смениш със нов, но пак ти казвам това е хроничен проблем при Е36 и можеш да потърсиш в нета и да видиш, че е доста масов. След 1996 г. вече този реостат го няма и на негово място има електроника която регулира оборотите и съответно и проблема е решен.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook