Надран цилиндьр...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Надран цилиндьр...
Тежка диагноза,но факт.В ето тази джаджа има едни клапан4ета(пеперуди)които сьсдават вакуум при вращане на газта при ниски обороти:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3327&hg=11&fg=40
Та едната от тези'пеперуди'се откьсна и ми надра 1-ви цилиндьр.Така,4е вьпросат ми е при това положение има ли на4ин за ремонт или да си тьрся нов мотор?
Жалко за мотора,като го отворихме вьтре беше като нов...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3327&hg=11&fg=40
Та едната от тези'пеперуди'се откьсна и ми надра 1-ви цилиндьр.Така,4е вьпросат ми е при това положение има ли на4ин за ремонт или да си тьрся нов мотор?

Последна промяна Face на 11 Апр 2008, 23:25, променена общо 3 пъти
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
може му се набие риза попринцип 

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
бате ти не спиш бе
.Маистора ми каза,4е ще шлайфаме,но не знае дали има ремонтен комплект,за този мотор.А това за ризата сигурно ли е или предположение?

питай в някой сервиз - официален, все ще знаят дали има ремонтни комплекти. Би трябвало да има
Рано му е за ризи още
много неприятно, но с малко пари ще стане
дано наистина са малко само
поразрових се и май има някакви +мм, но не съм толкова запознат, защото никога не съм шлайфал мотор
виж тук http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
Рано му е за ризи още

много неприятно, но с малко пари ще стане
дано наистина са малко само
поразрових се и май има някакви +мм, но не съм толкова запознат, защото никога не съм шлайфал мотор
виж тук http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
цените на буталата ще те заболят мноого
само сегментите са по 180лв на цилиндър
единствено с ризи става работата , но като правиш един , по-добре е да направиш и 4те за да са в точна линия . Ако ти трябва блок имам един под ръка , с бутала или без както ти изнася
Проблема с тези клапанчета е много гаден, планувал съм да ги махам скоро и аз , ама ме мързи да разглобявам


единствено с ризи става работата , но като правиш един , по-добре е да направиш и 4те за да са в точна линия . Ако ти трябва блок имам един под ръка , с бутала или без както ти изнася
Проблема с тези клапанчета е много гаден, планувал съм да ги махам скоро и аз , ама ме мързи да разглобявам
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
V-max написа:Проблема с тези клапанчета е много гаден, планувал съм да ги махам скоро и аз , ама ме мързи да разглобявам
Бате ти си решаваш,ама мен ли4но тези 'нещица' ме вкараха в ебаси филма.Ина4е пусни 1 оферта за блока на ЛС,пьк ше видим кво ше правя.
Благодаря на останалите за бьрзата реакция по вьпроса!
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
тва съм го писал и в други теми, но явно тряя страха да заиграе за да има ефект
клапите се намират на края на всмукателния колектрор, пластмасовия (черен на цвят) . Сваля се колектора , маха се остта на клапичките и те изпадват (както и м мотора падат
) . За около час работа е , няма нещо специално като инструменти. Този "дефект" до има и при 3,0д , там са 6 обаче и по-честичко падат


клапите се намират на края на всмукателния колектрор, пластмасовия (черен на цвят) . Сваля се колектора , маха се остта на клапичките и те изпадват (както и м мотора падат

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
сьсдават вакуум при вращане на газта при ниски обороти
Не съм проучвал за какво са точно, но знам със сигурност , че като се махнат не става нищо забележимо


- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
До колкото разбрах от механиците тук,са за да затварят достапа на вьздух при рязко вращане на газта,и при работа на празен ход,с цел намаляване на вредните емисии в оклоната среда.Или по просто казано задьнват мотора да пуши по малко.Така,4е като се махнат нямаш грижи.Това ми го казаха механици от Атина,те знаят какво говорят.
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Интересно,ровейки из ю туб,се натькнах на друг ударил джакпота като мен.Та ако 4уете подобен шум от мотора(да не дава господ),то това ще да е!
http://www.youtube.com/watch?v=gALwAFFoGHk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=gALwAFFoGHk&feature=related
Последна промяна Face на 25 Фев 2008, 0:23, променена общо 1 път
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани