температурен датчик проблем при м43 мотор помощ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
температурен датчик проблем при м43 мотор помощ
колата ми харчи над 20 25 бензин та ходих на диагностика и ми казаха че 95 % са сигурни че е температурен датчик които показвал на компа че колата е много студена и харчи адски много и ако е дебитомер или ламбда няма да е чаК толкос много та вапроса ми е такав някои да знае каде се намира вапросния датчик че аз смених един тои се оказа че е за температурата която ми показва в колата а не за компа помагайте че ме боли глава




- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: температурен датчик проблем при м43 мотор помощ
ALEX_DJ написа:колата ми харчи над 20 25 бензин та ходих на диагностика и ми казаха че 95 % са сигурни че е температурен датчик които показвал на компа че колата е много студена и харчи адски много и ако е дебитомер или ламбда няма да е чаК толкос много та вапроса ми е такав някои да знае каде се намира вапросния датчик че аз смених един тои се оказа че е за температурата която ми показва в колата а не за компа помагайте че ме боли глава![]()
![]()
Ще ти дам още 5%, за да бъдеш 100% сигурен. Вземаш един мултицет, нагласяш го да отмерва над 10 килоома. Загряваш мотора до нормална работна температура- 85 градуса, може и малко повече, до към 90 градуса. Сваляш накрайника от датчика, който колегата по-горе ти обясни, че е за смяна. Свързваш двата края на кабелите, излизащи от мултицета съм двета контактни пластини на датчика. Показанията трябва да са 0.25-0.35 килоома, в зависимост до каква работна температура е достигнал двигателя /имай в предвид, че при неизправен термастат, показанията ще бъдат коренно различни/. При 23 градуса показанията съответно са 2.4 килоома, а при минус 10 градуса са 8-10 килоома.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани