ис
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Тая тема сме я обсаждали,ма за протокола
ис-а не струва пален боклук(в момента карам такава)!320 му е маиката(и разбира се сичко нагоре от нея
)


Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Еми ся... шестака си едруга работа..... ама какво да се прави..
Аз ако съдя по Компота добре е колата като ускорение и т.н. а и наистина на магистралата като си изпънеш крака на 5-та е много голямо ускорението първия път се шашнах чак ...
Аз ако съдя по Компота добре е колата като ускорение и т.н. а и наистина на магистралата като си изпънеш крака на 5-та е много голямо ускорението първия път се шашнах чак ...


- panatinaikoz
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is Coupe
- Мечтае да кара: M6 G-Power
- Детайли за колата: ...направо си е детайлна :)
за някои може и да не струва 318ката , като се има предвид , че е от мъничките...ама аз април взех книжка , май взех колата
и като първа количка ми е достатъчно
, а колкото и странно да звучи по марката тотално ме плени леля ми
94та си взе е36 ама всичко поръчково по тази кола и точни спецификации не мога да дам ама е нещо от сорта на 2,4-2,5 и към 200-200+ кончета (за съжаление е автоматик , но жената е карала варбург , лада и т.н. , така че я разбирам)
и аз искам нешо с повече мощ или поне шестак да ручи , а не да жужи
ама има време...





Ако лампичката за резервата на бензина Ви не свети , значи просто не работи!!!
Да храниш БМВ с газ е като да храниш тигър със суха храна...

Да храниш БМВ с газ е като да храниш тигър със суха храна...

Здравеите,нямам БМВ,карам Хонда за сега само,не искам да бъда оплют
,знам че 2-та лагера не се обичат много ама решиха да,попитам нещо със сигурност въпроса ми ще е офф,но ако някой реши,нека каже ако иска нещо.Та имам сивик,в момента е турбиниран,обаче не е настроиван и като видях как се държи на високите скорости в градски условия,се замислям,да се кача на нещо по-"тежко".Идеята ми е за една Е36 318ис-ка,тъй като и на нея съм и замислил подобна конверсия с охлюв,понеже от ваш съфорумец,а и от друго място разбрах че на този мотор М42 и М44 е с ковани-биели,бутала и колянов вал ще държи със сток карантия до около 1-бар,можеби направо трябваше да отправя въпроса си към Лудиягсм,но както казах вече ако иска някой нека отговори.Та да попитам кой друг мотор,който не е акцизен,защото мисля за внос от вън
може да понесе тази интервенция,за 2л-вия 6-так 150 кс мисля(М50Б20-не съм сигурен) разбрах че на 0.4 бара всичко отива в картера,ще съм ви много благодарен,ако някой се отзове
И пак сори за големия ОФФтопик !!! 




- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Nukem написа:Тая тема сме я обсаждали,ма за протоколаис-а не струва пален боклук(в момента карам такава)!320 му е маиката(и разбира се сичко нагоре от нея
)
По каталог 320 е по-бърза с 4 стотни от 318ис.Не знам дали си струва за 4 стотни да се хранят още 2 цилиндъра всеки сам си прави сметка.От гледна точка на разходите по една кола 318ис е по-безболезнения вариант като цяло.
Mpower84 написа:По каталог 320 е по-бърза с 4 стотни от 318ис.Не знам дали си струва за 4 стотни да се хранят още 2 цилиндъра всеки сам си прави сметка.От гледна точка на разходите по една кола 318ис е по-безболезнения вариант като цяло.
не гледай каталозите бате, разликата в разхода на бенз не е толкова голяма...а за 2 свещи повече и малко масло отгоре няма да говорим-не се сменят всеки ден


- furiozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 26.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 535i, S500
zazomazo написа:Mpower84 написа:По каталог 320 е по-бърза с 4 стотни от 318ис.Не знам дали си струва за 4 стотни да се хранят още 2 цилиндъра всеки сам си прави сметка.От гледна точка на разходите по една кола 318ис е по-безболезнения вариант като цяло.
не гледай каталозите бате, разликата в разхода на бенз не е толкова голяма...а за 2 свещи повече и малко масло отгоре няма да говорим-не се сменят всеки деншестака има по-голям въртящ момент и това може да почувстваш най-вече в доускорението на голяма предавка
думите са излишни този пост е истината

- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Двулитровия агрегат има с 10 метра по висок въртящ момент.Това не е голяма разлика.Двата цилиндъра харчат с 1.5-2 литра на 100 км. повече.Маслото е с половин литър повече.Като си направиш елементарна сметка в по-дълаг план излиза, че шестака е неоправдано по-скъп.Няма (поне според мен) смисъл да се наливат повече пари за мааалко повече вървеж.Обема на двигатела на ис-ката е точно 1895 куб.см. което по-бие на 1.9, а не на 1.8 (обяснявам на колегата дето е пуснал темата).Не, че не ме кефи 320-ката просто това е МОЯТА гледна точка.Друг е въпроса обаче като ревне шестака как ти набъбват т*****е
Като обобщя написаното до момента съвета ми е да се избере по-читавата кола!


26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани