смяна на виско
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
смяна на виско
Колеги искам да си сменя виското на TDS-a,можете ли да ми кажете каква е последователността на работа и какъв да си купя?
Мерси предварително!
Мерси предварително!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
взимаш ключа и блъскаш кат ненормален!и като си разраниш ръчичките бягаш при някой дет знае кво да прави,даваш 10-15лв и готово...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- сваляш пластмасовия кожух около перката
- сваляш перката заедно с виско-съединителя (с обратна резба е - отвива се надясно. за отвиване на перката с виското е необходим рязък удар с чук по ключа докато "тръгне", ако тръгнеш да го отвиваш по нормалния начин превърта заедно със шайбата)
- проверяваш перката дали не е напукана и ако е здрава я отвиваш от старото виско и я преместваш на новото виско.
- завиваш го обратно на шайбата (помни, че се навива на ляво). затягаш го пак с удар по ключа (не е нужно много да го затягаш, защото от посоката на въртене то се "самозатяга")
При свалянето и качването пази радиатора
Най-добре сложи някакъв по-дебел картон между него и перката докато работиш
- монтираш обратно пласмасовия кожух около перката
Успех
- сваляш перката заедно с виско-съединителя (с обратна резба е - отвива се надясно. за отвиване на перката с виското е необходим рязък удар с чук по ключа докато "тръгне", ако тръгнеш да го отвиваш по нормалния начин превърта заедно със шайбата)
- проверяваш перката дали не е напукана и ако е здрава я отвиваш от старото виско и я преместваш на новото виско.
- завиваш го обратно на шайбата (помни, че се навива на ляво). затягаш го пак с удар по ключа (не е нужно много да го затягаш, защото от посоката на въртене то се "самозатяга")
При свалянето и качването пази радиатора

Най-добре сложи някакъв по-дебел картон между него и перката докато работиш
- монтираш обратно пласмасовия кожух около перката
Успех

- Timeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: E39 M52B20
А ключа е 32... как ме скъсаха от бъзик комшиите като търсих соя скапан ключ
. Ако го нямаш колега, драсни да ти го дам за упражнението.

- stoian3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: pazardjik
- Кара: 318is
виското сащо може и да се поправи ако перката ти е здрава свалаш всичко по начина по който са ти написали колегите на виското от предната страна има една ламаринка вадиш я с отверката одоло има едно малко щивче вадиш и него отиваж до ниакой железарски магазин и си копуваш епоксидна смола в опаковката има и втвардител той не се слага купуваш си и една спринцовка и си готов не се пални до горе след сяка спринцофка се пробва на рака как се варти трябва да имаш представа като нова как се варти за да можеш да прецениш колко да сипваш иначе сам го правил на бая коли и става идеално
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
tsb_bg написа:- сваляш пластмасовия кожух около перката
- сваляш перката заедно с виско-съединителя (с обратна резба е - отвива се надясно. за отвиване на перката с виското е необходим рязък удар с чук по ключа докато "тръгне", ако тръгнеш да го отвиваш по нормалния начин превърта заедно със шайбата)
- проверяваш перката дали не е напукана и ако е здрава я отвиваш от старото виско и я преместваш на новото виско.
- завиваш го обратно на шайбата (помни, че се навива на ляво). затягаш го пак с удар по ключа (не е нужно много да го затягаш, защото от посоката на въртене то се "самозатяга")
При свалянето и качването пази радиатора![]()
Най-добре сложи някакъв по-дебел картон между него и перката докато работиш
- монтираш обратно пласмасовия кожух около перката
Успех
И ако нещо се е закучило и си ядосан,внимавай в радостта си да не отвъртиш бързо гайката накрая и перката да лупне на земята.

Ако не иска да тръгне лесно трябва един с ключ 32 от горе и един да фиксира с голяма оверка или нещо подобно от долу.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
stoian3 написа:виското сащо може и да се поправи ако перката ти е здрава свалаш всичко по начина по който са ти написали колегите на виското от предната страна има една ламаринка вадиш я с отверката одоло има едно малко щивче вадиш и него отиваж до ниакой железарски магазин и си копуваш епоксидна смола в опаковката има и втвардител той не се слага купуваш си и една спринцовка и си готов не се пални до горе след сяка спринцофка се пробва на рака как се варти трябва да имаш представа като нова как се варти за да можеш да прецениш колко да сипваш иначе сам го правил на бая коли и става идеално
Бате верно ли си мислиш че ше стане...Според мене ще го направиш или нонстоп зацепило или ще прецекаш водната си помпа... Виското и водната помпа са на една ос ( ремък ) и това я прецаква щото товариш оста.... По добре е ново според мене.. 150лв са ама...
- stoian3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: pazardjik
- Кара: 318is
tsb_bg написа:stoian3 написа:виското сащо може и да се поправи ...
Виското за разлика от релето (което е ON/OFF) увлича перката с различна скорост, пропорционална на температурата.
Като го напълниш с епоксидна смола имаш ли идея при каква температура, какъв вискозитет има тя и колко завърта перката
апсолутно сам сигорен в това което казвам перката не остава постояно зацепена тва нещо сам го правил доста пъти и ефекта е идиален и си кара доста време на мойто бмв е така вече трета година и нямам проблеми

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани