проблем с маслото
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с маслото
имам следния проблем след като развия пробката на картера и капачката на двигателя изтича малко количество масло.отварям масления филтар и там е пълно до горе.чаках го поне 30 мин. да изтече но нищо. вътре в металната сфера има два клапана като натисна този към двигателя маслото започва да изтича/то е една сачма с прожина / ако някой зноа нещо да пише започна даме дразни ацки много. тъпите майстори казват основен ремент те за всичко така говорят.моля помагайте такали трябва дае
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Къде намери сфера бе
Или за корпуса на филтъра става дума? Най-много да ти се наложи да свали6 картера и да разгледа6 за кво иде ре4...


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: проблем с маслото
Даа,тва найстина е проблем,трябва да изтече около 4л масло от там,ако е по-малко от това във филтъра - майсторите са ти казали вече...jorozlo написа:имам следния проблем след като развия пробката на картера и капачката на двигателя изтича малко количество масло...

А филтъра трябва да си е пълен,няма проблем там.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: проблем с маслото
vladiverm написа:Даа,тва найстина е проблем,трябва да изтече около 4л масло от там,ако е по-малко от това във филтъра - майсторите са ти казали вече...jorozlo написа:имам следния проблем след като развия пробката на картера и капачката на двигателя изтича малко количество масло...
А филтъра трябва да си е пълен,няма проблем там.
ок но то изтича само че за 2-3 часа да не е запушен изхода от филтара
- renene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325xi
Тия съчми регулират налягането на магистралата.А колкото за бавното течане да не си сложил грес 

диагностика 0899937450
Абе отваряш ли горната капачка за доливането??? ... аз ли не мога да схвана ... или аз ще изляза тъпия
!!!??? Дори да е заминал двигателя, какво общо има това, че не изтича маслото???
И при здрав и при пре...ан двигател, маслото си е в картера ... , това че не изтича, или не отваряш горната капачка, или имаш някакво запушване... мисля!!! 



Наздраве !!!
Колега, като изключиш двигателя (маслената помпа спре да върти) маслото се стича в картера. На практика така мериш и нивото с пръчката (след като се стече цялото масло).
Ако то се е стекло в картера би трябвало като отвиеш пробката и капачката за доливане веднага да изтече почти цялото и до 5-10 минути да се доизцеди (до колкото е възможно).
За да се изтичат 4 литра за 2-3 часа според мен маслото просто не е в картера, но не ми е ясно кое може да го държи в маслопроводите (все пак това са си 4 литра).
Съветвам те като отвиеш пробката и отвориш капачката за доливане да провериш с нивомерната пръчка до къде е маслото и как спада нивото.
Виж и маслото което източваш много ли е черно и много ли е гъсто.
Да не е пресечено или да е някакво менте с незнаен вискозитет
Ако то се е стекло в картера би трябвало като отвиеш пробката и капачката за доливане веднага да изтече почти цялото и до 5-10 минути да се доизцеди (до колкото е възможно).
За да се изтичат 4 литра за 2-3 часа според мен маслото просто не е в картера, но не ми е ясно кое може да го държи в маслопроводите (все пак това са си 4 литра).
Съветвам те като отвиеш пробката и отвориш капачката за доливане да провериш с нивомерната пръчка до къде е маслото и как спада нивото.
Виж и маслото което източваш много ли е черно и много ли е гъсто.
Да не е пресечено или да е някакво менте с незнаен вискозитет

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
чак с дифференциално едва ли ама с М10Д може. лично на мен маслото ми изтича за 5-6 минути не повече. сигурно има нещо което му пречи да се стича. маслото във филтъра също трябва да се стича бързо след като вече си го развил де(филтъра) и си махнал капачката за пълнене.

благодаря на всички които се отзоваха на проблема .проблемае следния..
запретнах ракави свалих картера там горе долу беше добре после свалих цялото устройство на масления филтар и там гледката беше супер. все едно някой е замазвал с грес и тиня всички отвори почти запушене. е те твае стара кола незнаеш как е подържана продължавам с почистването
ОЩЕ ЕДИНПЪТ БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!!!!!!!!!!!
запретнах ракави свалих картера там горе долу беше добре после свалих цялото устройство на масления филтар и там гледката беше супер. все едно някой е замазвал с грес и тиня всички отвори почти запушене. е те твае стара кола незнаеш как е подържана продължавам с почистването
ОЩЕ ЕДИНПЪТ БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!!!!!!!!!!!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани