Въпрос за ксенон?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Резултата ще бъде-късите няма да светят по-силно от дългите
И няма да ползвам светлинния "клаксон" толкова често.И без това не го ползвам почти.

Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Ксенон на Н7 става слънчице, само фаровете трябва да са коректно настроени, че да не ви сърбят четирибуквията после
Ти от де знаеш?

BMWALPINA написа:Слагай няма да сгрешиш
Ти от де знаеш?


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Някъде (не помня къде) четох, че не е хубаво да се пускат за малко, т.е. да се присветква само... Вярно ли е?

- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
И аз бях чел такова нещо.Но по последни данни
това е било при по-старите ксенонови китове. Новите не горят от примигване или поне не би трябвало. Доколкото знам краткотрайното включване единствено им намалява живота,но не е нищо сериозно.

Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
какво значение има дали се пресветка или не нали са на часове или не е така???
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- venci-bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 9.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 M3
Колеги,искам да попитам някой запознат ли е с монтажа на ксенона.Има ли тънкости и точно определени правила,който трябва да се спазват при монтажа.Ако някой може да пусне и снимков материал,ще съм му много благодарен 

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- inseCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 618
- Регистриран на: 19.06.2007
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: докато има!
- Мечтае да кара: Steptronic
- Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)
venci-bs написа:Колеги,искам да попитам някой запознат ли е с монтажа на ксенона.Има ли тънкости и точно определени правила,който трябва да се спазват при монтажа.Ако някой може да пусне и снимков материал,ще съм му много благодарен
Верно,ако некой знае ше е яко да напрай едно разделче малко КАК СЕ СЛАГА ксенон!

- venci-bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 9.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 M3
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
За релета не съм чувал.Блока за управление се нарича баласт и се монтира където е удобно за теб под капака. Моите са на калниците,точно зад фаровете,примерно(сега и на дългите и ще започна да си ги сглобявам като Лего-едно върху друго
).
Колкото до монтажа-за 10-15-20лв. ще ти го сложат качествено.Ако все пак си мераклия да пипаш обикновено към китчето си има едно по-общо упътване,има и теми тук за монтаж.


Колкото до монтажа-за 10-15-20лв. ще ти го сложат качествено.Ако все пак си мераклия да пипаш обикновено към китчето си има едно по-общо упътване,има и теми тук за монтаж.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
В опътването няма инструкции как да си закрепиш баластите, това е най-сложното в случая. Поне при мен бе така...
Пластмасовите капаци от задната страна на късите се прибиват с изрязващ накрайник за бормашина с диаметър 25мм, в който после влиза оплътняващата тапа, през която минават 4 кабела - 2 изходящи и 2 входящи.
Демонтирам старата крушка, монтирам новата и я закачам със скобата за да не я прецакам в калабалъка. После започвам да свързвам наред - кабелите за входящия ток към баласта, закачам капака на фара, закачвам изходящите тоци от баласта по единствения правилен начин, паля за проба. На първо светване на фара го оставам да свети 1 цигара време. Търся място, подходящо за баласта.
Пластмасовите капаци от задната страна на късите се прибиват с изрязващ накрайник за бормашина с диаметър 25мм, в който после влиза оплътняващата тапа, през която минават 4 кабела - 2 изходящи и 2 входящи.
Демонтирам старата крушка, монтирам новата и я закачам със скобата за да не я прецакам в калабалъка. После започвам да свързвам наред - кабелите за входящия ток към баласта, закачам капака на фара, закачвам изходящите тоци от баласта по единствения правилен начин, паля за проба. На първо светване на фара го оставам да свети 1 цигара време. Търся място, подходящо за баласта.

- venci-bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 9.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i
- Мечтае да кара: E36 M3
err0r написа:В опътването няма инструкции как да си закрепиш баластите, това е най-сложното в случая. Поне при мен бе така...
Пластмасовите капаци от задната страна на късите се прибиват с изрязващ накрайник за бормашина с диаметър 25мм, в който после влиза оплътняващата тапа, през която минават 4 кабела - 2 изходящи и 2 входящи.
Демонтирам старата крушка, монтирам новата и я закачам със скобата за да не я прецакам в калабалъка. После започвам да свързвам наред - кабелите за входящия ток към баласта, закачам капака на фара, закачвам изходящите тоци от баласта по единствения правилен начин, паля за проба. На първо светване на фара го оставам да свети 1 цигара време. Търся място, подходящо за баласта.
Благодарности

- Lexus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 17.05.2005
- Местоположение: München
- Кара: E39 2003 525i Touring
Само за ориентация да погледнете снимките и да ви кажа нещо....на повечето коли които са заводско с ксенон са с 4300К бмв са с 5000К....всичко останало е по желание след това ако някой иска да си ги сменя! Аз карах с корейски 8000К и си синее доста 6000К е приемливо, 4300 почти никой не слага то си е бяло!




A1Automobile
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани