WRC Best of group B (Audi quattro, 205T16, Lancia .......)
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
15 мнения
• Страница 1 от 1
WRC Best of group B (Audi quattro, 205T16, Lancia .......)
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
Re: WRC Best of group B (Audi quattro, 205T16, Lancia ......
00Cool написа:http://zamunda.net/details.php?id=117459
надявам се да ви хареса




- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Лелелеле Валтер Рьол, Мишел Мутон, Стиг Бломквист
Колеги, копирам тук пост на потребителя batvas, който в коментарите за филма в замундата разказва за историята на най-изрудската група В в сетовния рали шампионат от както има автомобил на 4 колела
Прочетете внимателно желия пост и се замислете върху това как легендарни автомобили Като Ауди Куатро и Lancia S4 са развивали от място 100 км/ч за 2,5 секунди на макадам и 1,6 секунди на асфалт (това за асфалтовото ускорение го гледах в списание с тест на въпросното Ауди срещу Вейрон и как Вейрона пада като последната кола на старт от куатрото,жалко ,че не мога да дам снимки ще си умрете от кеф ).Изумен бях от разказа за това как за били подготвили 1000 к.с. мотор за куатрото ,който в комбинация с всичко останало несъмнено е щяло да бъде най-бързия автомобил за всички времена до ден днешен,до там до където спира да ускорява и остава поддържането на максимална скорост
Малко история за ГРУПА Б
През ранните години на 80те се появява категория специално направена за производителите които искат да покажат своя технически напредък и инжинерни способности. Група Б е създадена официално през 1983г. Самите автомобили са се разработвали от 1980г. Преди група Б рали автомобилите са били в повечето случаи с двигатели от около 250 к.с. и задно задвижване на колела. През 1980г. Audi започва да разработва легендарното си Quattro. Точно тогава се доказва и че състезателните коли с четири двигателни колела също могат да бъдат атрактивни и разбира се много по-бързи от тези преди това. След 1983г. настъпва един наистина велик период от историята на ралито - ерата на група Б. Автомобилите са много бързи, много атрактивни, но и наистина много опасни. Автомобилите от група Б са били с двигатели от над 500 к.с. и на много високо технологично равнище за онова време. Те достигат такава степен, че мнозинството се питало дали пилотите ще могат да управляват налълно тези космически болиди.
Първата официална кола на Lancia за група Б е модела 037. Той е представен през 1983г. с цел да се възползва от либералните правила който са разрешени от ФИА за новата категория "група Б". Lancia 037 е проектирана като автомобил със задно задвижване на колелата, защото по това време се породили много съмнения около Audi и експеримента им "4х4". Мощността от 325 к.с. превърнала 037 в превъзходен автомобил за асфалтова настилка, а също така е била и много по-надеждна от модела на Audi Quattro. И така пилотите Walter Rоhrl и Markku Alen печелят на Lancia титлата при конструкторите още през дебютния сезон. Но благодарение на напредващите технологии Lancia 037 постепенно започва да търпи поражения. През 1984г. възрастта и започнала да личи, а през 1985г. титуляра 037 се преврнал в незначителна конкуренция.
Отборът на Lancia искрено се надява техния нов модел Delta S4, който бил предвиден да се появи късно през сезона на 1985г., да подобри положението им. Но тима не претърпял разочарование. Lancia Delta S4 се превръща в изключителен и уникален автомобил. За времето си тя е единствената кола построена някога с двигател комбиниран с компресор и турбокомпресор, за да може да предостави по всяко време необходимата максимална мощност независимо от оборотите. Тази сложна технология, разработена със съдействието на Abarth, използва компресора за да предостави повечето от мощността при ниски обороти (защото турбото е неефективно при по-ниски обороти на двигателя), а турбокомпресора упражнява натиск върху двигателя при по-високите обороти (защото компресора не е толкова ефикасен при високите обороти). Двигателят от 480 к.с. отнел време за да се усъвършенства, но резултатие си заслужили чакането. Lancai и Abarth успяват успешно да синхронизират турбото и компресора, така че да има плавно преминаване от едното към другото. Lancia Delta S4 успява да ускори от 0 до 100 за 2,3 секунди на макадамова настилка! Първата поява на автомобила през 1985г. на великобританското RAC Рали, под управлението на Toivonen и Alen, напълно размазало конкуренцията. И така Markku Alen и Henri Toivonen, чийто баща Pauli Toivonen също е карал за Lancia, били удостоени с честта да карат за тима на Lancia през сезона на 1986г.
Henri Toivonen е роден във Финландия на 25 Август 1956г. Той е бил един от най-грандиозните пилоти в Света за гледане. Неговата лудост и непредсказуемост са били способни да печелят огромна преднина от време в отделните етапи. Той все още държи рекорда който постига на 24 години за най-млад пилот печелил някога кръг от Световния Рали Шампионат (WRC). Друга щуротия с която младия талант е известен е че на пистата в Ещорил в Портогалия той е направил няколко обиколки с неговата Lancia Delta S4 и е дал време с което е можел да се класира шести в квалификацията на тогавашната Формула 1! През 1986г. Henri Toivonen започва свирепо да се бори за титлата. Печели първо място на Рали Монте Карло, но след това отпада на Рали Швеция и Рали Португалия. Четвъртото подред рали в Световния Рали Шампионат (WRC) се оказва фатално за Henri Toivonen и неговия навигатор Sergio Cresto. На 1 Май 1986г. започва Рали Корсика. По това време Henri е страдал от грип, но продължил да кара невнимателно независимо от болното му състояние. Въпреки че е ходил в полу-безсъзнание за разлика от неговия повишен и нервен дух, той постоянно давал все по-добри и по-добри времена. Състезателите и публиката не могли да повярват как може човек в толкова лошо физическо състояние да изнесе такова представление. Но за жалост това не продължило дълго. На 2 Май 1986 на 7-я километър в 18-я етап на Рали Корсика колата на пилота напуска трасето и се хвърля в една пропаст, приземявайки се по таван. Алуминиевият резервоар с гориво, пробит от дърветата докато се е търкаляла колата надолу, избуха. Гъсти облаци черен дим маркират инцидента, но наблизо е нямало съдии или публика. Заклещени в седалките си с никакви шансове за изход, Henri Toivonen и Sergio Cresto изгарят до смърт. Никой на финиша не е знаел за инцидента докато следващия екипаж не ги е уведомил. Но вече е било твърде късно. Когато спешната помощ пристигнала на мястото, те били изправени срещу истински ад. Цялата гора била обгърната в пламаци. Останките от колата били толкова обгорени, че инжинерите и техниците от Lancia не могли да определят причината за катастрофата.
Никой не знае как са загинали Henri Toivonen и неговия навигатор Sergio Cresto. И до днес това е мистерия. Дали е имало неизправност в колата или здравословните проблеми на пилота са причинили загубата му на контрол над неговия мощен автомобил? Ние никога няма да разберем причината, макар че Henri си признава, че наистина не знае как точно се кара неговата Lancia Delta S4. И по-добре да не знам...само ще увеличи болката от тази толкова трагична загуба за човечеството и автомобилния спорт.
* Walter Rohrl по-късно потвърждава информацията, че Henri наистина е взимал някаква форма на медикаменти за облекчаване на симптомите му на грип.
Но каквато и да е причината за инцидента тя ще си остане неразгадана.
ФИА моментално забранява група Б. След края на група Б от Audi съобщават че са направили за тяхното Quattro двигател с мощност 1000 к.с., a Lancia представя фуруристичните прототипи ECV и ECV2 - 600к.с, за предстоящата Група C която е трябвало да замести Група Б. Това показва колко много са забравили за ралито от ФИА съсредоточавайки се в онези времена към Формуа 1. Група Б съвсем правилно е спряна заради недоглеждането на ФИА - практически не е имало големи ограничения в правилника и тези автомобили са били едни истински пистови болиди, които са били изключително опасни за рали. След края на група Б ФИА започва да обръща много по-голямо внимание на сигурността и да намалява мощността и увеличава сигурността на колите. Група С е премахната още преди да се появи.
Хенри Тойвонен оставя зад гърба си жена си Ерга и двете си деца Арла и Маркус. Серджио е бил ерген и е нямал деца. Хенри Тойвонен никога няма да бъде забравен. Наистина е жалко, че той не спечели титлата която толкова много заслужаваше.
Георги Пенчев




Колеги, копирам тук пост на потребителя batvas, който в коментарите за филма в замундата разказва за историята на най-изрудската група В в сетовния рали шампионат от както има автомобил на 4 колела







Малко история за ГРУПА Б
През ранните години на 80те се появява категория специално направена за производителите които искат да покажат своя технически напредък и инжинерни способности. Група Б е създадена официално през 1983г. Самите автомобили са се разработвали от 1980г. Преди група Б рали автомобилите са били в повечето случаи с двигатели от около 250 к.с. и задно задвижване на колела. През 1980г. Audi започва да разработва легендарното си Quattro. Точно тогава се доказва и че състезателните коли с четири двигателни колела също могат да бъдат атрактивни и разбира се много по-бързи от тези преди това. След 1983г. настъпва един наистина велик период от историята на ралито - ерата на група Б. Автомобилите са много бързи, много атрактивни, но и наистина много опасни. Автомобилите от група Б са били с двигатели от над 500 к.с. и на много високо технологично равнище за онова време. Те достигат такава степен, че мнозинството се питало дали пилотите ще могат да управляват налълно тези космически болиди.
Първата официална кола на Lancia за група Б е модела 037. Той е представен през 1983г. с цел да се възползва от либералните правила който са разрешени от ФИА за новата категория "група Б". Lancia 037 е проектирана като автомобил със задно задвижване на колелата, защото по това време се породили много съмнения около Audi и експеримента им "4х4". Мощността от 325 к.с. превърнала 037 в превъзходен автомобил за асфалтова настилка, а също така е била и много по-надеждна от модела на Audi Quattro. И така пилотите Walter Rоhrl и Markku Alen печелят на Lancia титлата при конструкторите още през дебютния сезон. Но благодарение на напредващите технологии Lancia 037 постепенно започва да търпи поражения. През 1984г. възрастта и започнала да личи, а през 1985г. титуляра 037 се преврнал в незначителна конкуренция.
Отборът на Lancia искрено се надява техния нов модел Delta S4, който бил предвиден да се появи късно през сезона на 1985г., да подобри положението им. Но тима не претърпял разочарование. Lancia Delta S4 се превръща в изключителен и уникален автомобил. За времето си тя е единствената кола построена някога с двигател комбиниран с компресор и турбокомпресор, за да може да предостави по всяко време необходимата максимална мощност независимо от оборотите. Тази сложна технология, разработена със съдействието на Abarth, използва компресора за да предостави повечето от мощността при ниски обороти (защото турбото е неефективно при по-ниски обороти на двигателя), а турбокомпресора упражнява натиск върху двигателя при по-високите обороти (защото компресора не е толкова ефикасен при високите обороти). Двигателят от 480 к.с. отнел време за да се усъвършенства, но резултатие си заслужили чакането. Lancai и Abarth успяват успешно да синхронизират турбото и компресора, така че да има плавно преминаване от едното към другото. Lancia Delta S4 успява да ускори от 0 до 100 за 2,3 секунди на макадамова настилка! Първата поява на автомобила през 1985г. на великобританското RAC Рали, под управлението на Toivonen и Alen, напълно размазало конкуренцията. И така Markku Alen и Henri Toivonen, чийто баща Pauli Toivonen също е карал за Lancia, били удостоени с честта да карат за тима на Lancia през сезона на 1986г.
Henri Toivonen е роден във Финландия на 25 Август 1956г. Той е бил един от най-грандиозните пилоти в Света за гледане. Неговата лудост и непредсказуемост са били способни да печелят огромна преднина от време в отделните етапи. Той все още държи рекорда който постига на 24 години за най-млад пилот печелил някога кръг от Световния Рали Шампионат (WRC). Друга щуротия с която младия талант е известен е че на пистата в Ещорил в Портогалия той е направил няколко обиколки с неговата Lancia Delta S4 и е дал време с което е можел да се класира шести в квалификацията на тогавашната Формула 1! През 1986г. Henri Toivonen започва свирепо да се бори за титлата. Печели първо място на Рали Монте Карло, но след това отпада на Рали Швеция и Рали Португалия. Четвъртото подред рали в Световния Рали Шампионат (WRC) се оказва фатално за Henri Toivonen и неговия навигатор Sergio Cresto. На 1 Май 1986г. започва Рали Корсика. По това време Henri е страдал от грип, но продължил да кара невнимателно независимо от болното му състояние. Въпреки че е ходил в полу-безсъзнание за разлика от неговия повишен и нервен дух, той постоянно давал все по-добри и по-добри времена. Състезателите и публиката не могли да повярват как може човек в толкова лошо физическо състояние да изнесе такова представление. Но за жалост това не продължило дълго. На 2 Май 1986 на 7-я километър в 18-я етап на Рали Корсика колата на пилота напуска трасето и се хвърля в една пропаст, приземявайки се по таван. Алуминиевият резервоар с гориво, пробит от дърветата докато се е търкаляла колата надолу, избуха. Гъсти облаци черен дим маркират инцидента, но наблизо е нямало съдии или публика. Заклещени в седалките си с никакви шансове за изход, Henri Toivonen и Sergio Cresto изгарят до смърт. Никой на финиша не е знаел за инцидента докато следващия екипаж не ги е уведомил. Но вече е било твърде късно. Когато спешната помощ пристигнала на мястото, те били изправени срещу истински ад. Цялата гора била обгърната в пламаци. Останките от колата били толкова обгорени, че инжинерите и техниците от Lancia не могли да определят причината за катастрофата.
Никой не знае как са загинали Henri Toivonen и неговия навигатор Sergio Cresto. И до днес това е мистерия. Дали е имало неизправност в колата или здравословните проблеми на пилота са причинили загубата му на контрол над неговия мощен автомобил? Ние никога няма да разберем причината, макар че Henri си признава, че наистина не знае как точно се кара неговата Lancia Delta S4. И по-добре да не знам...само ще увеличи болката от тази толкова трагична загуба за човечеството и автомобилния спорт.
* Walter Rohrl по-късно потвърждава информацията, че Henri наистина е взимал някаква форма на медикаменти за облекчаване на симптомите му на грип.
Но каквато и да е причината за инцидента тя ще си остане неразгадана.
ФИА моментално забранява група Б. След края на група Б от Audi съобщават че са направили за тяхното Quattro двигател с мощност 1000 к.с., a Lancia представя фуруристичните прототипи ECV и ECV2 - 600к.с, за предстоящата Група C която е трябвало да замести Група Б. Това показва колко много са забравили за ралито от ФИА съсредоточавайки се в онези времена към Формуа 1. Група Б съвсем правилно е спряна заради недоглеждането на ФИА - практически не е имало големи ограничения в правилника и тези автомобили са били едни истински пистови болиди, които са били изключително опасни за рали. След края на група Б ФИА започва да обръща много по-голямо внимание на сигурността и да намалява мощността и увеличава сигурността на колите. Група С е премахната още преди да се появи.
Хенри Тойвонен оставя зад гърба си жена си Ерга и двете си деца Арла и Маркус. Серджио е бил ерген и е нямал деца. Хенри Тойвонен никога няма да бъде забравен. Наистина е жалко, че той не спечели титлата която толкова много заслужаваше.
Георги Пенчев
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Penchev написа:Лелелеле Валтер Рьол, Мишел Мутон, Стиг Бломквист![]()
![]()
![]()
![]()
Колеги, копирам тук пост на потребителя batvas, който в коментарите за филма в замундата разказва за историята на най-изрудската група В в сетовния рали шампионат от както има автомобил на 4 колела![]()
![]()
Прочетете внимателно желия пост и се замислете върху това как легендарни автомобили Като Ауди Куатро и Lancia S4 са развивали от място 100 км/ч за 2,5 секунди на макадам и 1,6 секунди на асфалт (това за асфалтовото ускорение го гледах в списание с тест на въпросното Ауди срещу Вейрон и как Вейрона пада като последната кола на старт от куатрото,жалко ,че не мога да дам снимки ще си умрете от кеф ).Изумен бях от разказа за това как за били подготвили 1000 к.с. мотор за куатрото ,който в комбинация с всичко останало несъмнено е щяло да бъде най-бързия автомобил за всички времена до ден днешен,до там до където спира да ускорява и остава поддържането на максимална скорост
![]()
![]()
![]()
![]()
Малко история за ГРУПА Б
През ранните години на 80те се появява категория специално направена за производителите които искат да покажат своя технически напредък и инжинерни способности. Група Б е създадена официално през 1983г. Самите автомобили са се разработвали от 1980г. Преди група Б рали автомобилите са били в повечето случаи с двигатели от около 250 к.с. и задно задвижване на колела. През 1980г. Audi започва да разработва легендарното си Quattro. Точно тогава се доказва и че състезателните коли с четири двигателни колела също могат да бъдат атрактивни и разбира се много по-бързи от тези преди това. След 1983г. настъпва един наистина велик период от историята на ралито - ерата на група Б. Автомобилите са много бързи, много атрактивни, но и наистина много опасни. Автомобилите от група Б са били с двигатели от над 500 к.с. и на много високо технологично равнище за онова време. Те достигат такава степен, че мнозинството се питало дали пилотите ще могат да управляват налълно тези космически болиди.
Първата официална кола на Lancia за група Б е модела 037. Той е представен през 1983г. с цел да се възползва от либералните правила който са разрешени от ФИА за новата категория "група Б". Lancia 037 е проектирана като автомобил със задно задвижване на колелата, защото по това време се породили много съмнения около Audi и експеримента им "4х4". Мощността от 325 к.с. превърнала 037 в превъзходен автомобил за асфалтова настилка, а също така е била и много по-надеждна от модела на Audi Quattro. И така пилотите Walter Rоhrl и Markku Alen печелят на Lancia титлата при конструкторите още през дебютния сезон. Но благодарение на напредващите технологии Lancia 037 постепенно започва да търпи поражения. През 1984г. възрастта и започнала да личи, а през 1985г. титуляра 037 се преврнал в незначителна конкуренция.
Отборът на Lancia искрено се надява техния нов модел Delta S4, който бил предвиден да се появи късно през сезона на 1985г., да подобри положението им. Но тима не претърпял разочарование. Lancia Delta S4 се превръща в изключителен и уникален автомобил. За времето си тя е единствената кола построена някога с двигател комбиниран с компресор и турбокомпресор, за да може да предостави по всяко време необходимата максимална мощност независимо от оборотите. Тази сложна технология, разработена със съдействието на Abarth, използва компресора за да предостави повечето от мощността при ниски обороти (защото турбото е неефективно при по-ниски обороти на двигателя), а турбокомпресора упражнява натиск върху двигателя при по-високите обороти (защото компресора не е толкова ефикасен при високите обороти). Двигателят от 480 к.с. отнел време за да се усъвършенства, но резултатие си заслужили чакането. Lancai и Abarth успяват успешно да синхронизират турбото и компресора, така че да има плавно преминаване от едното към другото. Lancia Delta S4 успява да ускори от 0 до 100 за 2,3 секунди на макадамова настилка! Първата поява на автомобила през 1985г. на великобританското RAC Рали, под управлението на Toivonen и Alen, напълно размазало конкуренцията. И така Markku Alen и Henri Toivonen, чийто баща Pauli Toivonen също е карал за Lancia, били удостоени с честта да карат за тима на Lancia през сезона на 1986г.
Henri Toivonen е роден във Финландия на 25 Август 1956г. Той е бил един от най-грандиозните пилоти в Света за гледане. Неговата лудост и непредсказуемост са били способни да печелят огромна преднина от време в отделните етапи. Той все още държи рекорда който постига на 24 години за най-млад пилот печелил някога кръг от Световния Рали Шампионат (WRC). Друга щуротия с която младия талант е известен е че на пистата в Ещорил в Портогалия той е направил няколко обиколки с неговата Lancia Delta S4 и е дал време с което е можел да се класира шести в квалификацията на тогавашната Формула 1! През 1986г. Henri Toivonen започва свирепо да се бори за титлата. Печели първо място на Рали Монте Карло, но след това отпада на Рали Швеция и Рали Португалия. Четвъртото подред рали в Световния Рали Шампионат (WRC) се оказва фатално за Henri Toivonen и неговия навигатор Sergio Cresto. На 1 Май 1986г. започва Рали Корсика. По това време Henri е страдал от грип, но продължил да кара невнимателно независимо от болното му състояние. Въпреки че е ходил в полу-безсъзнание за разлика от неговия повишен и нервен дух, той постоянно давал все по-добри и по-добри времена. Състезателите и публиката не могли да повярват как може човек в толкова лошо физическо състояние да изнесе такова представление. Но за жалост това не продължило дълго. На 2 Май 1986 на 7-я километър в 18-я етап на Рали Корсика колата на пилота напуска трасето и се хвърля в една пропаст, приземявайки се по таван. Алуминиевият резервоар с гориво, пробит от дърветата докато се е търкаляла колата надолу, избуха. Гъсти облаци черен дим маркират инцидента, но наблизо е нямало съдии или публика. Заклещени в седалките си с никакви шансове за изход, Henri Toivonen и Sergio Cresto изгарят до смърт. Никой на финиша не е знаел за инцидента докато следващия екипаж не ги е уведомил. Но вече е било твърде късно. Когато спешната помощ пристигнала на мястото, те били изправени срещу истински ад. Цялата гора била обгърната в пламаци. Останките от колата били толкова обгорени, че инжинерите и техниците от Lancia не могли да определят причината за катастрофата.
Никой не знае как са загинали Henri Toivonen и неговия навигатор Sergio Cresto. И до днес това е мистерия. Дали е имало неизправност в колата или здравословните проблеми на пилота са причинили загубата му на контрол над неговия мощен автомобил? Ние никога няма да разберем причината, макар че Henri си признава, че наистина не знае как точно се кара неговата Lancia Delta S4. И по-добре да не знам...само ще увеличи болката от тази толкова трагична загуба за човечеството и автомобилния спорт.
* Walter Rohrl по-късно потвърждава информацията, че Henri наистина е взимал някаква форма на медикаменти за облекчаване на симптомите му на грип.
Но каквато и да е причината за инцидента тя ще си остане неразгадана.
ФИА моментално забранява група Б. След края на група Б от Audi съобщават че са направили за тяхното Quattro двигател с мощност 1000 к.с., a Lancia представя фуруристичните прототипи ECV и ECV2 - 600к.с, за предстоящата Група C която е трябвало да замести Група Б. Това показва колко много са забравили за ралито от ФИА съсредоточавайки се в онези времена към Формуа 1. Група Б съвсем правилно е спряна заради недоглеждането на ФИА - практически не е имало големи ограничения в правилника и тези автомобили са били едни истински пистови болиди, които са били изключително опасни за рали. След края на група Б ФИА започва да обръща много по-голямо внимание на сигурността и да намалява мощността и увеличава сигурността на колите. Група С е премахната още преди да се появи.
Хенри Тойвонен оставя зад гърба си жена си Ерга и двете си деца Арла и Маркус. Серджио е бил ерген и е нямал деца. Хенри Тойвонен никога няма да бъде забравен. Наистина е жалко, че той не спечели титлата която толкова много заслужаваше.
Георги Пенчев

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- Milcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti
Penchev написа:Лелелеле Валтер Рьол, Мишел Мутон, Стиг Бломквист![]()
![]()
![]()
...
Георги Пенчев
Penchev, копирай този пост и в тази тема

- drift2g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: на доста места
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i, Nissan Silvia
- Мечтае да кара: Е60 М5, 135tii
Наистина велики въстеатели и велики коли. От всички Тойвонен си ми остава любим, и тук искам да поправя колегата Пенчев че за жалост рекорда на Тойвонен падна тази година на края на рали Швеция. Но той за мен, и за много други си остава най-добрия.
Fuck life before life fucks you!!!
Красота и изящество на материала
http://www.youtube.com/watch?v=zPHuq_QFido Е46 + карач=

Красота и изящество на материала
http://www.youtube.com/watch?v=zPHuq_QFido Е46 + карач=

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
АА тия АУДИ СА ебати смешниците
Да си зимат Куатрото и да си одат от задното по фън нема
Кво като ускорява за 1,6 секунди.Аз ако искам ракета ще си купим такава,а не кола
Пенчев я го дай това филмче със С1-то и Бугатито



Пенчев я го дай това филмче със С1-то и Бугатито

ТДС - Турбо Див Селянин
- FlippeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.09.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e46 330xi Touring
- Мечтае да кара: S50B30 мурбо...
Тойвонен, във интервю м/у отсечките на Корсика мисля, че казваше " Колите са много мощни и наистина вече стават трудни за управление...повечето от нас състезателите трудно ги удържаме на пътя " Това го казвам по спомен....
Група Б
P.S. Това също заслужава внимание
http://zamunda.net/details.php?id=117494
Група Б



P.S. Това също заслужава внимание


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
ludiagsm написа:яко якооо дайте малко инфо и з апилотите на аудито S1-cata
Мишел Мутон-тая не кара ами се слива с колата
Валтер Рйол-Човека легенда за АУДИ,карал е в почти всички състезания дето участва АУДИ с фирмения си тим
Ханс Йоаким Щук-Същия като по-горния.Има го в едно филмче,дето газеше една 12-цилиндрова Х5-ца
Тоя финландеца също е голям лудак
Франк Биела е лудака от ДТМ шампионата
БМВ може да е кола с традиции в автомобилните спортове,но и Ауди не остават по-назад.За справка линка от Замундата

ТДС - Турбо Див Селянин
Bavarishe написа:АА тия АУДИ СА ебати смешницитеДа си зимат Куатрото и да си одат от задното по фън нема
Кво като ускорява за 1,6 секунди.Аз ако искам ракета ще си купим такава,а не кола
![]()
Пенчев я го дай това филмче със С1-то и Бугатито
баварише не се претиснявай по голям смешник и палячо от тебе няма спокс!



и да се върнем на темата забрави Ари Ватанен и последните истински шофьори като карлос саинт...ВРЦ и формула 1 са станали егати фльорците..300 коня брум брум..кой спечели днес?гронхолм...а днес гронхолм...формула 1 пък...врум врум врум шумахер па шумахер...ай сиктир вече дееба и ФИА дееба и чудото

- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
grnka написа:Bavarishe написа:АА тия АУДИ СА ебати смешницитеДа си зимат Куатрото и да си одат от задното по фън нема
Кво като ускорява за 1,6 секунди.Аз ако искам ракета ще си купим такава,а не кола
![]()
Пенчев я го дай това филмче със С1-то и Бугатито
баварише не се претиснявай по голям смешник и палячо от тебе няма спокс!веднага се обади като пръдня в тиха иунска нощ...аз помня предавания с тази легендарна група Б,помня и катастрофата на айртон сена това беше първата ми детска травма
а ти къде си ми бил? един сперматозоид ,сигурно най-умния сперматозоид от всички останали щом успя да преминеш, в ташаците на баща ти...панимаеш ли зайо? ай у лево и да не се обаждаш неподготвен
и да се върнем на темата забрави Ари Ватанен и последните истински шофьори като карлос саинт...ВРЦ и формула 1 са станали егати фльорците..300 коня брум брум..кой спечели днес?гронхолм...а днес гронхолм...формула 1 пък...врум врум врум шумахер па шумахер...ай сиктир вече дееба и ФИА дееба и чудото

и Юха колега и Юха
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
grnka написа:Bavarishe написа:АА тия АУДИ СА ебати смешницитеДа си зимат Куатрото и да си одат от задното по фън нема
Кво като ускорява за 1,6 секунди.Аз ако искам ракета ще си купим такава,а не кола
![]()
Пенчев я го дай това филмче със С1-то и Бугатито
баварише не се претиснявай по голям смешник и палячо от тебе няма спокс!веднага се обади като пръдня в тиха иунска нощ...аз помня предавания с тази легендарна група Б,помня и катастрофата на айртон сена това беше първата ми детска травма
а ти къде си ми бил? един сперматозоид ,сигурно най-умния сперматозоид от всички останали щом успя да преминеш, в ташаците на баща ти...панимаеш ли зайо? ай у лево и да не се обаждаш неподготвен
и да се върнем на темата забрави Ари Ватанен и последните истински шофьори като карлос саинт...ВРЦ и формула 1 са станали егати фльорците..300 коня брум брум..кой спечели днес?гронхолм...а днес гронхолм...формула 1 пък...врум врум врум шумахер па шумахер...ай сиктир вече дееба и ФИА дееба и чудото
адски смислен пост.Ти като си гледал на живо груба Б затва сега си дърт пръч,а аз си младеем.Споменал съм по въпроса на колегата,това което знаем,така че не виждам с кое требва да острумничиш
ТДС - Турбо Див Селянин
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
б.екълстън и м.мозли-за анално нападение 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани