колеги помагайте 318ис М42
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- AcTePuKc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 23.11.2007
- Местоположение: Варна-Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '06 е60 530i & '96 e36 328i
- Мечтае да кара: e60 M5
колеги помагайте 318ис М42






- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
тва е ибаси стойностите,ама и тъй треа да хвърка,нали е ис
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Мисля че от линка ще разбереш че не е както трябва:
http://www.madabout-kitcars.com/kitcar/kb.php?aid=227
Цитат:
The BMW M42 is a DOHC 16-valve I4 piston engine first built for the E30 318is 1989 year model. The engine block is based on the BMW M40, used on the 318i, but had distinctive features such as double overhead cams driven by a timing chain, hydraulic valve lifters, and an increased 10:1 compression ratio.
Дано не се бъркам нещо.Успех.
http://www.madabout-kitcars.com/kitcar/kb.php?aid=227
Цитат:
The BMW M42 is a DOHC 16-valve I4 piston engine first built for the E30 318is 1989 year model. The engine block is based on the BMW M40, used on the 318i, but had distinctive features such as double overhead cams driven by a timing chain, hydraulic valve lifters, and an increased 10:1 compression ratio.
Дано не се бъркам нещо.Успех.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
спомянм си че един колега беше писал в една тема за неговия Ис че били 12.5 и това било нормалното за уеската
ся някой ако каже за М40 1.8 колко е просто инфо еи така да си знам
ся някой ако каже за М40 1.8 колко е просто инфо еи така да си знам

Stanchev написа:бъркаш степен на сгъстяване с компресия
Той колегата хубаво е сбъркал ,ама степента на сгъстяване винаги е по ниска от измерваната компресия като числова стойност когато имаме изправен двигател

Да не говорим ,че степента на сгъстяване не се променя ,ако не сменим гарнитурата с по дебела или по тънка при такъв ремонт и не сме пипали челата на буталата както и променяли горивната камера . Докато измерваната компресия показва състоянието на двигателя : клапани ,сегменти,цилиндри ,фази на газоразпределянето и т.н.

С две приказки : или не са още легнали сегментите ,или имаме неплътни клапани ,или не правилно "зацепен" ангренаж или в най лошия случай не сте направили нищо както трябва

А и да попитам : Отворена ли беше дроселовата клапа докато въртеше на стартер и правехте измерването




0898578595
- AcTePuKc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 23.11.2007
- Местоположение: Варна-Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '06 е60 530i & '96 e36 328i
- Мечтае да кара: e60 M5
sd
ще има ли голяма разлика ако не е отворен дросела,защото мисле 4е не бяха натиснали педала на газта.и сащо така свещите не бяха извадени.измерванеро на студен или на загрел двигател се прави.и още нещо.възможно ли е да са ми дали колянов вал от е30 и имат ли разлика валовете на двата мотора. 

Re: sd
AcTePuKc написа:ще има ли голяма разлика ако не е отворен дросела,защото мисле 4е не бяха натиснали педала на газта.и сащо така свещите не бяха извадени.измерванеро на студен или на загрел двигател се прави.
След тези въпроси е редно да прескочиш до някой разбиращ и той да ти замери компресията

Дросела трябва да е максимално отворен ,свещите свалени и да е загрял двигателя Иначе си губите времето само


Етествено и акумолатора трябва да е в добро "здраве" ,а не да "върти като умрял "

0898578595
- AcTePuKc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 23.11.2007
- Местоположение: Варна-Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '06 е60 530i & '96 e36 328i
- Мечтае да кара: e60 M5
а
замериха ми компресиярята и на сичките цилиндри излезе точно 8.а в ръководството пише че от завода излиза с 10.а някои колеги казват 4е имат 12-13.и маи пак ще я отварям.ама пък на сичките излезе 8.мн странна раута .някои да е имал подобен проблем 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: колеги помагайте 318ис М42
AcTePuKc написа::help:искам да попитам някои дали знае колко трябва да е компресията в цилиндрите на моята колица.на 3-4 седмици след ремонт сам и днеска я замерих на 1,3 и 4 цилиндър е 7.5 а на 2ри е 8.1.мисле че тези стоиности са много ниски.другото от което се учудих е че 2рия цил. имаше малко масло в него. и наи вероятно затова даде по-добър резултат.
![]()
![]()
![]()
Максимално допустимото отклонение в различните цилиндри трябва да е 1 бар. Компресията се мери при извадени запалителни свещи, загрял до работна температура двигател, температура на въздуха 10-15 градуса по Целзий, натиснат докрай педал на газта, при нормално атмосферно налягане на морското равнище /когато измерването се извършва при по-ниско атмосферно налягане и /или/ по висока температура има коефициенти, с които се умножават получените резултати/, показанията на 318 is трябва да са 12-12.5 бара, при степен на сгъстяване 10.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани