За и против 100 октана бензин

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

За и против 100 октана бензин

Мнение от Karlo » 15 Фев 2008, 14:53

Днес си говорим с колеги, които казаха, че в Балканстар ги предупредили
за новата S класа, че е най-добре да я карат с 95, както пише на
капачката. И си мисля: редно ли е да караме нашите стари (повечето)
колички с този мощен бенз само за да се кефим повече на движението?
Щото аз карам със 100 октана, ама взех да се замислям, щото не бях
чувал такива коментари за тези коли.
Кажете какво мислите по въпроса?
Ако има някой специалист по ДВГ-тата ще е много добре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 21.06.2007
Пол: Мъж

Мнение от caliostro » 15 Фев 2008, 15:27

карах с 100 октана
и не съм впечатлен
може би щото не разбирам
:D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Мнение от Cinder » 15 Фев 2008, 15:30

Според мен зависи от колата.

Имах познат който караше ГЛ 450 със 100 октанов бензин и в следствие на това се наложи да сменят някои неща по колата.

В книжката на моята примерно пише 92 в никакъв случай, 95 намаля мощността и препоръчват 98 или 99.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 13.07.2007
Местоположение: Софийските кафета
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сувалка

Мнение от Бай Митьо » 15 Фев 2008, 17:41

Просто в БГ 100 октана не 100 октана, на капачката на резервоара пише препоръчителен бензин-октаново число.
Ако някой си мисли, че бензина тук е 95 или 100 найстина, значи не е карал с бензин от бялата европа. Сигурно 100 октана отговаря на 98.
Лично аз карах с 100 октана, от 2месеца съм мнг доволен от 95 с добавките на ЕКО. Колата се държи по същия начин.
На др. бензиностанции избягвам да сипвам!
лично мнение след като проверих доста бензини и бензиностанции вкл. и Ромпетрол, казаха ми че е добър бензина, но е като Лукойл същия. Не съм доволен въобще от 100 октана на OMV, мнг недоволен.
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 15 Фев 2008, 17:49

Ами и аз не мислех, че има вреда от 100-те точно, защото може би не са
реални 100. @ cable: какви са тези добавки от Еко?
А иначе омв vs. еко резултата е две седмици със 100 от еко - нищо, после
като сипах 100 омв направо излетях... Отново, щото преди време като
минах от 95 омв на 100 омв направо полудях от кеф.
Всъщност въпросът е: възможо ли е да си навредим на моторетките със 100 октанов бенз?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 15 Фев 2008, 18:09

аз си свиркам с 95 Лукоил :mhihi:
на капачката пишеше че може От 92 до 98 ако не се лъжа или нещо от тоя сорт. . (може и 100)
като настъпа върви .. може би ако тръгна за морето тогава ще си позволя да сипа 100 за рискованите изпреварвания :roll:
чесно казано не съм го карал БМВ-то с 100 октанов , да не вземе да стане 528 193 кс :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 13.07.2007
Местоположение: Софийските кафета
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сувалка

Мнение от Бай Митьо » 15 Фев 2008, 18:21

Karlo написа:Ами и аз не мислех, че има вреда от 100-те точно, защото може би не са
реални 100. @ cable: какви са тези добавки от Еко?
А иначе омв vs. еко резултата е две седмици със 100 от еко - нищо, после
като сипах 100 омв направо излетях... Отново, щото преди време като
минах от 95 омв на 100 омв направо полудях от кеф.
Всъщност въпросът е: възможо ли е да си навредим на моторетките със 100 октанов бенз?



karlo те не са някви допълнителни, а на бензиностанциите им има обиктновен 95 и друг пистолет, на който пише 95+, той е подобрен с 5ст по-скъп от норм. 95. Лично на мен ми допада доста!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 15 Фев 2008, 18:24

А! Ама на всякоеко ли го има? Ще пробвам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 15 Фев 2008, 18:25

Аз лично ползвам 95 V-Power Shell,много съм доволен,пробвал съм и 100 но не намерих разлика ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 15 Фев 2008, 18:28

Shell? Леле, ти си първият който не се оплаква от тях.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 15 Фев 2008, 18:44

Karlo написа:Shell? Леле, ти си първият който не се оплаква от тях.

Да бе, и аз се учудвам. Колега що не направи една анкета?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 15 Фев 2008, 18:47

Ами хубаво - дайте предложения за точките по анкетата
(да не се променя и допълва) и за малко да седи по-нагоре.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 15 Фев 2008, 18:52

Еми примерно

1.За
2.Против
3. Без особено мнение

Нещо от тоя сорт
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 15 Фев 2008, 21:31

Аз пък зареждам само на Шел (най удобно ми е, не, че държа да е така) от години и не съм имал проблеми нито с предишната си кола (Ауди), нито с БМВ-то. Върви си добре и ми дава 12.3/100 градско.
По темата за октаните, не е добре да се кара с по висок октан от препоръчаният от производителя, прегарят клапани и пр. (при продължително каране с по високо октаново число)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 19.11.2007

Мнение от KiNG » 15 Фев 2008, 23:29

Може да плащате 100, обаче дали ви сипват 100?
В България няма никакъв контрол, така че най-вероятно бензина е 95 октана.
Който си мисли, че има разлика си въобразява, никъде не продават бензин 100 октана. :mhihi:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook