За и против 100 октана бензин
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
За и против 100 октана бензин
Днес си говорим с колеги, които казаха, че в Балканстар ги предупредили
за новата S класа, че е най-добре да я карат с 95, както пише на
капачката. И си мисля: редно ли е да караме нашите стари (повечето)
колички с този мощен бенз само за да се кефим повече на движението?
Щото аз карам със 100 октана, ама взех да се замислям, щото не бях
чувал такива коментари за тези коли.
Кажете какво мислите по въпроса?
Ако има някой специалист по ДВГ-тата ще е много добре.
за новата S класа, че е най-добре да я карат с 95, както пише на
капачката. И си мисля: редно ли е да караме нашите стари (повечето)
колички с този мощен бенз само за да се кефим повече на движението?
Щото аз карам със 100 октана, ама взех да се замислям, щото не бях
чувал такива коментари за тези коли.
Кажете какво мислите по въпроса?
Ако има някой специалист по ДВГ-тата ще е много добре.
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Според мен зависи от колата.
Имах познат който караше ГЛ 450 със 100 октанов бензин и в следствие на това се наложи да сменят някои неща по колата.
В книжката на моята примерно пише 92 в никакъв случай, 95 намаля мощността и препоръчват 98 или 99.
Имах познат който караше ГЛ 450 със 100 октанов бензин и в следствие на това се наложи да сменят някои неща по колата.
В книжката на моята примерно пише 92 в никакъв случай, 95 намаля мощността и препоръчват 98 или 99.
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Просто в БГ 100 октана не 100 октана, на капачката на резервоара пише препоръчителен бензин-октаново число.
Ако някой си мисли, че бензина тук е 95 или 100 найстина, значи не е карал с бензин от бялата европа. Сигурно 100 октана отговаря на 98.
Лично аз карах с 100 октана, от 2месеца съм мнг доволен от 95 с добавките на ЕКО. Колата се държи по същия начин.
На др. бензиностанции избягвам да сипвам!
лично мнение след като проверих доста бензини и бензиностанции вкл. и Ромпетрол, казаха ми че е добър бензина, но е като Лукойл същия. Не съм доволен въобще от 100 октана на OMV, мнг недоволен.
Ако някой си мисли, че бензина тук е 95 или 100 найстина, значи не е карал с бензин от бялата европа. Сигурно 100 октана отговаря на 98.
Лично аз карах с 100 октана, от 2месеца съм мнг доволен от 95 с добавките на ЕКО. Колата се държи по същия начин.
На др. бензиностанции избягвам да сипвам!
лично мнение след като проверих доста бензини и бензиностанции вкл. и Ромпетрол, казаха ми че е добър бензина, но е като Лукойл същия. Не съм доволен въобще от 100 октана на OMV, мнг недоволен.
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Ами и аз не мислех, че има вреда от 100-те точно, защото може би не са
реални 100. @ cable: какви са тези добавки от Еко?
А иначе омв vs. еко резултата е две седмици със 100 от еко - нищо, после
като сипах 100 омв направо излетях... Отново, щото преди време като
минах от 95 омв на 100 омв направо полудях от кеф.
Всъщност въпросът е: възможо ли е да си навредим на моторетките със 100 октанов бенз?
реални 100. @ cable: какви са тези добавки от Еко?
А иначе омв vs. еко резултата е две седмици със 100 от еко - нищо, после
като сипах 100 омв направо излетях... Отново, щото преди време като
минах от 95 омв на 100 омв направо полудях от кеф.
Всъщност въпросът е: възможо ли е да си навредим на моторетките със 100 октанов бенз?
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
аз си свиркам с 95 Лукоил
на капачката пишеше че може От 92 до 98 ако не се лъжа или нещо от тоя сорт. . (може и 100)
като настъпа върви .. може би ако тръгна за морето тогава ще си позволя да сипа 100 за рискованите изпреварвания
чесно казано не съм го карал БМВ-то с 100 октанов , да не вземе да стане 528 193 кс

на капачката пишеше че може От 92 до 98 ако не се лъжа или нещо от тоя сорт. . (може и 100)
като настъпа върви .. може би ако тръгна за морето тогава ще си позволя да сипа 100 за рискованите изпреварвания

чесно казано не съм го карал БМВ-то с 100 октанов , да не вземе да стане 528 193 кс

- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Karlo написа:Ами и аз не мислех, че има вреда от 100-те точно, защото може би не са
реални 100. @ cable: какви са тези добавки от Еко?
А иначе омв vs. еко резултата е две седмици със 100 от еко - нищо, после
като сипах 100 омв направо излетях... Отново, щото преди време като
минах от 95 омв на 100 омв направо полудях от кеф.
Всъщност въпросът е: възможо ли е да си навредим на моторетките със 100 октанов бенз?
karlo те не са някви допълнителни, а на бензиностанциите им има обиктновен 95 и друг пистолет, на който пише 95+, той е подобрен с 5ст по-скъп от норм. 95. Лично на мен ми допада доста!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Аз лично ползвам 95 V-Power Shell,много съм доволен,пробвал съм и 100 но не намерих разлика 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Ами хубаво - дайте предложения за точките по анкетата
(да не се променя и допълва) и за малко да седи по-нагоре.
(да не се променя и допълва) и за малко да седи по-нагоре.
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Аз пък зареждам само на Шел (най удобно ми е, не, че държа да е така) от години и не съм имал проблеми нито с предишната си кола (Ауди), нито с БМВ-то. Върви си добре и ми дава 12.3/100 градско.
По темата за октаните, не е добре да се кара с по висок октан от препоръчаният от производителя, прегарят клапани и пр. (при продължително каране с по високо октаново число)
По темата за октаните, не е добре да се кара с по висок октан от препоръчаният от производителя, прегарят клапани и пр. (при продължително каране с по високо октаново число)
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани