е 36 кога е по малко гори
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
t0sh написа:...

Ще доидете на моята приказка,ма а да видим...смея да твърдя,че колата ми е в идеална кондиция в момента и цифрите са напълно реални,проверявайки с реални математики(не се базирам само на цифричките от дисплея)

- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Палиш колата и тръгваш веднагага , но не и даваш стъпка и не я караш на високи обороти докато недостигне нормална работна температура , а за този 14 разход е бая ( да не си на газ ) аз с моята 2.5бензин съм около 15 ка та
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Добре де говорите за 2500 оборота за бензин, а за дизел как стоят нещата, че аз моята ако я вкарам на 2500 докато не е загряла тя чи литне




Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
ми според логиката на незагрял двигател РПМ максимума е около 1/3 от влизане в червеното, но това е мое предположение а не факт. за дизел 1500-2000 вероятно но е съвсем друг двигател така че питай някой спец 

- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
Doberman_vas написа:Добре де говорите за 2500 оборота за бензин, а за дизел как стоят нещата, че аз моята ако я вкарам на 2500 докато не е загряла тя чи литне![]()
![]()
И за гасенето си има пинизи при турбините!

Не я изключвайте веднага след голямо юркане, нека поработи минутка поне на прзен ход...

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Shider написа:Doberman_vas написа:Добре де говорите за 2500 оборота за бензин, а за дизел как стоят нещата, че аз моята ако я вкарам на 2500 докато не е загряла тя чи литне![]()
![]()
И за гасенето си има пинизи при турбините!![]()
Не я изключвайте веднага след голямо юркане, нека поработи минутка поне на прзен ход...
Еее то това го знаят само 10-12 човека в БГ, иначе нямаше да има теми от порядъка на 2.5 тдс не струва. Ми не струва като го карат палачори. Прав човека като я юркате турбинката си и маслото прави бълллбук и после главата Й прави Цък, и я шлайфате ама с ъглошлайфа.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- BMW318i-Матин
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 7.07.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: Х5, ама друг път!
///MapTo написа:Shider написа:..
При студен мотор разхода на място е 1.8литра/час
Нали му трябват 2 мин да поработи на място да се раздвижи маслото, нищо повече.
Иначе мойта Е36 градско (Велико Търново) ми гори 10- НЕ ПОВЕЧЕ засечена. А извънградско при включен климатроник *8...
*: Засякох я при скорост 140-160 по магистралата от Варна за Шумен минах 100км и спях на бензиностанцията и влезнаха 8 литра... паднах...

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Жоро 320и написа:И кво палите я колата и газ няма значение, че е студена така ли?
и аз съм чел в няква книга че палиш и тръгваш наи мноо 1 мин да чакаш

- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
deyan-enchev написа:Shider написа:Doberman_vas написа:Добре де говорите за 2500 оборота за бензин, а за дизел как стоят нещата, че аз моята ако я вкарам на 2500 докато не е загряла тя чи литне![]()
![]()
И за гасенето си има пинизи при турбините!![]()
Не я изключвайте веднага след голямо юркане, нека поработи минутка поне на прзен ход...
Еее то това го знаят само 10-12 човека в БГ, иначе нямаше да има теми от порядъка на 2.5 тдс не струва. Ми не струва като го карат палачори. Прав човека като я юркате турбинката си и маслото прави бълллбук и после главата Й прави Цък, и я шлайфате ама с ъглошлайфа.
Абе момчета, четете бе, аз съм написал ако я вкарам на 2500. Аз си я връткам на около 1500 докато не загрее, ни мъ обиждайте


Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- Lexus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 17.05.2005
- Местоположение: München
- Кара: E39 2003 525i Touring
deyan-enchev написа:Shider написа:Doberman_vas написа:Добре де говорите за 2500 оборота за бензин, а за дизел как стоят нещата, че аз моята ако я вкарам на 2500 докато не е загряла тя чи литне![]()
![]()
И за гасенето си има пинизи при турбините!![]()
Не я изключвайте веднага след голямо юркане, нека поработи минутка поне на прзен ход...
Еее то това го знаят само 10-12 човека в БГ, иначе нямаше да има теми от порядъка на 2.5 тдс не струва. Ми не струва като го карат палачори. Прав човека като я юркате турбинката си и маслото прави бълллбук и после главата Й прави Цък, и я шлайфате ама с ъглошлайфа.
Да добавя, че тази процедура с изчакването се прави при всички случаи освен нормалното градско каране....караш по магистралата със 180 спираш на Хепи и гасиш веднага....грешка турбинката иска масалцето да мине да е посмаже и тогава да спре...
A1Automobile
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани