Бензин или Дизел....?
Модератор: Общи модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ква икономия със стар дизел, като нафтата стана по- скъпа от бензина?
324ТД ми даваше 8 извън града, 20- ката и тя толкова..
Бих казал, че поддръжката на дизела е по- евтина, щото има по- малко неща за чупене- една помпа и турбо ама счупи ли се става страшно. А бензина все си има нещо, я ламбди, датчкци, дебитомери.. се нещо има за смяна
324ТД ми даваше 8 извън града, 20- ката и тя толкова..
Бих казал, че поддръжката на дизела е по- евтина, щото има по- малко неща за чупене- една помпа и турбо ама счупи ли се става страшно. А бензина все си има нещо, я ламбди, датчкци, дебитомери.. се нещо има за смяна

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
ако караш по 50 100 000 км на година дизел
ама щом питаш ...ясно е че не си ф тая сфера
никога не съм видял заводско БМВ едни и същи мотори (3.0d 3.0i)
и дизела да върви повече
сравнявам наи новите Е60
530 d (231 Hp) 4 231 70 6.8 (6.
250 2005
530 i (258 Hp) 4 258 70 6.5 (6.7) 250 (250) 2005
еми тва е бензинките винаги ше дърпат повече от дизела и ше харчат повече .. а дизелите винаги ше държат по скъпа цена заради по скъпите си части и подръжка и по малкия разход
за тва ако е нова колата Дизел ако не после се филмираш и главата ти се цепи

ама щом питаш ...ясно е че не си ф тая сфера
никога не съм видял заводско БМВ едни и същи мотори (3.0d 3.0i)
и дизела да върви повече

сравнявам наи новите Е60
530 d (231 Hp) 4 231 70 6.8 (6.

530 i (258 Hp) 4 258 70 6.5 (6.7) 250 (250) 2005
еми тва е бензинките винаги ше дърпат повече от дизела и ше харчат повече .. а дизелите винаги ше държат по скъпа цена заради по скъпите си части и подръжка и по малкия разход
за тва ако е нова колата Дизел ако не после се филмираш и главата ти се цепи

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
bum_bum написа:Ква икономия със стар дизел, като нафтата стана по- скъпа от бензина?
324ТД ми даваше 8 извън града, 20- ката и тя толкова..
Бих казал, че поддръжката на дизела е по- евтина, щото има по- малко неща за чупене- една помпа и турбо ама счупи ли се става страшно. А бензина все си има нещо, я ламбди, датчкци, дебитомери.. се нещо има за смяна
Аааа да са разберем 324 ама само Д (упе) гори 8 извънградско ама само като го карам по магистралата над 150

АААА и който казва "караш БМВ не говори за икономия" е по сладурско изказване от това няяя. Ай ся кат кат караме БМВ-та и сме големите работи, не че само сипваме в резервоара ами и преливаме с 20лв отгоре, е*ааа съм им майката. Айде колеги, сериозно по темата.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- 320i_coupe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: София, жк. Изток
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW M? :)
Feanor написа:320i_coupe написа:Dovizioso написа:Бензина си е номер едно - който изка да икономисва да си купува печка и да си я таркаля - Аз съм твардо за бензин - дизел аз лично никога не бих карал
![]()
![]()
![]()
Само BMW 330d & 335d E92![]()
Викаш, Е92 М3 не го щеш?
Не го искам





- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
deyan-enchev написа:bum_bum написа:Ква икономия със стар дизел, като нафтата стана по- скъпа от бензина?
324ТД ми даваше 8 извън града, 20- ката и тя толкова..
Бих казал, че поддръжката на дизела е по- евтина, щото има по- малко неща за чупене- една помпа и турбо ама счупи ли се става страшно. А бензина все си има нещо, я ламбди, датчкци, дебитомери.. се нещо има за смяна
Аааа да са разберем 324 ама само Д (упе) гори 8 извънградско ама само като го карам по магистралата над 150сиреч под 150 пада само на троянови врата и така се до пловдив. А за 20-ката както викаш и тя гори ама не 8 а 12/100 с тва каране и тогава стой та гледай.
АААА и който казва "караш БМВ не говори за икономия" е по сладурско изказване от това няяя. Ай ся кат кат караме БМВ-та и сме големите работи, не че само сипваме в резервоара ами и преливаме с 20лв отгоре, е*ааа съм им майката. Айде колеги, сериозно по темата.
ми не знам ма мойто толкоз си арчеше, а с 20- ката повече от 140 не дигам, щот никога с нея не съм се возил сам извън града

- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Мое мнение,ако е нова -е90,е60 бих си купил дизел,за М не говорим,щото забравям просто за тях
Също 7ма серия и Х5,пак дизел и то автоматик
Ако е е92,е46 купе или e39 ,категорично бенз... 



"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
err0r написа:Нов дизел над всичко.Пък ако е с 2 турбини, ще бие бензинки нарес...
А ако и бензина е с две турбини

Неможе да сравнявате турбо дизел последно поколение с атмосферен бензин от преди 5-10 години несериозно е

Дизела не търпи обороти, значи няма да си взема докато не улегна.
Пък и за каква икономия говорим, смешно е да дадеш 100 хиляди за кола и тя да е Дизел.Някакси не ми се връзва защото ако имаш 100 бона за кола едвали ще ти пука за 2-3 литра разлика в разхода и дали караш бензин или дизел...Такива хора са скъпи на триците и евтини на брашното

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Като се замисля че 335д развива същата мощност като Е36 М3 3.0, повече въртящ момент, и въпреки това е по икономично, става много трудно да си защитавам мнението.
Но истината е че модерните дизел агрегати зависят много от турбините си. Това според мене е още едно нещо което чака да се счупи при 'извънредна' експлоатация
.
Но истината е че модерните дизел агрегати зависят много от турбините си. Това според мене е още едно нещо което чака да се счупи при 'извънредна' експлоатация

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Мишу написа:едната е 2005г другата 1993 а какво ще кажаш за 335и гледаи обективно не коли от миналия век
Миналия век или не, просто отбелязвам до къде са стигнали дизелите и защо не са за подценяване.
Е36 М3 нито тогава нито сега може да се нарече бавна кола.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Дизелът напъваш ли го, ще роди доста по-бързо от бензина съща кубратура. За справка вижте последната серия на Топ Гийър, където изпържиха Е46 330д, турбото издаде багажа след няколко обиколки сериозно каране на писта. Така че, ако ще се правите на състезатели си карайте бензинките, като изключвам най-новите дизели, щото ако имате пари за тях, ще имате и за бензин.
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Значи аз да чакам моя дизел скоро да ражда... 

CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани