проблем ли е това

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.05.2007

проблем ли е това

Мнение от тити » 08 Фев 2008, 14:22

Здравейте .От известно време колата ми се държи малко странно когато не е загряла до нормалните си работни градуси(стрелката да е на 12)Значи мотора е м51д25,паля си я,из4аквам малко да позагрее,и когато тръгна да я карам естественно понеже не е нормална температура не вдигам повече от 2000 rmp обаче....колата е много тромава и съм сигурен че турбото не работи.Дори след като достигне малко преди 12 стрелката турбото пак не работи.Натисна ли обаче педала на газта до долу и след 5-10-15 секундно задържане,турбото си тръгва и вече няма проблеми.Това се случва сутринта най-често.Ако обаче сутрин вече съм я карал и след това колата е изстинала,се случва пак същото но.....турбото тръгва доста по-бързо.Иначе нямам никакви оплаквания откъм вървеж или разход.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 08 Фев 2008, 15:39

Колега TDS-а докато не загрее е куцо пиле от сякъде не се притеснявай толкова нали като е загряла върви екстра ;) Карай и се гледай живота ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от тити » 08 Фев 2008, 15:49

мда :mhihi: и аз така се успокоявах.ама колега нямам предвид че колата върви по-малко като не е на 12 температурата ами че разликата е двойна че и повече,и след като загрее до 90 градуса за да тръгне трябва да се изправя на педала на газта и да го натискам поне 15 секунди,при което се получава следното:колата се чуди 10-15 сек.да тръгне ли като хората или не и после турбото тръгва и нататък е ясно.........след тая интервенция проблемите свършват до следващото изстиване на маторя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Варна

Мнение от exigo » 08 Фев 2008, 16:10

Споко и при мен е така, разликата е много силно усезаема :uups: :lol:
Чекаш да позагрее и тогава натискаш ;)

А може да пробваш сутрин преди да запалиш да понагрееш двигатела с газовата горелка, както правят старите дападжиии на Ифите :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 08 Фев 2008, 17:44

незнам какво е но не е нормално---а з моятя я карам 80 процента от времето все студена --такъв ми е графика-- разликата да не кажа голяма дума е незначителна. В смисъл върви си екстра.Филтри сменявал ли си скоро

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от тити » 09 Фев 2008, 13:28

бе то вярно че филтрите ми са за смяна ама нещо не ми се връзва темп.на мотора да им влияе :roll: .не съм разбирач ама как може примерно горивен филтър да пуска по-малко гориво когато мотора е студен и при стопляне изведнъж да се отпушва :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 09 Фев 2008, 13:35

Той не се отпушва - винаги си пуска малко гориво!
Просто горивото лкато се стопли и става по летливо ...
Матора като се стопли и си обира хлабините, дизела работи най - добре на 80+ градуса....
Дизел без въздух не е дизел - дай 25 кинта за въздушен и 30 за горивен и ще видиш какво ще се случи ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от тити » 13 Фев 2008, 9:45

утре колата влиза в бокса за подмяна на всичко(всички филтри,масла и т.н.)и за диагностика на проблема.когато стане ясно какъв е той ще пиша

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Фев 2008, 10:06

тити написа:утре колата влиза в бокса за подмяна на всичко(всички филтри,масла и т.н.)и за диагностика на проблема.когато стане ясно какъв е той ще пиша


Дизела наистина е сакат докато не позагрее-и мойта едвам се влачи.Ако искаш може да и пуснеш малко повече гориво от плочката-развъртането на турбото е в пряка зависимост от количеството на изгорелите газове.Може да изчистиш и маркуча между колектора и МАР сенсора.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от тити » 13 Фев 2008, 15:53

значи колата току що излезе от бокса и резултата е -250 лв :mhihi: :mhihi: :mhihi: .проблема се оказа egr :lol: ,и по думите на майстора било кофти за турбото ако не го сменя(износвало се ударно).след смяната на тоя клапан резултата е налице-колата се реже дори студена.при разговора ми с майстора мъ споменах за отговорите които получих във форума и неговия съвет към тези с проблем като моя беше да сменят тоя клапан че имало шанс да се скофтят доста нещата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 13 Фев 2008, 17:00

Една ламаринка - латун + гаечен 13 ........ ;)
и ест. най - добрият вариант е ако преди това се свалят скобите куулер - колектор, сваляш , измиваш, запушваш и си гледаш кефа

Пич неискам да те дразня, но след като ти казаха диагнозата, защо не се допита до нас - щеше да си спестиш 250лв.

Здраве да е
Приятен ден ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Варна

Мнение от exigo » 13 Фев 2008, 17:47

Wenzy написа:Една ламаринка - латун + гаечен 13 ........ ;)
и ест. най - добрият вариант е ако преди това се свалят скобите куулер - колектор, сваляш , измиваш, запушваш и си гледаш кефа

Пич неискам да те дразня, но след като ти казаха диагнозата, защо не се допита до нас - щеше да си спестиш 250лв.

Здраве да е
Приятен ден ;)

Аз моя клапан съм го мил, сега е като нов, щото скобата и маркуча към кулера е точно до него, разглобих го, със специален спрей за безконтакно го напръсках, изплакнах, после малко бензин, пак плакнах, подсуших и сега е като нов, но все пак като е студена не върви добре :uups: , обаче като стрелката отиде на 12 има фииууууууу :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от тити » 13 Фев 2008, 21:38

ами аз попитах има ли някакъв начин да се избегне тоя харч естественно.отговора беше.....цитирам:"мии колкото си изкаш-все таз клапана няма да се оправи,и по-добре си го смени че има шанс да повреди турбото"
не разбирам много много от тез неща ама на натоя пич дето ми поддържа колата му вярвам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 14 Фев 2008, 10:05

Не става ли просто с изолиране на ЕГР? Аз на моя му извадих вакуума и сега съм много доволен. Мисля обаче като остане време да го изчистя да видя дали няма да се оправи.
Проблема при мен беше, че колата до към 2500-3000 оборота нямаше повер и трябваше да натискам газта до половината за да тръгна нормално. Сега без ЕГР едвам натискам и колата си тръгва.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от тити » 14 Фев 2008, 10:56

майната му на харча ама сега гледам стария(развален) клапан и нещо не проумявам как може да се измие.от 1-ия краи има букса а от другия малка тръбичка и не може да се разглоби щото е цял корпус(няма болтове) :roll:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook