Проблем при паленето сутрин

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Проблем при паленето сутрин

Мнение от miass » 08 Фев 2008, 12:54

Проблема ми е следния - при студен двигател паля, но колата изхърква и гасне. Единствената възможност да не загасне е веднага след като запаля да държа газта натисната. Също оборотите са обратно на нормалното - при студен двигател са около 800, а като загрее се вдигат на 1100/не играят и не е от стъпковото моторче, защото него съм го сменяла лятото с чисто ново/. И като тръгна и колата не е добре заграля, в момента в който си вдигна крака от газта и започва да придърпа и да се опитва да загасне. Искам да разбера всички възможни причини, защото ще я карам на майстор идната седмица и искам да съм подготвена, за да не започнат пак да ми правят безмислени глупости по колата, както в повече случаи. При компютърна диагностика не се открива никакъв проблем. Благодаря предварително за всички идеи и съвети!
Последна промяна miass на 15 Фев 2008, 11:03, променена общо 1 път
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 08 Фев 2008, 12:59

Температурния дат4ик може би?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 08 Фев 2008, 13:05

Митко Ганчев написа:Температурния дат4ик може би?


Ами и аз за това си мисля след прочетеното до тук. Говориха ми за някакъв автоматичен смукач, но от всичко до тук разбрах, че нямаме такова. :?:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 08 Фев 2008, 13:12

Правилно си разбрала;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 13 Фев 2008, 17:33

Значи отпада варианта с термостата - на ред си бил, иначе нямало да загрява като хората, а при мен загряването си е абсолютно нормално. Откриха ми че този големия нагънат маркуч/забравих как се казва - хич не помня имена/ е спукан, но не се реши до край проблема. Възможно е причината да е ламбда сондата, защото аспуха ми бил мн черен, та утре ще я сменям и да видим какво ще стане :roll:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 15 Фев 2008, 11:07

Смених ламбда сондата, а също и маншона / мисля, че така се казваше големия нагънат маркуч, който излиза от дебитомера /, защото беше спукан. Сега колата върви доста по-добре и нямам чак толкова проблеми при студен двигател, но все пак си гасне като си махна крака от газта, което знам, че не е нормално - би трябвало сама да си държи оборотите. А те продължават да са на обратно - на студен двигател са около 700-800, а като загрее стават 1000-1100! Някакви идеи?!? :help:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 15 Фев 2008, 11:12

датчика на коляновия вал как е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 15 Фев 2008, 11:18

Е това нещо вече май не са ми го проверявали - ако има проблем ще излезе ли на диагностика, защото смятам понеделник, вторник да я закарам да я видят. Или просто трябва да се смени, за да се разбере?
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 15 Фев 2008, 11:34

Излизат на диагностика и двата датчика - на коляновия вал и температурния.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 15 Фев 2008, 11:36

Значи като отида на диагностика другата седмица ще видим там какво ще ми покаже.
Изображение
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 15 Фев 2008, 12:31

Аз не мога да разбера как не са го открили до сега...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от shnitzer » 15 Фев 2008, 13:27

Виж има една дюза на инжекциона някъде от долу,която при студен двигател пръска допълнително гориво за по лесен старт.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 15 Фев 2008, 16:16

shnitzer написа:Виж има една дюза на инжекциона някъде от долу,която при студен двигател пръска допълнително гориво за по лесен старт.


ОК - благодаря ти, ще накарам да я проверят. :)
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 19 Фев 2008, 14:07

какво стана оправиха ли я

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 19 Фев 2008, 17:56

ОХХ нямах време тази седмица да я закарам. :uups: Надявам се утре да ми остане малко свободно и да отида. :roll:
Изображение
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook