Въпрос за мотори
Модератор: Общи модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за мотори
Някой може ли да ми каже какво означават двата класа за кросови мотори - "Супер мото" и "Ендуро", ако има и други кажете ми ги и тях моля
Шаро, ти трябва да знаеш
Мерси


Мерси

_!_
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
Класовете са по-скоро:
- Крос - спортни/състезателни машини за извън пътя - максимално олекотени (без стартер, осветителна уредба, акумулатор...), с фоорсирани двигатели (олекотени валове, променено газоразпределение, карбуратори и т.н в сравнение с ендурото), често са двутактови;
- Ендуро - тук са хард- и софт- варианти. Хард-ендурото си е цивилната версия на горния клас. Софт-ендурото е нещо като паркетния джип - як е, ама не става за истински оф-роуд, по-скоро за разходки в гората;
- Супермото - това е мотор от горните видове, модифициран за каране в града/асфалт/писта и мааалко отклонения извън пътя. Окачването е втвърдено, спирачките са големи и яки като на "пистов", гумите също са типично "пистови" - като диаметър, ширина и шарка;
- Траял-байковете - те са без седалка, само с една скорост, и са наистина леки - 60-70кг - предназначени са за изпълненията, които гледаме главно в зала върху изкуствени препятствия по Евроспорт.
- Крос - спортни/състезателни машини за извън пътя - максимално олекотени (без стартер, осветителна уредба, акумулатор...), с фоорсирани двигатели (олекотени валове, променено газоразпределение, карбуратори и т.н в сравнение с ендурото), често са двутактови;
- Ендуро - тук са хард- и софт- варианти. Хард-ендурото си е цивилната версия на горния клас. Софт-ендурото е нещо като паркетния джип - як е, ама не става за истински оф-роуд, по-скоро за разходки в гората;
- Супермото - това е мотор от горните видове, модифициран за каране в града/асфалт/писта и мааалко отклонения извън пътя. Окачването е втвърдено, спирачките са големи и яки като на "пистов", гумите също са типично "пистови" - като диаметър, ширина и шарка;
- Траял-байковете - те са без седалка, само с една скорост, и са наистина леки - 60-70кг - предназначени са за изпълненията, които гледаме главно в зала върху изкуствени препятствия по Евроспорт.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани