ис
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ис
колеги искам да взема ис . до сега от е 36 сам карал един пат 1.6 и бях разо4арован от кам набиране . днес карх гледан ис и не6то пак не се цеде6е и вав високите ина4е мотора работи добре и на празен ход не прекасва мотора .за мен този мотор трябва да има пове4е ряз или аз се попадам на такива модели .или не мога да го карам или има не6то тънко за оправиане .моля за мнения на колеги с ис
Колега не знам какво очакваш от 1.8 двигател, макар и 16V
Според мен 1.6 въобще не може да се сравнява тук. Имам чувството, че е правен единствено да се избегнат някои специфични ограничения за определени пазари (което не го прави лош, просто не ми се вързва с имиджа на BMW)
1.8 - 16V за купето си е много добре балансиран като мощност, ускорение, разход и поддръжка.
Това разбира се е лично мнение
Според мен 1.6 въобще не може да се сравнява тук. Имам чувството, че е правен единствено да се избегнат някои специфични ограничения за определени пазари (което не го прави лош, просто не ми се вързва с имиджа на BMW)
1.8 - 16V за купето си е много добре балансиран като мощност, ускорение, разход и поддръжка.
Това разбира се е лично мнение
- dezavu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 27.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: бмв 320 Е36
- Мечтае да кара: ново бмв
аз имам ис ка и не се оплаквам да ти кажа особено като влезе след 3000 оборота ис запо4ва да озна4ава истребител и мотора е 1.9 а не 1.8 може да видиш моята гордост в галерията ми 

- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
има 1.8 или м42 и 1.9- м44 за БМВ минимума е това поне според мен ама истината е 2.5 бензин но всеки решава
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: ис
micasa написа:колеги искам да взема ис . до сега от е 36 сам карал един пат 1.6 и бях разо4арован от кам набиране . днес карх гледан ис и не6то пак не се цеде6е и вав високите ина4е мотора работи добре и на празен ход не прекасва мотора .за мен този мотор трябва да има пове4е ряз или аз се попадам на такива модели .или не мога да го карам или има не6то тънко за оправиане .моля за мнения на колеги с ис
Няма база за сравнение мужду BMW318 is и RENAULT clio например. Ако си свикнал с реното в никакъв случай няма да ти хареса как набира ис-а. Това е високооборотен двигател и ако искаш да има ряз, трябва да го настъпваш здраво и да сменяш предавките на високи обороти. На ниските обороти колата е куц кон. Правя сравнение с предишната, която имах- BMW316I с купе Е30, двигател М40. Направо я ненавиждах тази кола- на ниските обороти набираше здраво, а на по-високите нямаше никакъв кон под капака, в движение набираше еднакво, независимо на коя предавка и обороти на двигателя. Който си пада по спортното каране няма как да не оцени предимствата на ис-а, а който смята да се пенсионира поради неспособност да натиска педалите до дупка, може да си кара стария мерцедес, или реното, например.
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Моето мнение е, че е много балансирана кола.Зависи вече точно на какъв екземпляр си попаднал.По принцип всеки разбира по различен начин нещата, но ми се струва, че ако от това дето пише, че го караш се качиш на 318ис треа да ти се стори самолет (не че не е
).

- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
izzzo написа:zBoost написа:
Така е, след 3000 оборота лепи за седалката, под тия обороти обаче не очаквай много
Това е самата истина за ИСките.
Пробвай и някоя 320ка за всеки случай,може да ти се стори по бърза

- panatinaikoz
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is Coupe
- Мечтае да кара: M6 G-Power
- Детайли за колата: ...направо си е детайлна :)
Колега , аз карам такова животинче и наистина след 3000 оборота си става палава (да не говоря ,че очаквам една идея отгоре след като отстраня един проблем наречен "затлачен катализатор")...освен това вземи под внимание факта , че колата тежи 1 200 кила празна ( но с двигателя
) , но си направи експеримента да видиш ускорението при по-висока скорост (без да се прекалява разбира се) , защото доста мънички резачки ( Опел Корса GSI ) примерно са ми взимали старт , но те набират до 100-120 и после...бутай да набере , докато при IS-a , поне при моя дали от 80 до 120 набирам или от 120 до 160 ускорението не спира...(даже не слагам фактора стабилност , където разликата се усеща)



Ако лампичката за резервата на бензина Ви не свети , значи просто не работи!!!
Да храниш БМВ с газ е като да храниш тигър със суха храна...

Да храниш БМВ с газ е като да храниш тигър със суха храна...

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
panatinaikoz написа:Колега , аз карам такова животинче и наистина след 3000 оборота си става палава (да не говоря ,че очаквам една идея отгоре след като отстраня един проблем наречен "затлачен катализатор")...освен това вземи под внимание факта , че колата тежи 1 200 кила празна ( но с двигателя![]()
![]()
) , но си направи експеримента да видиш ускорението при по-висока скорост (без да се прекалява разбира се) , защото доста мънички резачки ( Опел Корса GSI ) примерно са ми взимали старт , но те набират до 100-120 и после...бутай да набере , докато при IS-a , поне при моя дали от 80 до 120 набирам или от 120 до 160 ускорението не спира...(даже не слагам фактора стабилност , където разликата се усеща)
Колега, съвсем точно си описал предимствата и недостатъците на ИС-а. Само ще допълня, че над 150-160 км/час на 5-та предавка тази кола е просто неудържима. Усещането е невероятно. Напълно забравяш що е секс.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Колега,ако си карал малолитражка като тази от профила ти е нормално,както казаха колегите - тези коли са по-тежки,искат обороти.Силата им не е в гонките по светофарите...Истината идва там където другите коли ти казват "чао!"
след 140км/ч 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани