BMW 325 DT 93' не може да запали

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

BMW 325 DT 93' не може да запали

Мнение от miroslav4ev » 08 Фев 2008, 21:34

Здравейте,
имам следния проблем:
при завъртане на ключа колата симулира, че запалва и като отпусна ключа - изгасва. Дали е свързано с алармата на автомобила, защото вечерта преди да се случи това отказа централното заключване. Нямам имобилайзер и бордови компютър, а акумолатора е здрав, нямам и проблем с горивната помпа, дюзи или свещи, защото ден преди това бях в "Супердизел" за диагностика на двигателя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 11 Фев 2008, 12:22

Вероятно проблема ми е в компютъра на колата !!!
След като откача акумолатора, изчакам 5 мин. и пак го закача - запалва 3,4 пъти, след което пак почва да гасне !!!
Ако някой знае сервиз с компютърна диагностика и изчистване на грешки
моля да ми отговори !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 11 Фев 2008, 13:29

Здравей колега,
Сервиз може да посетиш Дару или Камор(поне за тази работа няма да ти одерат кожата).
Преди същия проблем се получи и при мене(отказването на централното), за моя голяма радост се оказаха клемите на акумулатора, погледни ги да ли са здраво закрепени и ги изчисти ако са окислени.
Да не би самата аларма да има имобилайзер и по някаква причина да ти прекъсва горивото?
При време на движение да ли ти угасва или проблема е само при запалването?

След като откача акумолатора, изчакам 5 мин. и пак го закача - запалва 3,4 пъти, след което пак почва да гасне !!!

Според мен причината не е от комп. защото ако има грешка с откачането на акумулатора няма да я изтриеш и не би следвало да има разлика в запалването, преди и след откачването на акумулатора.
Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 11 Фев 2008, 14:07

С акумолатора мисля да пробвам да задържа (+) и (-) на клемите - чувал съм, че така се ресетира компютъра!
Знаете ли нещо по този въпрос?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 11 Фев 2008, 14:28

в е39 подфорума имаше нещо описано по въпроса, но според мен не го пробвай за да не си завлечеш повече неприятности. Най добре да отидеш при някой сервиз и да ти направят диагностика и да изчистят грешките(ако има такива около 30 лв май беше и голяма вероятност ще ти кажат защо не успява да запали).
Но пак да го повторя според мен не е свързано нещо с компютъра. Провери си алармата и ако има начин я изключи.
По време на движение изгасва ли ти колата или проблема е само при паленето?
Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E91 325xi

Мнение от renene » 11 Фев 2008, 14:39

Пробвай с втория ключ ако имаш
диагностика 0899937450

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Фев 2008, 15:14

Като повъртиш повечко запалва ли?
Ако да виж свещите те горят ненадейно,така че от вчера до днес не е гаранция че не е заминала една или две свещи.
Ако изобщо не пали виж дали нама възду по систенмата.
Обикновенно когато има мехури така притювква докато не напълни нафта. :idea:

renene написа:Пробвай с втория ключ ако имаш

Баце 93'то лето Е36-ците все още нямат ЧИП в ключа ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 11 Фев 2008, 15:34

Пали на произволен принцип!?
Някой път запалва като разкача алармата и при следващия опит с разкачена аларма не пали;
Свалях акумолатора за 1 вечер да се зареди, че се изтощи от опити (а иначе е 110aH) при което трябва да е изчистило грешките - поне при други автомобили номера с едно денонощие разкачен акумолатор - действа;
Почистил съм кленмите на акумолатора;
Викнах електротехник и мерихме - шарихме навсякъде - по помпи, бушони, релета, аларми - всичко работи;
.....Само дето веднъж запалва - 5 пъти неще, или 3 пъти запалва, а в следващите 3 пак не пали ???

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Фев 2008, 16:44

Разкачения акомулатор НЕ чисти грешки запомнете го веднъж за винаги това са БМВ-та не фиати фолксвагени и тем подобни които "забравят" :!: :!: :!:

Ако има проблем и проблема се отстрани колата може да работи нормално без да се чистят грешките,защото тя си минава в нормален режим ако всичко което се слди от ЕКУ-то е изправно :!:
Това не значи че няма натрупани грешки, има ги и те си седят там докато не се изтрият,но това не пречи на работата на колата.

Така както описваш проблема ми прилича на разцентрована помпа нещо хлабава верига ли и аз не знам :roll:
Опитай да опишеш по подробно за да те насочиме по правилно, ако не иди в супер дизел или някой друг читав сервиз в който имад идея от БМВ-та.

Какво значи един път пали 3 пъти не пали?
Тоя един път когато пали как запалва от четвърт оборот или върти половин минута?
Като я бутнрш венага ли пали?
Ей такива работи уточни.
Може да са поне 5 различни неща причина за трудния старт!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 11 Фев 2008, 18:39

Когато запалва запалва от "раз", без проблеми.
Когато не иска да запали съм пробвал до половин минута с въртене на ключа.
При опит за палане вдига до около 800 оборота, симулира, че запалва и като отпусна ключа - гасне.
Другият проблем е че изпуска горивната помпа, но поне според нем не е от там проблема, защото веднъж пали - веднъж неще. И ако помпата създава проблеми въобще не би трябвало да го има този "симулиращ момент на запалване" при който вдига някакви обороти и после падат и гасне?!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Фев 2008, 23:22

Точно това е вероятната причина ;)
Отстрани чеча и после търси друго!
Когато тече дърпа и въздух , а има ли въздух няма палене.
Това ти е грижата ;)
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook