моля за помощ!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
моля за помощ!!!
Колата ми има странен проблем- след стартиране на студен двигател задържа оборотите за 4-5 секунди и след това падат рязко до около 500-600, след което се възстановяват. Свалих и почистих стъпковия мотор, но и след това се яви същия проблем. Днес забелязах, че след стартиране и включване на къси светлини оборотите падат рязко, а след изключване на светлините се възстановяват. Държа да отбележа, че когато стрелката на температурата мине синия сектор мотора работи, като часовник, без никакво колебание на оборотите и без това да се влияе от какъвто и да е консуматор, когато е включен, например светлините. До сега такъв проблем не съм имал, не мога да си обясня дали причината е в акумулатора, въпреки, че съм сигурен, че е за смяна.
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
:)
И моита дава такива признаци. Първоначално обаче задържа оборти за 2 секунди някаде на 1200-1300 и като се нормализират като включа някой консуматор било то светлини или подгреви падат с около 50-100 за секунда и пак се възтановяват. Моя акумулатор 2 пати дава фира тая зима ама какво да го правя
А понякога като я запаля вместо да вдигне до 1200-1300 оборота се мъчи да гасне падат на 200-300 и после пак се нормализира. Втория случай кадето се мъчи да гасне го знам, че е от горивото ако зареда от ОМВ иска да гасне сутрин като я паля от шел нямам такива проблеми 


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: :)
Възможно ли е да има повреда в алтернатора? Четките например? Лесно мога да замеря с мултицета и ще разбера, но както казваш, че си сменял акумулатор, след това всичко наред ли беше?
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Колега измери с мултицет напрежението на акумулатора при изгасен двигател (около 12V) и при запален двигател (около 14V) и ще разбереш дали ти работи алтернатора, макар че си има лампа на таблото за липса на зареждане на акумулатора. По признаците, които си представил смятам, че ако си сложиш нов акумулатор с номинален капацитет за твоята кола ще се оправят нещата. 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
agent smit написа:Колега измери с мултицет напрежението на акумулатора при изгасен двигател (около 12V) и при запален двигател (около 14V) и ще разбереш дали ти работи алтернатора, макар че си има лампа на таблото за липса на зареждане на акумулатора. По признаците, които си представил смятам, че ако си сложиш нов акумулатор с номинален капацитет за твоята кола ще се оправят нещата.
Благодаря за съветите. Снощи замерих напрежението на акумулатора при изключен двигател. Оказа се в рамките на нормалното- 13.5 V. При работещ двигател го замерих на 14.8 V. Явно проблема ми не е от там. Тази сутрин установих, че включването на светлините след студен старт почти не влияе на работата на празен ход. Ще търся повредата в стъпковия мотор.
- renene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325xi
Трябва мислиш за друго моторче
Това че си го изчистил не значи че работи коректно.

диагностика 0899937450
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани