325и Е36 модификации
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
325и Е36 модификации
Здравейте колеги
, от 7 месеца имам мечтата си БМВ , реших да не се бавя и направо да си взема нещо здраво и заради това от цена/качество избрах 325и Е36, за сега съм сложил яки джанти ( М3 17'' ки + сликове на Нито - Инво , ненормална гума е ) колата е 94 та и затова дадох около 2 бона само за да я вкарам в релси , бубини , свещи предница , малко козметика , 4 нови диска и т.н ) 192коня съчетани съц задното предаване са си тръпка особенно за начинаещ със задно предаване ( преди това карах Ситроен Ксантия 1.9 Д 72 коня
)) .Но искам още, то апетита идва с яденето както са казали хората , аз пътувам с корабите и до 1 месец се връщам от Бургас съм и съм си приготвил около 3000 лв за тунинг по двигателя , искам да ми дадете вашите мнения какво е най добре да се направи и много важно, КОЙ да го направи 1 во БМВ ми е и си го обичам страстно, не искам да го дам в ръцете на някой, който си няма хабер какво прави . четох много статии за чипове и филтри, но колата по този начин няма да стане повече от 220 коня . Пишете какво е вашето мнение , какво трябва да се пипне ,сложи , ошлаифа и т.н . Ще съм много радостен ако колегата Иво от София с 318ис ката даде някоя и друга идея, защото съм изчел всичко което е побликувал и явно човека е си знае работата , не искам да обидя останалите , но просто не съм минал през всички теми във форума и незнам кой са другите който са така напред с материала .
Благодаря ви предварително , ще се радвам да стане интересна дискусия и всеки да сподели гледната си точка какво трябва да се тунингова.
Карайте безавариино и внимателно, не сме сами на пътя !!!


Благодаря ви предварително , ще се радвам да стане интересна дискусия и всеки да сподели гледната си точка какво трябва да се тунингова.
Карайте безавариино и внимателно, не сме сами на пътя !!!
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd


Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Доста съм изчел, и съм гледал китове в е-bay, но се съмнявам в тези пари да мога да се вържа за подобен проект
колкото и да ми се иска. Дори и да успея нещо криво ляво да скалъпя , колата е със оригиналните спирачки и окачване в момента , ( за окачването си имам едно наум
)
а с турбина това е недопустимо според мене. Но ако някой наистина мисли, че за тази пара може да се получи нека даде линк към някое турбо китче пък за окачване и спирачки следващият рейс , все ще скътам нещо настрана
.


а с турбина това е недопустимо според мене. Но ако някой наистина мисли, че за тази пара може да се получи нека даде линк към някое турбо китче пък за окачване и спирачки следващият рейс , все ще скътам нещо настрана

Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
- changalov
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.11.2007
- Местоположение: асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 325
- Мечтае да кара: BMW E30 TURBO
здрасти
виш дали може да ти бъде от полза и аз съм се насочил към него давт го със всяко едно болтче тоя турбо кит http://cgi.ebay.de/BMW-E36-E39-TURBOLAD ... dZViewItem
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
В ebay се намират и по-тънки оферти за турбо Kit-ве до последното болче.... 4 бона, и то "едвам да се събереш" - айде глупостите почнаха... колко са читави тия китове да каже някой по-запознат, ма не са по 2000 евра със сигурност... в някои случаи се продават за под 1000 евро...
Re: 325и Е36 модификации
kapitanat написа:Здравейте колеги, от 7 месеца имам мечтата си БМВ , реших да не се бавя и направо да си взема нещо здраво и заради това от цена/качество избрах 325и Е36, за сега съм сложил яки джанти ( М3 17'' ки + сликове на Нито - Инво , ненормална гума е ) колата е 94 та и затова дадох около 2 бона само за да я вкарам в релси , бубини , свещи предница , малко козметика , 4 нови диска и т.н ) 192коня съчетани съц задното предаване са си тръпка особенно за начинаещ със задно предаване ( преди това карах Ситроен Ксантия 1.9 Д 72 коня
)) .Но искам още, то апетита идва с яденето както са казали хората , аз пътувам с корабите и до 1 месец се връщам от Бургас съм и съм си приготвил около 3000 лв за тунинг по двигателя , искам да ми дадете вашите мнения какво е най добре да се направи и много важно, КОЙ да го направи 1 во БМВ ми е и си го обичам страстно, не искам да го дам в ръцете на някой, който си няма хабер какво прави . четох много статии за чипове и филтри, но колата по този начин няма да стане повече от 220 коня . Пишете какво е вашето мнение , какво трябва да се пипне ,сложи , ошлаифа и т.н . Ще съм много радостен ако колегата Иво от София с 318ис ката даде някоя и друга идея, защото съм изчел всичко което е побликувал и явно човека е си знае работата , не искам да обидя останалите , но просто не съм минал през всички теми във форума и незнам кой са другите който са така напред с материала .
Благодаря ви предварително , ще се радвам да стане интересна дискусия и всеки да сподели гледната си точка какво трябва да се тунингова.
Карайте безавариино и внимателно, не сме сами на пътя !!!
двигателят ти е М52 като на мене и са ми казали че е с алуминиев блок и е по сложен и скъп за турбиниране. иначе и да го турбинираш за градска кола всекидневка аз не бих ти препоръчал щот все нещо ще му става през ден два. Ако ти е втора кола за тръпката сложи "духалка". Сложи си чип спортна генерация филтър добри свещи хубави джанти и си готов кола над 200 коня имаш със страхотен външен вид. С 3000лв ако не я турбинираш ще се вмъкнеш със сигурност. Можеш да освежиш двигателя ако ти останат пари нови сегменти , гумички на клапаните и тн
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Според мен за 3 бона нема сми да се мъчи за турбо.... щото покрай нещо ще трябва да се сменят още няколко неща, които ще искат екстра кеш.. а за 3к можеш да направиш бая по колата.... кеф ти джанти, генерация, музика, окачване, филтри, споменатото "освежаване" на двг.... хич не са малко неща, които според мен ще са доста по-интересни от още 100 коня и риск за двг...
- changalov
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.11.2007
- Местоположение: асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 325
- Мечтае да кара: BMW E30 TURBO
и аз това казавам
то момчето си е преценило че иска да си пипне двигателчето за толкова пари щом така пише пък и е прочел темата за турбо и е на ясно горе долу с какво се захваща
пич аз лично те подкрепям напълно турбо си е газарииката ако целиш да се отличаваш от другите
пич аз лично те подкрепям напълно турбо си е газарииката ако целиш да се отличаваш от другите
TOM написа:Колегата е решил да направи колата си вълк в овча кожа....защо му чупите хатъра. Ако искаше поредната наточена на вид е36, нямаше да пита за турбо
Разбира се, че е така. Вие по горе го карате да даде 3000лв за неща които в действителност не променят нищо съществено по самата кола. Най-малкото, като тръгне да я продава тези 3000лв от шукарийки никога не може да си ги върне, защото те са въпрос на вкус, но ако са вложени в турбиниране шанса да ги върне е много по-голям.
Аз не съм имал в предвид китайски кит от eBay. От там ще си купи оригинално турбо гарет (втора употреба, което ще изкара 10 пъти колкото китаеца), инжектори, бутала, евентуално колектор, (защото тука има кой да му го направи дори по-качествено), разтоварващ клапан и т.н. Тука се взима мегаскуирт или някакъв пиджибек(eBay) ...
А това, че е с алуминиев блок не означава, че колата е по-скъпа за турбиниране. Те нещата които се сменят са едни и същи.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Аз лично бих "затвърдил" окачването, ъпгрейднал спирачките и "освежил" мотора. Ще я покараш така, пък както ти сам каза, ще дойде следващия рейс и ще имаш за друго. Сега ще вземеш турбо кит, ще го монтираш и докато те напомпа следващата финансова инжекция, ще караш бързо уркоряваща, но бавноспираща и несигурно стъпила на пътя кола. Лично мнение. Все пак сам си преценяваш. За мен спирачки + окачване без турбо може, но турбо без спирачки + окачване е доста несигурен вариант. 


29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани