как си останах на пътя - бензинова помпа и симптоми... :(

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 1.02.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от n_dinkov » 26 Яну 2008, 16:35

моята помпа ме остави на втория ден :mhihi: парвия ден като ми докараха колата от италия карахме я всичко няма никаж проблем, прибрахме я в гаража и на другия ден не иска да излезе от него :shock: :mhihi: и следователно 130 лв. за отремонтирана с 1 година гаранция

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 26 Яну 2008, 16:40

ми браво на младежа :yes: ... поровил е, потърсил е, и е намерил къде да се изкаже 8)
темата си е озаглавена добре и веднага става ясно за какво иде реч...
а не като последните: "ПРОБЛЕМ" , "ГОЛЕМ ПРОБЛЕМ"... отваряш, и какво... сенника ми е накриво :shock: :mhihi:
тва е по-добре...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 26 Яну 2008, 16:47

Владо написа:ми браво на младежа :yes: ... поровил е, потърсил е, и е намерил къде да се изкаже 8)
темата си е озаглавена добре и веднага става ясно за какво иде реч...
а не като последните: "ПРОБЛЕМ" , "ГОЛЕМ ПРОБЛЕМ"... отваряш, и какво... сенника ми е накриво :shock: :mhihi:
тва е по-добре...



оффтопик: защото е отпреди да паднат митата и да се появят масовите трошки... сега се пише само за строшени е36 и социална помощ безразборно без грам информация

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 26.01.2008

Не пали

Мнение от Celecao » 26 Яну 2008, 19:02

Не знам дали е помпата, но определено имам проблем с паленето ! Като не я карам ден-два после имам проблем с паленето ! Завъртам ключа стартера върти, но не пали - връщам ключа и въртя втори път - пак не пали ! На третото завъртане колата почва да придърпва сякаш и свършва горивото и изведнъж запалва ! После като е топла няма никакви проблеми и пали от раз ! Един майстор ми каза, че по-малко вероятно е да е помпата - по-вероятно било да е някакъв клапан, който държи бензина да не се връща в резервоара кагото не работи двигателя ! Друг пък ми казва, че нямало клапан !!!!! Исках да ходя на диагностика за да видя какво е точно ! От там искат да им я оставям за да я видят студена, иначе ако е топла нямало да покаже нищо ! Ще съм Ви благодарен ако ми помогнете с нещо, защото вече не знам какво да я правя - има ли клапан - няма ли, помпата ли е или не, клапана ли е, или не ?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 29.06.2005
Местоположение: София

Мнение от AHTuBuPyC » 26 Яну 2008, 19:31

Така и така сте тръгнали, да се оплача и аз :mhihi:

Онзи ден си карах без проблеми 15+ км. от работа до нас, спрях да се подстрижа, връщам се, паля и гасне. Вдига до към 1100-1200 оборота и стрелката плавно се връща до нула, ако я държа в обороти е ок. Та след около 6,7 катива паления и мисли къде може да е проблема, взе че се оправи. Та се надявам да е било бензин, макар че яде OMV само :dunno:

Възможно ли да е помпа, при положение че паеше нормално, но оборотите падаха плавно и до нула без придърпване. Или може би моторчето за празни си отива :roll:
bmw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 26 Яну 2008, 19:48

помпата не изкарва малко ,ако сте сменили помпа около 200к си добавете 100-150к към километрите ... и не плюите М40 щото добре поддържан М40 на 200к е като нов( ама 200к а не 400)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 26 Яну 2008, 21:02

Колеги, при нормална експлоатация, (когато помпата е пълна с бензин и колата се кара често) много рядко се скапва изведнъж. Това се получава единствено ако изгори ел. мотора, (прекъснат връзките с колекторите или четките са тотално износени или счупени) или при механично задържане (лагери или боклуци в самата помпа).
Друга причина помпата да си замине изведнъж е когато колата не е карана дълго време (или помпата дори и да е била изправна е свалена ) и е била оставена суха :!:
Обикновено помпата сдава багажа сравнително постепенно и е придружено от увеличен шум при работа или стяржене и други неестествени шумове. Чуват се много добре, когато се даде контакт (преди да се завърти стартера) и когато помпата завърта за 2-3 секунди, за да вдигне налягане.
Просто се заслушвайте от време на време при подаване на контакт и когато колата е на сравнително тихо място.
Това заначително намалява вероятността от неприятни изненади :D

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 26.01.2008

Мнение от Celecao » 27 Яну 2008, 17:00

ИМАМ ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО (ПО-ГОРЕ ПИСАХ ПОДРОБНО, НО НИКОЙ НИЩО НЕ КАЗВА ), КАЖЕТЕ МИ ЗА ДА МИ НАПРАВЯТ ДИАГНОСТИКА, ТРАБВА ЛИ ДА Е СТУДЕНА КОЛАТА ИЛИ НЯМА ПРОБЛЕМ АКО Е ЗАГРЯЛА ?! МОЛЯ ВИ, ПОМОГНЕТЕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 27 Яну 2008, 17:05

Celecao написа:ИМАМ ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО (ПО-ГОРЕ ПИСАХ ПОДРОБНО, НО НИКОЙ НИЩО НЕ КАЗВА ), КАЖЕТЕ МИ ЗА ДА МИ НАПРАВЯТ ДИАГНОСТИКА, ТРАБВА ЛИ ДА Е СТУДЕНА КОЛАТА ИЛИ НЯМА ПРОБЛЕМ АКО Е ЗАГРЯЛА ?! МОЛЯ ВИ, ПОМОГНЕТЕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


направи й диагностика в сервиз и ще разбереш. От нас ли чакаш разрешение нещо???

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 27 Яну 2008, 18:40

Моята помпа като си жужи на контакт за 1-2секунди от 3 години да я чакам ли да сдава багажа?
никакви други признаци на издъхване не показва

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Мнение от koleto_78 » 27 Яну 2008, 19:00

Hristo написа:Моята помпа като си жужи на контакт за 1-2секунди от 3 години да я чакам ли да сдава багажа?
никакви други признаци на издъхване не показва
това е нормално.като дадеш на контакт подкачва малко бензин и спира и после като завъртиш тръгва.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 17.05.2005
Местоположение: München
Кара: E39 2003 525i Touring

Мнение от Lexus » 27 Яну 2008, 21:33

като карате с минимум 1/4 резорвоар не би трябвало да има проблем! Глътне ли въздух неколко пъти и край! Мислено си преместете лампата на по горното деление и не би трябвало да има проблем.
A1Automobile

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 26.01.2008

Мнение от Celecao » 09 Фев 2008, 22:56

ПРЕДИ ДА СМЕНЯТЕ ПОМПАТА ВИЖТЕ ГОРИВНИЯ ФИЛТЪР ! МОЯТА НЕ ПАЛЕШЕ КАТО ПРЕСТОИ ДЕН-ДВА. СМЕНИХ ФИЛТЪРА И СЕГА ДА ЧУКНА НА ДЪРВО Е ДОБРЕ ! ПРОСТО КЛАПАТА В ФИЛТЪРА НЕ ДЪРЖЕШЕ И БЕНЗИНА СЕ ВРЪЩАШЕ В РЕЗЕРВОАРА И ПАЛЕШЕ ПО-ТРУДНО ! А ПРЕДИШНИЯ ФИЛТЪР БЕШЕ САМО НА ОКОЛО 8 ХИЛЯДИ - ПРОДАВАТ СТРАШНИ МЕНТЕТА !

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 26.01.2008

Мнение от Celecao » 09 Фев 2008, 22:57

ДАНО НЕ СЕ ЗАБЛУЖДАВАМ, НО ВЕЧЕ ДЕСЕТИНА ДНИ НЯМАМ ПРОБЛЕМИ С ПАЛЕНЕТО СЛЕД СМЯНАТА НА ФИЛТЪРА !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Варна

Мнение от stilkoood » 09 Фев 2008, 23:54

...карането на ГАЗ, дава влияние на живота на помпата. Когато се използува газта и количеството бензин в резервоара застоява по дълго време, постепенно придобива свойство на ацетон и разяжда частите на помпата! Пластмасови и гумени детайли! Това става постепенно, докато някои ден спре и не иска да запали! Видях резултата от гореспоменатото явление лично, затова си позволявам да го споделя тук! :wave:
Наздраве !!!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook