как си останах на пътя - бензинова помпа и симптоми... :(
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
ми браво на младежа
... поровил е, потърсил е, и е намерил къде да се изкаже
темата си е озаглавена добре и веднага става ясно за какво иде реч...
а не като последните: "ПРОБЛЕМ" , "ГОЛЕМ ПРОБЛЕМ"... отваряш, и какво... сенника ми е накриво
тва е по-добре...


темата си е озаглавена добре и веднага става ясно за какво иде реч...
а не като последните: "ПРОБЛЕМ" , "ГОЛЕМ ПРОБЛЕМ"... отваряш, и какво... сенника ми е накриво


тва е по-добре...
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
Владо написа:ми браво на младежа... поровил е, потърсил е, и е намерил къде да се изкаже
![]()
темата си е озаглавена добре и веднага става ясно за какво иде реч...
а не като последните: "ПРОБЛЕМ" , "ГОЛЕМ ПРОБЛЕМ"... отваряш, и какво... сенника ми е накриво![]()
![]()
тва е по-добре...
оффтопик: защото е отпреди да паднат митата и да се появят масовите трошки... сега се пише само за строшени е36 и социална помощ безразборно без грам информация
Не пали
Не знам дали е помпата, но определено имам проблем с паленето ! Като не я карам ден-два после имам проблем с паленето ! Завъртам ключа стартера върти, но не пали - връщам ключа и въртя втори път - пак не пали ! На третото завъртане колата почва да придърпва сякаш и свършва горивото и изведнъж запалва ! После като е топла няма никакви проблеми и пали от раз ! Един майстор ми каза, че по-малко вероятно е да е помпата - по-вероятно било да е някакъв клапан, който държи бензина да не се връща в резервоара кагото не работи двигателя ! Друг пък ми казва, че нямало клапан !!!!! Исках да ходя на диагностика за да видя какво е точно ! От там искат да им я оставям за да я видят студена, иначе ако е топла нямало да покаже нищо ! Ще съм Ви благодарен ако ми помогнете с нещо, защото вече не знам какво да я правя - има ли клапан - няма ли, помпата ли е или не, клапана ли е, или не ?!
Така и така сте тръгнали, да се оплача и аз
Онзи ден си карах без проблеми 15+ км. от работа до нас, спрях да се подстрижа, връщам се, паля и гасне. Вдига до към 1100-1200 оборота и стрелката плавно се връща до нула, ако я държа в обороти е ок. Та след около 6,7 катива паления и мисли къде може да е проблема, взе че се оправи. Та се надявам да е било бензин, макар че яде OMV само
Възможно ли да е помпа, при положение че паеше нормално, но оборотите падаха плавно и до нула без придърпване. Или може би моторчето за празни си отива

Онзи ден си карах без проблеми 15+ км. от работа до нас, спрях да се подстрижа, връщам се, паля и гасне. Вдига до към 1100-1200 оборота и стрелката плавно се връща до нула, ако я държа в обороти е ок. Та след около 6,7 катива паления и мисли къде може да е проблема, взе че се оправи. Та се надявам да е било бензин, макар че яде OMV само

Възможно ли да е помпа, при положение че паеше нормално, но оборотите падаха плавно и до нула без придърпване. Или може би моторчето за празни си отива

bmw
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
помпата не изкарва малко ,ако сте сменили помпа около 200к си добавете 100-150к към километрите ... и не плюите М40 щото добре поддържан М40 на 200к е като нов( ама 200к а не 400)
Колеги, при нормална експлоатация, (когато помпата е пълна с бензин и колата се кара често) много рядко се скапва изведнъж. Това се получава единствено ако изгори ел. мотора, (прекъснат връзките с колекторите или четките са тотално износени или счупени) или при механично задържане (лагери или боклуци в самата помпа).
Друга причина помпата да си замине изведнъж е когато колата не е карана дълго време (или помпата дори и да е била изправна е свалена ) и е била оставена суха
Обикновено помпата сдава багажа сравнително постепенно и е придружено от увеличен шум при работа или стяржене и други неестествени шумове. Чуват се много добре, когато се даде контакт (преди да се завърти стартера) и когато помпата завърта за 2-3 секунди, за да вдигне налягане.
Просто се заслушвайте от време на време при подаване на контакт и когато колата е на сравнително тихо място.
Това заначително намалява вероятността от неприятни изненади
Друга причина помпата да си замине изведнъж е когато колата не е карана дълго време (или помпата дори и да е била изправна е свалена ) и е била оставена суха

Обикновено помпата сдава багажа сравнително постепенно и е придружено от увеличен шум при работа или стяржене и други неестествени шумове. Чуват се много добре, когато се даде контакт (преди да се завърти стартера) и когато помпата завърта за 2-3 секунди, за да вдигне налягане.
Просто се заслушвайте от време на време при подаване на контакт и когато колата е на сравнително тихо място.
Това заначително намалява вероятността от неприятни изненади

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
Celecao написа:ИМАМ ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО (ПО-ГОРЕ ПИСАХ ПОДРОБНО, НО НИКОЙ НИЩО НЕ КАЗВА ), КАЖЕТЕ МИ ЗА ДА МИ НАПРАВЯТ ДИАГНОСТИКА, ТРАБВА ЛИ ДА Е СТУДЕНА КОЛАТА ИЛИ НЯМА ПРОБЛЕМ АКО Е ЗАГРЯЛА ?! МОЛЯ ВИ, ПОМОГНЕТЕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
направи й диагностика в сервиз и ще разбереш. От нас ли чакаш разрешение нещо???
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Моята помпа като си жужи на контакт за 1-2секунди от 3 години да я чакам ли да сдава багажа?
никакви други признаци на издъхване не показва
никакви други признаци на издъхване не показва
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
това е нормално.като дадеш на контакт подкачва малко бензин и спира и после като завъртиш тръгва.Hristo написа:Моята помпа като си жужи на контакт за 1-2секунди от 3 години да я чакам ли да сдава багажа?
никакви други признаци на издъхване не показва
- Lexus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 17.05.2005
- Местоположение: München
- Кара: E39 2003 525i Touring
като карате с минимум 1/4 резорвоар не би трябвало да има проблем! Глътне ли въздух неколко пъти и край! Мислено си преместете лампата на по горното деление и не би трябвало да има проблем.
A1Automobile
ПРЕДИ ДА СМЕНЯТЕ ПОМПАТА ВИЖТЕ ГОРИВНИЯ ФИЛТЪР ! МОЯТА НЕ ПАЛЕШЕ КАТО ПРЕСТОИ ДЕН-ДВА. СМЕНИХ ФИЛТЪРА И СЕГА ДА ЧУКНА НА ДЪРВО Е ДОБРЕ ! ПРОСТО КЛАПАТА В ФИЛТЪРА НЕ ДЪРЖЕШЕ И БЕНЗИНА СЕ ВРЪЩАШЕ В РЕЗЕРВОАРА И ПАЛЕШЕ ПО-ТРУДНО ! А ПРЕДИШНИЯ ФИЛТЪР БЕШЕ САМО НА ОКОЛО 8 ХИЛЯДИ - ПРОДАВАТ СТРАШНИ МЕНТЕТА !
...карането на ГАЗ, дава влияние на живота на помпата. Когато се използува газта и количеството бензин в резервоара застоява по дълго време, постепенно придобива свойство на ацетон и разяжда частите на помпата! Пластмасови и гумени детайли! Това става постепенно, докато някои ден спре и не иска да запали! Видях резултата от гореспоменатото явление лично, затова си позволявам да го споделя тук! 

Наздраве !!!
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани