За духалките на парното??????

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 13.08.2006
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
Детайли за колата: BMW E38 740 i black

За духалките на парното??????

Мнение от ggb » 09 Фев 2008, 12:27

Здравейте искам да попитам нормално ли е на Е-34 да е толкова малък въздухопотока който минава през духалките или пак ще ми е филтъра за смяна благодаря за мненията ви предварително. :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 09 Фев 2008, 12:51

филтъра ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 13.08.2006
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
Детайли за колата: BMW E38 740 i black

Мнение от ggb » 09 Фев 2008, 13:59

Е добре има ли период през който трябва да се сменя или като спре да духа просто го сменям????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 09 Фев 2008, 15:30

ggb написа:Е добре има ли период през който трябва да се сменя или като спре да духа просто го сменям????


на секи сезон ина4е може и когато изкаш зависи колко 4есто ползваш парно клима и такива неща
ИзображениеИзображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 13.05.2007
Местоположение: пазарджик

Мнение от vass » 09 Фев 2008, 15:33

Ами как аз реших проблема с филтара!
След покупката на два оригинални филтара за много кинти, и то само в период от една година, взех радикално решение:
Изрязах картона или там каквото е и остава само пластмасовата рамка. Купих чорапи дамски за колосалната сума от 0.65лв. и хоп ето ти силна струя от всички духалки и чист радиатор на парното.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 13.08.2006
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
Детайли за колата: BMW E38 740 i black

Мнение от ggb » 09 Фев 2008, 16:04

:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: браво на колегата за оригиналната идея за дамските чорапогащи,а да те питам имаш ли снимки на новата технология и ефективна ли е???

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 13.05.2007
Местоположение: пазарджик

Мнение от vass » 09 Фев 2008, 16:14

снимки нямам, но е просто. Пъхаш пластмасовата рамка от оригиналния филтър в дамския чорап и готово.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 13.08.2006
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
Детайли за колата: BMW E38 740 i black

Мнение от ggb » 09 Фев 2008, 16:18

ок ама не е ли прекалено финна материата и да се разгражда още по бързо???

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 13.05.2007
Местоположение: пазарджик

Мнение от vass » 09 Фев 2008, 16:32

два дамски чорапа = 0.65лв = две смени
една смяна = 0.375лв
една смяна = 10мин
ти избираш колко често ще сменяваш.може всеки месец, може всеки сезон, може на няколко години

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 09 Мар 2008, 17:58

А къде точно се намира този филтър :uups:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 09 Мар 2008, 18:06

Vlados написа:А къде точно се намира този филтър :uups:


Колега виж линка към темата на zvetiko описал го е много подробно и със снимки

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%F2%E8%EA

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 09 Мар 2008, 18:49

Момчета, каква може да е причината при загрял двигател, от въздуховодите които гледат към пътниците да духа студено, а доло в краката ми да хвърля огън направо :roll: Снощи се прибирам от бар и мойта вика че й духа студено от някъде... гледам аз то от централните духалки вкарва яко студен въздух, пускам да духа на краката-духа топло... и двете копчета са завъртяни на макс за топло...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 09 Мар 2008, 18:51

dj_ennsy_1 написа:Момчета, каква може да е причината при загрял двигател, от въздуховодите които гледат към пътниците да духа студено, а доло в краката ми да хвърля огън направо :roll: Снощи се прибирам от бар и мойта вика че й духа студено от някъде... гледам аз то от централните духалки вкарва яко студен въздух, пускам да духа на краката-духа топло... и двете копчета са завъртяни на макс за топло...

ако искаш да ти духа само топло средния плъзгач го върни (на ляво),а горния и долния плъзгач на дясно ;)
средния е за студения въздух

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 09 Мар 2008, 18:54

Аха... ами ще пробвам да видя... а кога духа в краката на пътниците отзад, че и това нещо немога да го нацеля... квото и да въртя и да струвам отзад не духа...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 09 Мар 2008, 18:59

dj_ennsy_1 написа:... а кога духа в краката на пътниците отзад, че и това нещо немога да го нацеля...


Да не са откачени въздухопроводите назад :?:
Последна промяна tsb_bg на 09 Мар 2008, 19:05, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook