КОЛЕГИ ОБЯСНЕТЕ МИ ЗА XENON-A

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330Ci

Мнение от -Maxxx- » 01 Фев 2008, 21:55

DirtySouth написа:Може дори свети по-силно но малко заслепява и го няма ефекта от лупите ;)


Ефекта от лупите? Като се включва не премигва?

А колко излиза? Щото предполагам тези крушки по 15 лева дето на тях пише ксенон са оригиналдЪ и са просто бели или синкави....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 01 Фев 2008, 21:58

Хаха не всеки кесенон премигва като се включва ... Ефекта на лупите е че светлината е концентрирана в лупата ,а не се расейва по целия фар
I'm slowly drifting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 08 Фев 2008, 16:49

перди 10 дни сложих к6000 , фровете ми са с лупи и трябва да ви кажа че свети перфектно както каза колегата изобщо не разсеива светлината а премигването е при всички.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 08 Фев 2008, 19:56

Примигване?Като ги включиш?Не съм забелязал такова нещо.10на секунди да загреят и да светнат силно,но примигване?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 23.09.2007
Местоположение: Zoofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 320I
Мечтае да кара: BMW e92 M3

Мнение от Herman » 08 Фев 2008, 19:56

Колеги кво ще кажете за този човек някой има ли някви впечатления от него че мисля и аз да слагам ксенон: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 36&start=0
и другия ми въпрос е аз съм с фарове FK с АЕ ше имам ли някакви ядове ако сложа ксенон ... ;)
Изображение
Изображение
///М - The Most Powerfull Letter In The World
Аз не карам бързо, просто летя бавно ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ДС

Мнение от bum_bum » 08 Фев 2008, 21:01

err0r написа:
bum_bum написа:... Би ксенон- на дългите и късите или ако крушката ти е Н4, Н10 или някаква подобна за къси и дълги в една крушка при всички случаи имаш би ксенон. Т.е. не може да си сложиш само на късите...

Грешка.

Карам служебен Еспейс (2 мисля се води 95-6 година е произведен) и е с Н4 на късите. Сложихе ксенон, който си е само за къси. Просто самия фар е двусекционен (късите и длгите са отделни крушки) и сега дългите са си халогенни крушки. На едно аверче поръчах биксенон Н4, монтирал го е вчера на Ситроен Саксо - едносекционни фарове и си има и къси и дълги. Зависи какъв ти е фара просто.


Тва не мога да го схвана :roll: Не съм виждал подобно нещо.. Искаш да кажеш, че има Н4 само с една жичка за къси?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: G30 540iX

Мнение от snooperchi » 08 Фев 2008, 21:15

Премигването .. маи слаб ток или нещо от сорта беше :) и при мене го има,че и на халогените и на късите :) ако някои знае как се оправя .. да свирка ей :mhihi: :) А за H4 дето го има само на къси ... тва и аз немога да го повярвам.. :roll: :help: -> medical please

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 08 Фев 2008, 22:23

мремигването колега се оправя единствено с отстраняване на слабите връзки в смисъл навсякуде кудето има снадка с някаква хлабина дава спад на напрежението и от там идва премигването,доста кабел подмених отстраних доката го отстраня....,такъв поне беше случая при мен :) поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330Ci

Мнение от -Maxxx- » 08 Фев 2008, 22:29

Абе не говоря да премига постоянно а само като се включи пресвяткват и после загряват..

Ето: http://www.youtube.com/watch?v=2Nu--xDjjvw
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: G30 540iX

Мнение от snooperchi » 08 Фев 2008, 22:51

не такова пресвяткване .. ами като са запалени и загрели и за миг изгасват за части от секундата премигват ( като са загрели ) и това е ... само един път се получава :) :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 10 Фев 2008, 10:31

колега и аз не бях виждал такава н4 но видях,на самата крушка имаше слепена като нашите н1 която ще да е играе ролята на дългите светлини,
http://71.18.142.222/ebay/images/bulbsize.jpg
разгледаи ги и ще я видиш,едната е н4 само за къси а другата е н4-2 за която казах по горе...

bum_bum написа:
err0r написа:
bum_bum написа:... Би ксенон- на дългите и късите или ако крушката ти е Н4, Н10 или някаква подобна за къси и дълги в една крушка при всички случаи имаш би ксенон. Т.е. не може да си сложиш само на късите...

Грешка.

Карам служебен Еспейс (2 мисля се води 95-6 година е произведен) и е с Н4 на късите. Сложихе ксенон, който си е само за къси. Просто самия фар е двусекционен (късите и длгите са отделни крушки) и сега дългите са си халогенни крушки. На едно аверче поръчах биксенон Н4, монтирал го е вчера на Ситроен Саксо - едносекционни фарове и си има и къси и дълги. Зависи какъв ти е фара просто.


Тва не мога да го схвана :roll: Не съм виждал подобно нещо.. Искаш да кажеш, че има Н4 само с една жичка за къси?
:) :)

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook