Проблем с вибрация на волана

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Проблем с вибрация на волана

Мнение от kapitanat » 08 Фев 2008, 8:36

Здравейте надявам се че има някой който да мове да ми помогне , имам 325и Е36 и след 90-100 км волана почва да вибрира , още като го купих на следващият ден му сложих сликове и 17'' джанти и си мисих че баланса не е ок , след 3 баланса проблема все още го има. Колата не носи на една страна със 100 пускам волана и си върви направо . 700 лв дадох да предница всякакви тампончета и тем подобни и от сегвиза ми я регулираха , дори едно от момчетата от сервиза дойде с мене да види за какво става въпрос , но и той не разбра от къде идва проблема , кормилната рейка имаше теч, но се оказа просто ,че е прецакана девтунга :( . По тази кола съм сменил всичко което може да се смени от дискове , бубини и сензори до амортисиори и окачване , на компа нямам нито един дефект и тази вибрация ме побърква , не влияе на управлението на колата винаги я чувствам стабилна, но е дразнещо . Ако някой може да ми даде съвет къде да търся проблема ще съм му много благодарен .

Пожелавам на всички ви , да се радвате на баварските си бегачки и безавариино шофиране, бъдете внимателни на пътя защото дори вие да сте добри шофиори незнаеш какъв имаш насреща .
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 445
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Мнение от Teogop » 08 Фев 2008, 10:46

Според мен е крива гума или джанта. Балансът не винаги може да ги хване.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 10.12.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от didich » 08 Фев 2008, 11:46

шарнири , биалети, нови гиму - след като ми ги смениха и всичко заспа
Не насилвайте нещата, просто вземете по-голям чук!

no comment!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Мнение от RIDDICK » 08 Фев 2008, 16:04

колегата споменава че няма нещо което да не е сменил по предницата а проблема с тресенето остава....,значи не са тампони биалетки....,колега мисля че би могла да е някоя гума,в смисъл аз купих чисто нови гуми и едната даде отклонение 200гр. мисля просто фабричен дефект ,провери наново баланса си и джантите...поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 08 Фев 2008, 16:42

а кормилния прът?-нищо не се казва за него тук.......... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 08 Фев 2008, 16:46

горе в 'кормилния прът' мисля че има лагер или някакъв вид втулка която се прецаква с времето аз имам същото вибриране вероятно и там може да е проблем
BMW 318is

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E91 325xi

Мнение от renene » 08 Фев 2008, 17:56

Вариантите са два;втулката с лагера под волана или ти липсват центровъчните фланци на джантите и не лягат плътно на предните две главини.Второто можеш да го провериш много лесно успех :D
диагностика 0899937450

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Мнение от kapitanat » 08 Фев 2008, 20:22

Благодаря за отговорите кормилният прът, ще го проверя когато се прибера в България ( сега съм още в миризливият Индииски окоеан :( ) а за гуми и джантнти няма да е много пари се хвърлиха там( Nitto Invo - сликове(10 дена доставка от Япония ама гумата е луда 225/45/17 + 17"джанти, като на М3 ки те ) проверени са не хлопат на главините със сигурност ( това беше едно от първите неща които проверих) . Ако след кормилният прът не се оправи му тегля една майна и си я карам така или си купувам Е39 4.4 V8 :)
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 08 Фев 2008, 21:10

А от кофти реглаж може ли да тропа? Че аз съм със сичко ново, ако не броим кормилната щанга, а по паветата направо ще изпусна волана, така скача :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Мнение от bobreti » 08 Фев 2008, 21:14

или втулките на джантите или криви гуми по вероятно ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 08 Фев 2008, 21:18

да не правя нова тема Като ми е счупен вътрешният кормилен накрайник става ли по не стабилна колата или няма значение това. Други ден го сменям и комплект плътни тампони.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook