Сегменти М50В20.....или бобина.....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

Сегменти М50В20.....или бобина.....

Мнение от emiche » 07 Фев 2008, 16:36

Колата е Е36,работеше неравномерно - купих чисто ново стъпково моторче и смених свещите с нови,но при смяната им забелязах,че по свещите на 3ти и 4ти цилиндър имаше бая масълце. Та въпроса ми е дали са сегментите и ако може някой патил да ме упъти за цената им и тази на гарнитурите и за работата приблизително....... Благодаря предварително ;)
Последна промяна emiche на 07 Фев 2008, 23:51, променена общо 1 път
Изображение
Дизелите са мъртви души.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 07 Фев 2008, 17:36

отгоре или по електродите са омаслени
да не е от гарнитурата на главата това масло

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 07 Фев 2008, 18:51

не става само със сегменти трябват и бутала...всеки знае че с времето камера в която буталото се движи не се износва равномерно а малко на елипса води..и ако смениш само сегментите въпрос на време пак да изгори масло...но повечето си сменят само сегментите...
другото което е че освен гарнитура на капака на клапаните има и отделна гарнитура (съвсем малка) която е около свещите...МОЖЕ БИ там да ти е проблема но не знам...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 07 Фев 2008, 22:13

мериш компресия и ти става ясно
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 07 Фев 2008, 23:35

да ама * масларките* понякога си имат перфектна компресия - то маслото си ги уплътнява :mhihi:
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

ок

Мнение от emiche » 07 Фев 2008, 23:49

Сори колеги,но забравих да ви спомена че колата НЕ харчи масло,не пуши грам,върви си... :arrow: не са сегменти,а от ауспуха мирише на бензин - а гарнитурата на капака на клапаните съм я сменявал,барабар с опръстените около свещите. Според мен причината за тази работа са бобините и / или лулите им,а може би и гарнитурата на главата,защото нея не съм я сменял. Дайте още малко съвети, че ще ходя да ги видя бобините чак в понеделник,че съм зает и нямам време тази седмица... :roll:

П.С. имам и клип как си играят оборотите,но компа ми се скапа и не мога да го кача никъде....
Изображение
Дизелите са мъртви души.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

ок

Мнение от emiche » 08 Фев 2008, 22:55

Няма ли кой да се отзове :help: :uups:
Изображение
Дизелите са мъртви души.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2048
Регистриран на: 30.01.2006
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
Мечтае да кара: S50B30 turbo
Детайли за колата: модифицирани

Мнение от VT5602AK » 09 Фев 2008, 1:35

ламбда сонда пробаи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

ок

Мнение от emiche » 09 Фев 2008, 2:03

VT5602AK написа:ламбда сонда пробаи



чисто нова бош е :arrow: не е от нея,само бобини ще да са :mhihi:
Изображение
Дизелите са мъртви души.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж

Мнение от NetWar » 10 Фев 2008, 22:56

аз имах същия проблем , омасляваха ми се свещите отгоре и влизаше в лулите , палеше на 4 или 5 цилиндъра, смених гарнитурата на главата с О пръстените и се оправиха нещата .

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: БЛАГОЕВГРАД
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i M50
Мечтае да кара: BMW M3 e36

м50б20

Мнение от kosio_1988 » 11 Фев 2008, 19:44

бобините виж и на мен ми правеше така една от бобините беше пробила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 11 Фев 2008, 20:25

щом не гори масло за какво ще бараш сегментите...все едно да ти боли зъбъ :mhihi: и аз като лекар да ти отрежа едното мъдо :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

с

Мнение от krasi_bmw » 12 Фев 2008, 0:46

:mhihi: това последното..............

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 29.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го шано
Мечтае да кара: още по-шано
Детайли за колата: Излъскан сток

ок

Мнение от emiche » 12 Фев 2008, 1:38

grnka написа:щом не гори масло за какво ще бараш сегментите...все едно да ти боли зъбъ :mhihi: и аз като лекар да ти отрежа едното мъдо :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Ееее,добре бе.....така е, кажете колко чини таз гарнитурка.......хубава..... :mhihi:
Изображение
Дизелите са мъртви души.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 6.08.2007
Местоположение: смолян
Кара: Е46 320d 2003

Мнение от markovsky » 28 Мар 2008, 1:38

колега току що проверих в сайта на дару кар твоята гарнитура за главата е 218.04лв. но има и по евтини по магазините и са също хубави скоро сменях на м42в18 това е ис и гарнитурата на главата в дару кар беше около 140лв а аз я взех за 80лв ако не ме лъже памета беше "еуринг" или нещо такова и майстора който ми я сменя каза че е перфектна гарнитура и е като оригинална имаше по магазините и още по евтини гарнитури около 25-30лв. и един съвет от мен ако свалиш главата задължително я шлайфай не много само колкото да се изравни защото аз се направих на много умен и въпреки, че ми каза майстора да я шлайфам аз не я шлайфах поради простата причина, че не е правила проблеми и като я сложихме искара точно 1км и вкара вода в единия цилиндър и пак се наложи да я сваляме и тогава шлайфане и още веднъж гарнитура и така много вътрешно. :lol:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook