Спирачна течност

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 07 Фев 2008, 16:00

Аре аз съм с 19ките с 345 :mhihi:

Та по темата колега ако ще доливаш е хубаво да не се смесват различните течности ... Тоест да са с един ДОТ , Имаше скоро много хубава тема на един колега с Компакт :D Потърси я много е полезна ... Беше и писано за най-добрата течност на Castrol и тн.
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 07 Фев 2008, 16:45

  :OT: :mhihi: ще изкъртиш болтовете на спиране с тия 19-ки :mhihi: ... щото това ще е теста :mhihi:  :OT: към колегата с темата... не искам изобщо да се заяждам с теб, но да светне тази лампа значи че поплавъка е подминал минимума на казанчето :!:  няма начин да не го видиш, ако просто отваряш капака от време на време за да видиш посочените от мен неща :!: ...дали ще идеш в дару, или на друго място , си е твой избор... но за да се случи това, имаш някъде теч, който трябва да се отстрани... в дару ще ти я свършат качествено предполагам, но и на съответната цена... 100% има алтернативи... но решението е твое :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 07 Фев 2008, 16:50

Archangel написа:Дот 4 явно е някаква рядкост,мярнах се на 2-3 бензиностанции и навсякъде само 5.1. Както и да е.А за колегата Владо-именно за жизненоважна система като спирачната предпочитам да го направи човек,който разбира.И да,капака си го отварям честичко даже.А и човек пита,за да се научи.И когато срещне някой като теб, който едва ли не му казва,че трябва всичко да си прави сам, защото видиш ли оторизираният сервиз ще го изръси солено(което е истина,не отричам), просто му се свива вярата в българина. 'Щото всичките живеем на принципа "да мина тъничко,пък после ще го мислим".
В понеделник отивам в Дару,направо да сменят цялата течност,че е една гняс вътре, и да обезвъздушат като хората.Колкото и пари да дам,предпочитам специално за спирачките да знам че са ми наред.


Навярно от скоро я имаш тая кола щом до Дару за тая глупост отиваш. Ама ти си знаеш. за 15 мин си вземи един авер и си я смени :help: течността :help:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 07 Фев 2008, 17:14

Владо бъзиках се не бих помислил да слагам повече от 17 на Е36 ;)


deyan-enchev лесно е бате като го разбираш ... Но на някои колеги им е трудно да качват снимки в интернет ,а за мен е елементарно примерно ... Така е и при колите ... Като не разбираш не пипай аз така мисля :roll:
I'm slowly drifting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 07 Фев 2008, 17:30

вижте в кой сервиз имат машинка за смяна на течността
тя избутва старата и вкарва нова, като не позволява да влиза въздух в с-мата


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 07 Фев 2008, 17:33

Hellrider написа:вижте в кой сервиз имат машинка за смяна на течността
тя избутва старата и вкарва нова, като не позволява да влиза въздух в с-мата

Е как да видя като незнам какво гледам,както каза един колега в една друга тема? :roll:
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 07 Фев 2008, 18:11

Hellrider написа:вижте в кой сервиз имат машинка за смяна на течността
тя избутва старата и вкарва нова, като не позволява да влиза въздух в с-мата


е такава не съм виждал, но Ed от предаването Wheeler dealer, използваше машинка за обезвъздушаване с вакумно изпомпване на старата течност. Слага се една шлауфка на пробката и като я развъртиш тя на те пръска в очите а културно си влиза е съд с не големи размери. DirtySouth няма неща който не могат да се научат, важно е желанието за развитие бате ! (само ееедрената физика )
Последна промяна deyan-enchev на 07 Фев 2008, 18:35, променена общо 1 път
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 07 Фев 2008, 18:21

Hellrider написа:вижте в кой сервиз имат машинка за смяна на течността
тя избутва старата и вкарва нова, като не позволява да влиза въздух в с-мата


wtf !?
как я "избутва" тая течност, че и новата вкарва без да влиза въздуха в системата :roll:

единствената машинка за която знам е тази, който колегата спомена от wheeler dealers, където се слага на задната гума и действа с вакум.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 07 Фев 2008, 18:24

тая машина е някъв прост компресор, в него се налива новата течност
връзва се за гърлото на казанчето на спирачната течност и под налягане почва да вкарва нова течност, която избутва старата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 07 Фев 2008, 18:32

deyan-enchev написа:
Hellrider написа:вижте в кой сервиз имат машинка за смяна на течността
тя избутва старата и вкарва нова, като не позволява да влиза въздух в с-мата


е такава не съм виждал, но Ed от предаването Wheeler dealer, използваше машинка за обезвъздушаване с вакумно изпомпване на старата течност. Слага се една шлауфка на пробката и като я развъртиш тя на те пръска в очите а културно си влиза е съд с не големи размери. DirtySoul няма неща който не могат да се научат, важно е желанието за развитие бате ! (само ееедрената физика )



В това две менения няма ! ;) Точно затова казах на един колега ... Понеже не разбирам , питам .
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 07 Фев 2008, 18:39

Hellrider написа:тая машина е някъв прост компресор, в него се налива новата течност
връзва се за гърлото на казанчето на спирачната течност и под налягане почва да вкарва нова течност, която избутва старата


Еее такава "мързелива" машина вече ако има евала, на техничарите. И сигурно ако се развъртят всички обезвърдушителни пробки като душ ще стане отдолу :mhihi: .Аз си знам мачкай кат идиот педала докат не ти изтръпнат и 2-та крака, после и на аверчето и, най-накрая да се окаже че не сте знаели схемата за обезвърдушаване (З.Д, З.Л, П.Д, П.Л) и да го правите пак на другия ден. Ама проба грешка :mhihi:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 07 Фев 2008, 18:57

ще си позволя да не се съглася с въпросните машинки /помпа или вакуум/... мърсотията е в самите цилиндърчета , като най-ниска точка... от отворите за обезвъздушаване не се пипа там... така че ще смените  в тръбопроводите и съда, но не и цилиндърчетата, а помпите на съединителя са отделна тема

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 07 Фев 2008, 19:15

///MapTo написа:
Hellrider написа:вижте в кой сервиз имат машинка за смяна на течността
тя избутва старата и вкарва нова, като не позволява да влиза въздух в с-мата

Е как да видя като незнам какво гледам,както каза един колега в една друга тема? :roll:


Ще се пробвам да обясня за какво да се гледа

Може да се направи, като на стара капачка (или такава със същия диаметър и резба) се махнат поплавъка и кабелите и се прикрепи съд за новата спирачна течност (може и през по-широк маркуч).
За обезвъздушаването има друго приспособление, което представлява гумена тръбичка за щуцера, на края на която има нещо от сорта на вентил за велосипедна гума (тръбичка с отвор от страни) на която е поставен плътно шлаух. Като се натисне педала налягането разширява шлауха и позволява течността (евентуално и въздуха) да излезе, а като се отпусне шлауха се свива, запушва отвора от страни на тръбичката и не позволява въздух да влезе обратно в системата. Може направо да се ползва вентил от велосипедна гума, като тръбичката за обезвъздушаване се закрепи със скоба от към резбата за капачката.

И тука има писано по темата

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0&start=15

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 07 Фев 2008, 20:59

какъв е чалъма да си сложа спирачното маркуче отзад да се завива и на двете места равномерно, а не да го стегна от едната страна и отдругата като почна да го стягам ще се усуче.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 11 Фев 2008, 13:29

Съживявам си темичката,та ако някой някой ден реши да ползва търсачката и също не иска да пипа като мен където не разбира-
Сега се прибрах от Дару Кар- и да бях доливал и да не бях течност- спукано задно ляво цилиндърче.Целият барабан е омаслен,дори омаслен е меко казано,той е мокър, подгизнал и т.н. :lol:
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook