проблем в ABS-а не отпуска колелата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
проблем в ABS-а не отпуска колелата
много кофти проблем-при екстремно спиране или нормално спиране на хлъзгав терен ми остава задържано едното или двете колела отпред
трябва да натисна спирачка още 2-3 пъти за да тръгне колата
цялата табота идва от абс-а, защото това го прави когато се задейства, усещам как помпата продължава да работи и ми сваля оборотите
лампата не светва, освен при теста преди запалване
всичко друго по спирачките е изрядно.
на компютър дава грежка в абс помпа / реле, но не вади кое точно е
иначе докато спирам педала су удря и абс-а работи, само дето забравя кога да спре и да отпусне
1 вариант да търся реле/те май са 2бр/ и двете ли да сменя или само сивото
2 ако не се оправи с реле отиваме на помпа
какви пари струва втора ръка и подлежи ли на ремонт
3 махам бушон и релета и перкам без абс, което не ми харесва особенно
благодаря ви!

трябва да натисна спирачка още 2-3 пъти за да тръгне колата
цялата табота идва от абс-а, защото това го прави когато се задейства, усещам как помпата продължава да работи и ми сваля оборотите
лампата не светва, освен при теста преди запалване
всичко друго по спирачките е изрядно.
на компютър дава грежка в абс помпа / реле, но не вади кое точно е
иначе докато спирам педала су удря и абс-а работи, само дето забравя кога да спре и да отпусне
1 вариант да търся реле/те май са 2бр/ и двете ли да сменя или само сивото
2 ако не се оправи с реле отиваме на помпа
какви пари струва втора ръка и подлежи ли на ремонт
3 махам бушон и релета и перкам без абс, което не ми харесва особенно

благодаря ви!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Смени релетата,щом дава грешка там,може би някое ти залепва и от там иде проблема,помпата не трябва да работи като си спрял вече,включва се само когато преплъзва някоя гума...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Колега смисъла на ABS-а е да не позволява да блокират колелата, не ми е ясно как той може да ги блокира. Съветвам те да свалиш релето на ABS-а и да видиш какъв ще е ефекта
По-скоро друга е причината да блокират, а понеже датчиците на ABS-а дават сигнал за разлика в ъгловата скорост на въртене на различните колела по-голяма от допустимата се включва ABS-а
С една дума това е следствие, а не причина
Според мен причината може да е механично задържане на цилиндърчетата в спирачните барабани, повредена спирачна помпа (не освобождава налягането при отпускане), запушени тръбопроводи на спирачките или раздути спирачни маркучи
С времето гумата старее размеква се от спирачната течност, раздува се и намалява драстично сечението им. Тогава при натискане на спирачката високото налягане позволява спирачната течност да мине през маркуча, но като се отпусне спирачката не се връща обратно
По-скоро друга е причината да блокират, а понеже датчиците на ABS-а дават сигнал за разлика в ъгловата скорост на въртене на различните колела по-голяма от допустимата се включва ABS-а
С една дума това е следствие, а не причина
Според мен причината може да е механично задържане на цилиндърчетата в спирачните барабани, повредена спирачна помпа (не освобождава налягането при отпускане), запушени тръбопроводи на спирачките или раздути спирачни маркучи
С времето гумата старее размеква се от спирачната течност, раздува се и намалява драстично сечението им. Тогава при натискане на спирачката високото налягане позволява спирачната течност да мине през маркуча, но като се отпусне спирачката не се връща обратно
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
изцяло от помпата е,първо си смени течноста и тогава продъллжавай нататък
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
течността е сменена, маркучи също, челюсти, цилиндри всичко е ОК
това явление се появява само при задействане на абс, иначе си спира супер и не затяга
не знам дали има друга помпа на спирачките и дали тя може да се гаври нещо
утре ще тествам без бушон на абс, ефекта трябва да е като без релета
и без АБС изобщо
ако се окаже помпа какво следва
ремонтира ли се
това явление се появява само при задействане на абс, иначе си спира супер и не затяга
не знам дали има друга помпа на спирачките и дали тя може да се гаври нещо
утре ще тествам без бушон на абс, ефекта трябва да е като без релета
и без АБС изобщо
ако се окаже помпа какво следва

май сам ще си пиша тука
пробвах без бушони и релета-никакви признаци за задържане след пускане на спирачката няма
значи е по абс-а нещо
пробвах и нови релета - същото дърво
но все пак предпочетох с абс макар и задържащ при екстремно спиране
отколкото без абс, защото там пак ще ми блокират колелата при хард спиране, че дори и управляемост няма да имам
май на абс помпа отиват работите, ама ще я мисля по-нататък

пробвах без бушони и релета-никакви признаци за задържане след пускане на спирачката няма
значи е по абс-а нещо
пробвах и нови релета - същото дърво
но все пак предпочетох с абс макар и задържащ при екстремно спиране
отколкото без абс, защото там пак ще ми блокират колелата при хард спиране, че дори и управляемост няма да имам
май на абс помпа отиват работите, ама ще я мисля по-нататък
проблема май ще дойде абс помпата-хидро юнита
въпроса ми е точно със същия номер ли трябва да го заменя?
гледам, че за 20-ки има поне 10 различни номера каква им е разликата?
и как мога да разбера дали моя е правилния за моята кола-да не си купя същия номер, а да се окаже че и преди не е бил точния и за това се е*ава


въпроса ми е точно със същия номер ли трябва да го заменя?
гледам, че за 20-ки има поне 10 различни номера каква им е разликата?
и как мога да разбера дали моя е правилния за моята кола-да не си купя същия номер, а да се окаже че и преди не е бил точния и за това се е*ава


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани