e92 M3 в Американската Le Mans серия 2009....

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: ВАЗ 2105
Мечтае да кара: Ferrari F40 LM

e92 M3 в Американската Le Mans серия 2009....

Мнение от bmw_bulgar » 07 Фев 2008, 4:26

485кс, 500NM, 1150кг :mhihi:

Изображение

Изображение

Изображение

за още снимки тук:
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=112448

"BMW is re-entering the ALMS (American Le Mans Series racing) with this race-prepped e92 M3 coupe

It comes complete with large rear spoiler, wider wheel fenders, a stripped interior and an upgraded 485 horsepower engine.

Race team owner Bobby Rahal was on hand to help announce BMW's return to ALMS racing, which will take place for the 2009 racing season. Rahal has previously campaigned BMW racing cars in ALMS.


Quote:
"We are very pleased to be returning to the American Le Mans Series with our latest generation BMW M3" states Tom Purves, Chairman and CEO, BMW of North America.

"Sports car racing has been part of BMW of North America's history practically from day one. Just two weeks after the company was incorporated in March 1975, a BMW CSL won the Twelve Hours of Sebring. We are confident that the fourth generation M3 will continue the legacy of its two predecessors which combined to win six manufacturer's championships over nine seasons in US sports car racing. As it has been in the past we believe the ALMS is the ideal venue to showcase the potential of the newest BMW M3."

BMW North America withdrew from the ALMS at the end of 2006, and the marque's return coincides with the ALMS' 10th season.

BMW won the first race in series history when J.J. Lehto, Tom Kristensen and Jorg Muller drove a BMW V12 LMR to victory lane in the 1999 12 Hours of Sebring. That same year, BMW became the first ALMS team to win the overall championship at the 24 Hours of Le Mans. BMW has 15 ALMS wins, with nine in GT2 class and six in LMP1."
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 07 Фев 2008, 5:17

Арно е на визия ! Много малко кончета са изкарали но пък на тея кила си е супер :roll:
I'm slowly drifting
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 961
Регистриран на: 24.10.2002
Пол: Мъж

Мнение от [FF]GODFLESH » 07 Фев 2008, 11:26

Жалко че Ханс Щук отиде да работи за Фолксваген... :evil:
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.01.2008

Мнение от Loner » 07 Фев 2008, 13:21

Много яко са го направили

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3390
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 328i Turbo
Мечтае да кара: BMW F10 M5

Мнение от ///Ivan » 07 Фев 2008, 13:22

Супер Якоо! :shock: ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 07 Фев 2008, 13:40

А , ами че то М3 ГТР пак беше V8 , 445 коня и 1140 кг . Само че това бе преди 7 години ... Нещо тия 40 коня ми се струват слаб напредък или пък правилата там ги ограничават :confused:
Иначе колата е супер красив ДЗВЕР :twisted:
...Абе спокойно . Сега като гледам Порше 911 ГТ3 РСРС и то е 485 коня само че е 1225 кила и само 435 НМ ... обема е 3.8 а варианта на колата е от 2007 година . Така , че нашата машина си е вървежна :mhihi:
Последна промяна acho.rs на 07 Фев 2008, 13:52, променена общо 1 път

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 07 Фев 2008, 13:49

Изображение

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

..

Мнение от bavareca_86 » 07 Фев 2008, 13:51

много е добра на визия само 4е както каза колегата тия 40 кон4ета малеят
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 10.08.2007
Местоположение: София
Пол: Жена

Re: ..

Мнение от Жената^на^шефа » 07 Фев 2008, 13:55

Ебаси ма*ката... :shock:

http://jalopnik.com/354225/chicago-auto ... with-video

Technical Specifications BMW M3 Race Version.
Weight: 2,535 lbs./1150 kg

Tank capacity: 29 gallons/110 Liters

Chassis/body: Unitary construction steel body with welded safety cell made of extremely rigid precision steel tubing; safety fuel tank in CRP sandwich tray; pneumatic four-stamp jack system

Aerodynamics: Front fenders, rear apron, hood, roof, trunk lid, rear wing, front wings, and flared rear wheel arches in CRP

Transmission: Carbon fiber clutch with hydraulic central slave cylinder;
6-speed sequential racing transmission with straight-cut, unsynchronized gears;
additional oil/air cooler; quick shift system with ignition cut-out controlled by shifting force; mechanical limited slip differential with additional oil/air cooler

Front axle: Based on production version, with increased wheel caster angle, enlarged track width and enhanced wheel camber; five-way adjustable shock absorbers; tubular stabilizer bar

Rear axle: Based on production version, with enlarged track width and enhanced wheel camber; five-way adjustable shock absorbers, tubular stabilizer bar

Front brake system: Six-piston aluminum brake calipers, inner-vented grey-cast iron brake disks 15.0 in./380mm in diameter

Rear brake system: Four-piston aluminum brake calipers, grey-cast iron brake disk, 13.1 in./332mm in diameter

Steering: Rack and pinion steering with electro-hydraulic power

Wheels: Aluminum wheels, 18 inches


BMW P65 Engine.

Type: Eight cylinder, V-configuration

Capacity: 3999 cc

Bore x stroke: 92 x 75.2 mm/3.62 x 2.96 in.

Max. output: approx. 485 bhp

Max. torque: approx. 368 lb-ft/500 Nm

Cylinder block: Aluminum cylinder block construction with bed plate lower section

Crankshaft: Steel crankshaft

Pistons: Forged skirt pistons

Conrods: High-performance steel

Cylinder head: Aluminum DOHC (Double Over Head
Camshaft); four valves per cylinder

Valve train: Four overhead chain-driven camshafts, valve actuation via rocker arms

Intake system: Eight throttle valves, made of CRP with load-charge optimized ram tubes

Exhaust system: Headers, mufflers

Fuel system: Single cylinder multi-point injection

Lubrication: Dry sump lubrication

Cooling: Water/air cooler and oil/water heat exchanger


Electrics/Electronics.

Engine management: BMW Motorsport ECU 408 with two high-performance micro-processors; Individual cylinder injection and ignition;
BMW Motorsport Lambda Controller
Pit speed limiter, Quick Shift function;
Engine data memory system

Energy management: Electric energy management and monitoring with BMW Motorsport POWER400 control unit,
networking of all sensors and actuators through bus system

Wiring harness: Weight optimized

Ignition coil: Eight high-performance pencil coils with integrated ignition drivers

Spark plugs: High-performance spark plugs

Cockpit: Free programmable LCD Display with integrated shift indicators

Steering wheel: Quick release multi-function steering wheel w/ integrated display unit
Последна промяна Жената^на^шефа на 10 Фев 2008, 23:21, променена общо 2 пъти
...It`s no Angel,Just Powerkata!... ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 07 Фев 2008, 14:05

а бе вие си говорите за коне ще речеш че имате всички от по 500 коня под капака...това че е едва 1150 кила не ви ли говори нищо??астрата Ф е около1200 и повече килограми и с 150 коня върви да си ебе майката...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 5.03.2007

Мнение от cobrata_m3 » 07 Фев 2008, 15:12

:bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 19.01.2006
Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
Пол: Мъж

Мнение от Gottlos » 07 Фев 2008, 15:23

grnka написа:а бе вие си говорите за коне ще речеш че имате всички от по 500 коня под капака...това че е едва 1150 кила не ви ли говори нищо??астрата Ф е около1200 и повече килограми и с 150 коня върви да си ебе майката...



Ами прав е колегата,какво се захласвате по тая кола.Коне моне,килограми милограми...глупусти.БМВ че и за състезания някакви... пък и интериора за нищо не става.Няма подлакътник,то и седалки май нямаше много?!
Е те това истинска кола!!

Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 846
Регистриран на: 30.01.2007
Местоположение: София
Кара: е34 520

Мнение от genezis » 07 Фев 2008, 15:54

Gottlos написа:
grnka написа:а бе вие си говорите за коне ще речеш че имате всички от по 500 коня под капака...това че е едва 1150 кила не ви ли говори нищо??астрата Ф е около1200 и повече килограми и с 150 коня върви да си ебе майката...



Ами прав е колегата,какво се захласвате по тая кола.Коне моне,килограми милограми...глупусти.БМВ че и за състезания някакви... пък и интериора за нищо не става.Няма подлакътник,то и седалки май нямаше много?!
Е те това истинска кола!!

Изображение Изображение


:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

чета и не вярвам на ушите си
това е мнение в основния форум на бмв клуб българия
на каде върви тоя свят боже боже

пп: по темата колата е найстина уникална и ако не се лъжа точно поради ограниченията наложени от организацията са и тези коне
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна genezis на 07 Фев 2008, 20:54, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Мнение от DanielzZz » 07 Фев 2008, 18:35

Що сега не ви е грозна пейката :?: :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 07 Фев 2008, 19:56

Overburner - NX написа:Що сега не ви е грозна пейката :?: :lol:

За грозното, грозна си е, но в случая освен основната функция при ежедневките на някой рацери (да грози), изпълнява и една друга много важна функция ;) :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook