помощ за м42

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

помощ за м42

Мнение от sabi1984 » 06 Фев 2008, 20:11

колеги помогнете :help: смених свещи,филтри,наливам само бензин 98октана и пак неще да пали сутрин когато е студено като хората,трябва да въртя повече от веднъж.ходих на диагностика но не откриха някакви грешки,всичко било ок.
казаха ми че е от менте бензин :kuku: според мен не е така защото с един приятел зареждаме от едно и също място,а той пали с чукването пък аз :(
дайте идеи от какво друго може да е :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Фев 2008, 22:03

Както го описваш по-скоро изглежда, че пада налягането в горивопровода и въртиш по няколко пъти докато вдигне налягане.

Като дадеш контакт (без да въртиш на стартер) чува ли се помпата да заработи за малко?

Пробвай сутрин като е студена да дадеш 2-3 пъти контакт без да въртиш на стартер (все едно, че подгряваш дизел) и чак след това да опиташ да запалиш . Ако е от налягането и помпата върти на контакт би трябвало да е от налягането

Друг варианта е да е запущена цедката на самата помпа, но това би трябвало малко или много да се отрази и на работата на загрял двигател.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 4.02.2008

Мнение от MuPa` » 06 Фев 2008, 22:19

Свещи... :P

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 06 Фев 2008, 23:59

не съм сигурен дали помпата се включва като дам на контакт щот не я чувам.може ли да се включва помпата при завъртане на мотора :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 07 Фев 2008, 0:09

колега виж датчика за температурата, възвратния клапан за бензина и дюзите може да са за чистене

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 07 Фев 2008, 0:15

ми аз си мисля че ако беше датчик щеше да излезе на диагностиката.не е клапан пробвах с други два и пак същата работа и с тях.за дюзите незнам може ли да е от тях,щот като запаля веднъж и след това няма никакви проблеми пали с чукването :roll: :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Мнение от димитър_81 » 07 Фев 2008, 0:37

и аз имам същия проблем ходих на сервиз БМВ и нищо смених свещите същата работ двигателя ми е М44 ако откриеш от какво е пиши като е студен двигателя при мен се чува някакво чаткане все едно реле

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: M550d

Мнение от bobreti » 07 Фев 2008, 15:34

може датчика на хол

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 07 Фев 2008, 16:46

нямаше ли да излезе този датчик на диагностиката :?: :roll:
май ще взема да ида да изчистя дюзите на ултра звук

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 07 Фев 2008, 17:10

MuPa` написа:Свещи... :P



sabi1984 написа:колеги помогнете :help: смених свещи,филтри,наливам само бензин 98октана и пак неще да пали сутрин когато е студено като хората,трябва да въртя повече от веднъж.ходих на диагностика но не откриха някакви грешки,всичко било ок.
казаха ми че е от менте бензин :kuku: според мен не е така защото с един приятел зареждаме от едно и също място,а той пали с чукването пък аз :(
дайте идеи от какво друго може да е :help:


Четеш ли преди да пишеш ?
I'm slowly drifting
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook