въпрос газова уредба.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 27.11.2007
Пол: Мъж
Кара: го полека..

Мнение от D_I_V_A_K_A » 29 Яну 2008, 21:53

Ако е с изпарител щте гарми и може да ти замине дебитомера.Най-добре газов инжекцион!!но парата е дебела :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Мнение от koleto_78 » 29 Яну 2008, 22:27

ако се настрои хубаво няма да гърми ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 27.11.2007
Пол: Мъж
Кара: го полека..

Мнение от D_I_V_A_K_A » 30 Яну 2008, 11:30

Може и така да е.Но най-добре газов инжекцион :mhihi: и ти си човека :mhihi:

DJ Mунчо
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 12.02.2004
Местоположение: софия

Мнение от Monkey » 30 Яну 2008, 12:23

аз съм с обикновенна газова на м50б20 без ванос и съм си доволен и от разход и от вървеж. много е важно кой ти я слага и дали газовата система е истинска, защото ако пише на изпарителя ловато ама той е менте колата няма да работи, това само един пример има още много. имам приятел който ги прави и съм много доволен, защото той самия кара бмв и то само шестаци и всичките ги е правил с обикновенна газова, а много зависи и от самата газ
ПОЧИВЙ В МИР САМИ!

DJ Mунчо
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 12.02.2004
Местоположение: софия

Мнение от Monkey » 30 Яну 2008, 12:26

а за гърмежа при 6 цилидара няма проблем, защото се слагат кихалки на колекторите, освен ако имаш проблем по електрониката(сфещи,бобини и др)
ПОЧИВЙ В МИР САМИ!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 3.01.2008

Мнение от razzor » 04 Фев 2008, 14:41

Здравейте. Значи вчера разговарях с хора от тази фирма http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.54.178 и въпроса ми е според вас дали ще е добре да се сложи газовия инжекцион който е 400-450 лв. Става въпрос за БМВ 318ис купе. Хората там казаха че няма проблем но да питам и вас така че помагайте.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 04 Фев 2008, 16:58

razzor написа:Здравейте. Значи вчера разговарях с хора от тази фирма http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.54.178 и въпроса ми е според вас дали ще е добре да се сложи газовия инжекцион който е 400-450 лв. Става въпрос за БМВ 318ис купе. Хората там казаха че няма проблем но да питам и вас така че помагайте.


Щом си говорил с тях трябва да са ти казали, че това не е Газов Инжекцион, а газова уредба (конвенционална) за коли с инжекционни системи. Така, че това е обикновена газова и може да се сложи на ИС-а.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 3.01.2008

Мнение от razzor » 04 Фев 2008, 18:17

Обясниха ми но искам и вас да попитам - поне да кажете от личен опит. Интерсува ме дали разхода ще е по голям отколкото с газов инжекцион (според хората с които говорих е същия), и също така дали има разлика във вървежа от тази газова или инжекциона.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 04 Фев 2008, 18:54

KickingKing написа:Смисъл има проблем к'вато и газова да слагаш на 6так. По-добре си купи M52B28 и на него сложи, а най-добре S50B30 и нагоре. Те нямат проблеми с работата на газ
stilkoood написа:ЛИЧНО МНЕНИЕ!!! НИКОГО НЕ АНГАЖИРАМ!!! :nono: Ходя при един майстор във Варна. Човека ми изнесе дълга технически обуснована лекция за двигателя, когато му подаваш ГАЗ-чица... В-е-рвайте ми, на БМВ-то няма да му сложа ГАЗ. За да се движа в хаоса на града, сложих още 500 лв. към тези 1500 за газовия инжекцион и си купих едно Ренде-19 хем и с газово :dunno: ... Карам го из града ... не го спирам и когато получи инфаркт... го зарязвам. Ама на БМВ-то няма да му сложа ГАЗ :nono: . НЕ СЕ СЪРДЕТЕ, ТОВА Е МОЕ МНЕНИЕ ... ВСЕКИ ДА СИ СЛАГА КАКВОТО ИСКА!!!

Аз пък ще споделя личен опит.Навъртях на моята вече 10К и проблемите са ми единствено ако заредя от скапана газостанция /което се случва много рядко/, че колата не работи стабилно.След като направя 1-2 зареждания на читава газ и всичко е ок.

stilkoood - разкажи кво ти е казал майстора, че да знаем и ние де.
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 26.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 Компакт

Мнение от hugh » 04 Фев 2008, 23:52

Да споделя и аз - от скоро (10-тина дена) карам на газ. Сложих си обикновенна газоwа ЛОВАТО. За сега добре се държи колата, не намирам голяма разлика и във вървежа. Дразни ме само факта, че ми падат оборотите по-бавно (кат освободя от скорост). Само за да си сложиш обикновенна газова, колекторите ти трябва да не са пласмасови. Ако са железни - няма грижи.
Моето мнение - слагай смело. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 05 Фев 2008, 1:44

Момчета нека и аз да се изкажа... и аз съм на газ и да ви кажа се пука да гарми ... въздушния ми филтър вече сам го лепил поне 100 пъти .. кое какво става грамне ли фраква по някой парче ... знам че това може да се оправи съдейки по служебната .. верно не е бмв голф 2-ка е пална инжекция е бате тва нещо един път не ми е гръмнало а само на газ се кара ... разбирате ли цедя го по скорости ама колкото може ... няма прекъсвач и няма гръм и няма и зех да се замислям да не им трампя газовите (в кръга на шегата разбира се) :) за бмв-то свещи смених за сега и малко спря с гърмежите ... само от време на време и ако не е оставя да поработи малко преди да тръгна сутрин... сега смятъм да сменя кабели и дистрибутор но едно по едно не на куп искам да разбера ако е нешо от това което изброих .... аа колата е бмв318 и М40 мотора ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от moniglow » 05 Фев 2008, 12:23

И още нещо важно според мен - при обикновенната АГУ си заминава ламбда сондата/безвъзвратно/ и рано или късно инжекторите /не нацяло,но на бензин мотора започва да работи лошо/ ,но ако целта е евтин пробег и много километри това е оправдано, иначе при 5-10хил.км пробег просто ще си разкатаеш колата с обикн.АГУ ,а със Газов инж. и тези километри ще го избиваш 2-3год.
Разликата м/у двете системи е като м/у карборатора и инжекциона и няма как вървенето и разхода да са еднакви.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 05 Фев 2008, 14:32

bmwmaniq написа:Момчета нека и аз да се изкажа... ...


Много е важно изобщо преди да се сложи газова уредба и то каквато и да е, самата кола да е перфектна откъм работа на бензин и по-специално тоците да са наред - свещи, кабели, бобини, дистрибутори и т.н. Другото е изпарителят да е съобразен с мощността на колата и то с резерв.

moniglow написа:И още нещо важно според мен - при обикновенната АГУ си заминава ламбда сондата/безвъзвратно/ .........


За ламбдата не мога да се съглася, защото съм виждал (верно, че на Ауди 80) сонда, която след 5 години на газ си обажда все едно вчера колата е излязла от завода при замерване.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

ск

Мнение от krasi_bmw » 06 Фев 2008, 0:20

:D колко 6-таци има на газ ,още от преди да ,аз 5 бмв на газ карам и съм имал проблеми ,но с некадърно слагане на самата уредба ,след като сам се помъчих резултата е много добър ,нямам никакви ядове с колата 9 месеца с обикновенна съм на BRC 140kw .Като чета във форумите много хора карат на газ ,някой са доволни други не ,явно е и до състояние на двигателя и електрониката ..... и вярно с инжекцион е най -добре ....аз роб на тази кола съм ,ама и да ми служи -да отхфърля километри не само да се хваля с нея . :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 08 Фев 2008, 23:42

ми аз понеже все на газ съм карал реших да сложа метанов инжекцион ... доволен съм като цяло само дето ми се менят оборотите малко на празен ход ... но неможе всичко да е идеално ...
ина4е си върви нормално на баира малко се губи мощност и требва да смакнеш една предавка надолу ... ама пак минавам 100км за 6,20лв е на магистралата ска4а разхода но там е друга история :)
та общо взето слагайте метан,газ кактото си решите само да е инжекцион ... ако карате доста като мен си заслужава и в двата слу4ая за около 20 000км се избива цената на уредбата
100км метан - 6,20 - 6,50лв
100км газ - 11,20-11,50лв
100км бензин а95 - 18,30лв
така 4е смятайте и действаийте ... и аз си мислех 4е колата ще се с4упи и нема да върви и тн ...ама нали знаете нема нищо ве4но да е 4исто нова да я пазя ама тя на 14г .....
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook