просто искам да кажа че
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
просто искам да кажа че
взимайки под внимание вашите съвети за проблема с паленето на колата реших да сменя помпата взех Bosh заедно с нов горивен филтър след борба с кожуха на помпата продължил около час новата помпа бе монтирана успешно след което завъртях контактния ключ ииии уви нищо не се случи колата отново не запали помпата не издава никакъв звук явно не достига до нея ток преди два дни при леко почукване както съветвате колата запали но сега не иска и да чуе както и да почуквам по капака на помпата Всъщност всичко започна така:още в средата на ноември колата даваше някакви индикации за проблеми при палене след около 5 минути започваше да мени обороти от 600 до 1300 и така докато не угасне ако не и дам малко газ В нач на декември изведнъж спря да пали след седмица установих че има изгорял бушон смених го и колата запали помислих си че няма проблем но до преди 4 дни Колата не гаснеше сама по време на движение но спра ли някъде не искаше да пали след час стоене на място като по чудо запалваше и така докато не я паркирах пред блока останалото го написах в началото Колата няма газова иникога не е имала мотора и е M40 общо взето това е дайте мнение без язвителност ако може сега се уча
С много любов към децата!
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
просто искам да кажа че
Точно бушон №18 беше изгорял предния път смених го и колата се оправи Утре определено ще го сменя отново Един познат се опитва да ме убеди че причината се корени в алармата ми била с плаващ код можела да блокира помпата и т.н. Дали е възможно ? Откъде мога да си купя реле ?
С много любов към децата!
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Погледни хубаво по кабелите на помпата да няма някъде изтрита изолация, тоя бушон едва ли гори просто така...

Плаващия код на алармата означава, че при заключване алармата генерира код, който е различен за всяко саключване/отключване с дистанционното. Това не може само по себе си да повлияе на работата на помпата.
Самата аларма, ако прекъсва веригата на помпата може да отключва и да изключва обемни, шокови датчици и т.н., но да не възстановява захранването на помпата. Просто трябва да се провери дали е свързана кум захранването на помпата
Самата аларма, ако прекъсва веригата на помпата може да отключва и да изключва обемни, шокови датчици и т.н., но да не възстановява захранването на помпата. Просто трябва да се провери дали е свързана кум захранването на помпата
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
просто искам да кажа че
Как мога да проследя кабелите ? Ако вдигна изцяло мокета на пода ще мога ли да проследя кабелите до изхода им към двигателя?
С много любов към децата!
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Най-вероятно връзката на алармата с кабелите на помпата дава на късо. Предпазител (бушон по турски) номер 18 е 15 ампера, трябва му сериозно късо за да изгори.
Почисти изводите на релето с едно памуче, натопено в спирт, изчакай да изсъхне и го постави. Ако е за смяна потърси по моргите.
Почисти изводите на релето с едно памуче, натопено в спирт, изчакай да изсъхне и го постави. Ако е за смяна потърси по моргите.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Колега ако нямаш малко жичкаджийски понятия, иди до някой алармаджия. Най-вероятно не е дълбок проблема и ще го хване бързо...ако ти се занимава тва вече е друг въпрос. Почвай да мериш на контакт къде ходят 12в и къде не ходят, все някъде ти се губят.

- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
просто искам да кажа че
Благодаря ви за ценните съвети. Мисля утре да отида при "алармаджията" да му чуя неговото мнение да си провери връзките и свръзките . Междудругото при релетата на най горния ред в схемата на колегата последното в дясно има емблема на алармата
С много любов към децата!
- hrmanolov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: plovdiv
- Кара: e46 330d 184ks
моята го правеше сьщия проблем и се окаэа релето на бенэиновата помпа. вземи от някои колега и ги размени да го пробваш. успех 

...Смени отново бушона, .... преди година един бушон /видимо здрав/ а всъщност имал някаква фабрична хлабина ли какво, ми беше разгонил фамилията, само дето не сменихмецялата инсталация на колата..... ровим - ровим все до бушона стигаме гледаме, керизим се ЗДРАВ, .... здрав ама друг път .... после като разбрах каква била работата го сдъвках от яд...
Айде успех, дано е малък проблема!!!

Наздраве !!!
- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
просто искам да кажа че
След дълги и безсънни нощи се оказа че помпата е с обратен поляритет и вместо да подкачва гориво тя въртеше наобратно и оттам няма палене. Отидох на майстор той обърна поляритета и колата запали !!!! Днес е просто СТРАХОТЕН ДЕН!!! Това е.
С много любов към децата!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани