Странен проблем с Стъклото на вратата и предният плафон!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
Странен проблем с Стъклото на вратата и предният плафон!!!


- Herman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 23.09.2007
- Местоположение: Zoofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320I
- Мечтае да кара: BMW e92 M3
Бутона за осветлението на плафоните и за стъклата (при купе) е във фиксаторите на вратите разположени на колонките (No 6 на схемата) където щракват ключалките а не на самата врата. Като се износи пласмасата на бутончето почва да прави такива номера. При седана най-много да светнат за момент плафоните и то се забелязва най-вече вечер.
Пробва се като при отворена врата се натиска с отверка бутончето на фиксатора до край - плафона трябва да гасне.
Специално за стъклата (става дума за купе - без рамка на стъклата), при износване на бутончетата при попадане на колата в дупка, електрониката се лъже че вратата е отворена и стъклото мърда с 1 см. надолу и после се връща (светват и плафоните но много за кратко ).
Не се лъжете като гледате бутончетата (те са в ухото на фиксатора) че "има живот" в тях - дори и видимо да са добре проблема е от тях. Препоръчвам нови защото не се знае втората употреба колко е читава а явно че се касае за милиметър.
Внимавайте при смяната, защото планката за която се завиват в колонката от вътре (No 8 на схемата) не е фиксирана и като се свали фиксатора остава да се държи само на кабела. Ако падне надолу трябва се свалят задните кори - а то си е врътка.
Не забравяйте и да бележите точно мястото където са били старите фиксатори - не разчитайте че то си личи по праха и замърсяването около тях.

Пробва се като при отворена врата се натиска с отверка бутончето на фиксатора до край - плафона трябва да гасне.
Специално за стъклата (става дума за купе - без рамка на стъклата), при износване на бутончетата при попадане на колата в дупка, електрониката се лъже че вратата е отворена и стъклото мърда с 1 см. надолу и после се връща (светват и плафоните но много за кратко ).
Не се лъжете като гледате бутончетата (те са в ухото на фиксатора) че "има живот" в тях - дори и видимо да са добре проблема е от тях. Препоръчвам нови защото не се знае втората употреба колко е читава а явно че се касае за милиметър.
Внимавайте при смяната, защото планката за която се завиват в колонката от вътре (No 8 на схемата) не е фиксирана и като се свали фиксатора остава да се държи само на кабела. Ако падне надолу трябва се свалят задните кори - а то си е врътка.
Не забравяйте и да бележите точно мястото където са били старите фиксатори - не разчитайте че то си личи по праха и замърсяването около тях.

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани