регулиране на клапани ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
регулиране на клапани ?
Колеги имам лек проблем с един или няколко клапана, като е студена се чуват повече от нормалното като загрее е ок, но студена не трябва така да трака. Та въпроса ми към Професионалистите от форума е : Студени или Топли се регулират. Слушам и чета че на повечето модели се регулират студени понеже така хлабината е по-голяма и е лесно за прецизна регулация. ОБАЧЕ чета в autodata че на М21 се регулират на топъл двигател като хлабината е 0.35мм, а не като на М20 0.30мм
. Ама autodata не е толкова прецизна понеже и за ремъка на алтернатора ми му дават размер 9,5х955 а той е х1010, така че искам да се консултирам с вас - Студени или Топли се регулират мойте 


Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
на м20 ако ги треснеш на 0.30 много ще утихне
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
pavlin_e30 написа:на м20 ако ги треснеш на 0.30 много ще утихне
Ми тъй съм чувал ся, може да съм имал пак възпаление на ухото. М20 после ше караме, дайте ся да измислим М21-ту
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
клапани се регулират винаги на студен мотор,поне така са ми казвали хора които наистина си разбират от работата 

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
sonny написа:На М20, що и мисля, че бяха 0.25, а иначе замисли се, ако регулираш на топъл мотор, нали докато регулираш последния, ще е истинал и няма да седнакив стойнотите, мисля, че на студен мотор е най-добре, само уточни по схемите хлабината
Ами да прав си че ще изстине докато стигнеш до последния, аз затова искам консултация преди да се филмирам.
http://www.picvalley.net/u/423/105509_837.JPG
ама ей ви Printscreen от autudata
VALVE clearance INLET - 0.35mm HOT
VALVA clearance EXHAUST - 0.35mm пак HOT
Ама и аз не им се връзвам много на тия данни. M-TEAM и той гласува за студени

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
ама шефе тва е хлабина при загртят мотор не че така тря се регулират,виж как се регулират студени ква е хлабината и ти си на ход 

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
трескай ги на 0.30,кво го мислиш още
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
pavlin_e30 написа:трескай ги на 0.30,кво го мислиш още
проба грешка викаш а?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
викам да земаш пластините и да ги почваш,кое те притеснява
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
pavlin_e30 написа:викам да земаш пластините и да ги почваш,кое те притеснява
няма брат тъй ше е както ти викаш, пластини нямам ма един приятел бачка в фирмения сервиз на Шкода че май съвместен проект ще почваме "учи се на Е30"





Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани