Ксенони проблем съвет ????
Модератор: Общи модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- KONN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 19.04.2004
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2001 730d
Ксенони проблем съвет ????
Значи в понеделник монтираха на колата два броя ксенони един на късите и един на халогените и от тогава се почнаха мъките.
Като карам за неопределен период от време няма значение и дупките започва едно премигване на ксенона (като блиц) и после спира.От копчето не мога да го пусна тръгва като откача и закача буксата на баласта.Изведохме нова маса но ефекта е нулев.И четирите ксенона го правят просто по различно време.
Дайте идей някой имал ли е подобен проблем ???? Монтиран е по стандартния начин на Е32, има ли вариант да грее баласта ??
Като карам за неопределен период от време няма значение и дупките започва едно премигване на ксенона (като блиц) и после спира.От копчето не мога да го пусна тръгва като откача и закача буксата на баласта.Изведохме нова маса но ефекта е нулев.И четирите ксенона го правят просто по различно време.
Дайте идей някой имал ли е подобен проблем ???? Монтиран е по стандартния начин на Е32, има ли вариант да грее баласта ??
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Така като го включвате не от копчетата ми от буксата на баластите не е ли малко опасно поне на мойте пише DANGER 300V
I'm slowly drifting


- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
Това за първи път го чувам камоли да го видя.Монтирал съм над 300 комплекта за 2 месеца и до сега не ми се е случвало някой да се обади и да сподели такъв проблем.
За "греене" на баласта и дума не може да става...
За "греене" на баласта и дума не може да става...

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Кофти връзки
не само съм чувал но и съм виждал защо става така
Прегледай всички кабели как са свързани и ги свържи качествено


Прегледай всички кабели как са свързани и ги свържи качествено


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз също не съм чувал за такъв проблем
На мен някой път в началото ми гаснеше в движение единия фар само и след като си ревизирах всички връзки и пооправих масата на въпросния фар до сега не съм имал никакъв проблем.
Интересното е ,че като загася колата и остане на габарити (без да съм изключвал от копчето на арматурното табло късите)и след това я запаля почти винаги единия фар на иска да палне.Трябва да ги изключа и включа от копчето на таблото и няма проблем ей това пък е малка загадка за мен ...
Георги Пенчев

На мен някой път в началото ми гаснеше в движение единия фар само и след като си ревизирах всички връзки и пооправих масата на въпросния фар до сега не съм имал никакъв проблем.
Интересното е ,че като загася колата и остане на габарити (без да съм изключвал от копчето на арматурното табло късите)и след това я запаля почти винаги единия фар на иска да палне.Трябва да ги изключа и включа от копчето на таблото и няма проблем ей това пък е малка загадка за мен ...
Георги Пенчев
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Penchev написа:Аз също не съм чувал за такъв проблем![]()
На мен някой път в началото ми гаснеше в движение единия фар само и след като си ревизирах всички връзки и пооправих масата на въпросния фар до сега не съм имал никакъв проблем.
Интересното е ,че като загася колата и остане на габарити (без да съм изключвал от копчето на арматурното табло късите)и след това я запаля почти винаги единия фар на иска да палне.Трябва да ги изключа и включа от копчето на таблото и няма проблем ей това пък е малка загадка за мен ...
Георги Пенчев
Е тоа къде е монтирал 900комплекта ще ти каже, с дтм маторя

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Ебати кви проблеми имало ... Ужас... Наистина кофти...Пенчев винаги ли ти го прави тоя номер или от време на време колата щото ако е винаги ... Дай да ги сложим твойте крушки на мой баласт да видим дали продължава...Ако е така значи баласта е проблемен...Все си мисля че от него го прави...Все пак той дава стартовото напрежение...Ако искаш кажи и ще направим опита няма да отнеме много време...
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Проблема не е в баласта, а в инсталацията на колата
Ама оня с 1000 комплекта що не каза, нали се играчи тука

Ама оня с 1000 комплекта що не каза, нали се играчи тука

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
///peter написа:Проблема не е в баласта, а в инсталацията на колата![]()
Ама оня с 1000 комплекта що не каза, нали се играчи тука
Щот толкоз ги е монтирал...







- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
///peter написа:Penchev написа:Аз също не съм чувал за такъв проблем![]()
На мен някой път в началото ми гаснеше в движение единия фар само и след като си ревизирах всички връзки и пооправих масата на въпросния фар до сега не съм имал никакъв проблем.
Интересното е ,че като загася колата и остане на габарити (без да съм изключвал от копчето на арматурното табло късите)и след това я запаля почти винаги единия фар на иска да палне.Трябва да ги изключа и включа от копчето на таблото и няма проблем ей това пък е малка загадка за мен ...
Георги Пенчев
Е тоа къде е монтирал 900комплекта ще ти каже, с дтм маторя
Почваш да дразниш...





///peter написа:Проблема не е в баласта, а в инсталацията на колата![]()
Ама оня с 1000 комплекта що не каза, нали се играчи тука





- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Sparco_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: iZ DefIlEtaTa
- Пол: Мъж
- Кара: CoMPacT M54Б30
- Мечтае да кара: 645Ci
///peter написа:отговори на човека ве, нали си слагал 1100 комплекта вече
Продалжаваш да дразниш ....

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: TNT