Някой упорито ми пие powera от акумолатора...?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 01 Фев 2008, 19:34

Сега отивам да откача зарядната и да видим какво ще стане???
Забравих да спомена,че батерията е "Елхим Искра" произведена в гр.Пазарджик.
Дистрибутора от който съм е закупил ми е познат и ако има проблем ще ми е подмени,но се страхувам проблема да не е в колата???
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 01 Фев 2008, 20:46

Имай предвид, че нещо от рода на 20-30 милиампера е в реда на нормалното, няма да ти очете кръгла нула;)
Изображение


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 02 Фев 2008, 18:03

Митко Ганчев написа:Имай предвид, че нещо от рода на 20-30 милиампера е в реда на нормалното, няма да ти очете кръгла нула;)
с неговото некаране на колата 20-30 мили ампера са си много,трябва да е 0.03 или около тази стойност,иначе при рядко каране си оказва влияние ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 02 Фев 2008, 19:00

А 0,03 Ампера колко милиампера са? :help:
Май объркахме нулите :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: бургас
Пол: Мъж
Кара: е34

Мнение от nikolayyyyyy » 02 Фев 2008, 21:03

колеги и аз го имах тоя проблем и се оказа 4е е динамото, незарежда ше нормално даваше 13.04волта ток на батерията а трябвало да не е по малко от 14.04 волта и така бях 1ден имам ток на другия нямам докато не си оправих динамото релето излезе виновно ....успех.


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 02 Фев 2008, 21:26

под 13.80 не трябва да пада,с включени консуматори ;)

ИС-пушил ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: BlacK Sea
Кара: С 601 Трабант И С БМВ 318
Мечтае да кара: Ферари ф 40
Детайли за колата: Малко е счупена , но и предстои реставрация

Мнение от Mishel_Vaian » 03 Фев 2008, 1:42

А моя проблем нз и аз от къде идва когато карам колата всеки ден си пали нормално ... Но пропусна ли ден става авария и но токинг ... Възможно ли е да е от това че дисплея под километража никога не ми угасва . Малко несериозно се отнесох с този проблем :uups:
My life is all I have ...
Не е важно какво БМВ караш а доколко си ентусиаст ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1671
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Мнение от ildivvy » 03 Фев 2008, 14:03

Здравейте!Искам само да допълня,че над 13V вече си е достатъчно,но най-добре е наистина да е на 13,8 В при пуснати консуматори.И друго: имайте предвид,че когато изключите алармата тя пак черпи ток.Просто не е активирано неиното действие (нали като отидете с дистанционното и я "пуснете" тя тръгва?Просто тя винаги си следи за упр.сигнали.).Наистина утечката може да се хване като се откачи едната клема и се премери с мултицета на ампери.За да е сигурно,че не е от алармата може да се откачи нейния + и тогава ще се разбере дали е от нея.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 25.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F15

Мнение от theraven_nz » 03 Фев 2008, 14:19

А може и просто от студа да се е скапал акумулатора... зима е все пак, сезон си е. Ако държиш колата навън, недей да търсиш под вола теле... пращай жената на дивана да спи с котката, а акумулатора при тебе в кревата :mhihi:

Поздрави, Митака 8)
---

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 03 Фев 2008, 19:31

Колата ми спи в гараж целогодишно,но наистина като бяха големите сдудове не съм е припалвал дори.
След като заредих батерията,вече втори ден ползвам колата си и за сега поне няма никакъв проблем.Надявам се да е било само от акомулатора.
Сега ще е оставя малко да почине ден-два и тогава ще видим какво ще се случи...?
Благодарско за мненията ви ;)
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook