Саморегулируем съединител...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 29 Яну 2008, 10:42

err0r написа:Дали не са ми дали по-дълъг лагер и заради него да се пренатиска пръцината на притискателя? Цял ден си го мисля, защото той е единствената част, която не сравних със старата. :(


Като е саморегулируем няма да окаже влияние това...дори и да е по-дебел лагера помпата няма да го натиска толкова и готово...ако обаче има нещо прецакано по помпите и не се регулират сами може и това да се получи защото ако е останало с настройката на стария съединител а той е бил износен може за това да е...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 29 Яну 2008, 11:46

Абе долната помпа беше малко омаслена, но реших, че не е фатално.
А буталото на помпата напасва ли се във вилката, т.е. вилката има ли специална вдлъбнатина за буталото, или е идеално права?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 5.05.2007

Мнение от mariovj » 29 Яну 2008, 14:42

в момента само си гадаем най-добре отново свалянката и ще разбереш от къде идва проблема ;) като гледам нямаш намерение така да караш така,че сваляй

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 29 Яну 2008, 15:51

Ами то се е видяло. Ама до събота има 4 дни, нали? Щеше ми се нещо по долната помпа да е за да не се сваля всичко отново, ама уви... :(
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 29 Яну 2008, 16:16

Абе на некой ясно ли му е, тая саморегулировка на съединителя, как точно работи? Аз не съм го отварял моя и нещо не мога да си го представя...нещо по помпите ли е някоя джиджавка?
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 29 Яну 2008, 16:33

Саморегулирането е в помпите...както и при спирачките...един път като го натиснеш той си отива до където трябва и после не се връща чак докъдето е бил ами до там до където трябва и по този начин запазва хода и мястото където отделя съединителя...на буталото има едно О-пръстенче което не му позволява съвсем да се върне до края а само до там до където има достатъчно сила да го върне съединителя и до там се запълва цилиндъра и педала остава на същото място...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 29 Яну 2008, 16:52

Възможно ли е да е изпаднало това О пръстенче, да се е затрило и затова помпата да пренатиска?
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 29 Яну 2008, 17:00

Според мен не...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 29 Яну 2008, 17:41

Там, където влиза лагера във вилката имаше луфт и лагера се размотваше. Самия лагер има едни ръбове, които му пречат да се върти. Ръбовете на старият лагер бяха разбили леглото си във вилката. Хванах малко да ги поначукам за да влезе лагера плътно. Да не ми е било това грешката? :roll:
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 29 Яну 2008, 17:57

Може сега да превърта лагера в леглото а не в самия лагер и за това да шуми...по-добре разглобявай за да не прецакаш новия лагер...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 29 Яну 2008, 20:10

Мисля, че осъзнах защо хъркоти.
С идеята да "затегна" вилката, за да отстраня луфта на лагера, съм я пренатегнал. Т. е. лагера е трябвало да бъде абсолютно свободен за да прилепва на пружината на притискателя.

Фиг. 1 - idle.
Фиг. 2 - как трябва да седи по принцип.
Фиг. 3 - как лагера няма накъде да се обърне за да легне правилно върху пружината.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 29 Яну 2008, 21:10

А я да ви питам аз нещо(сори за оффа)горе долу пак по темата.
Значе при мене се оказа че май не е веригата а притискател на съединителя.Бащата вчера ходил а диагностика и му казали че е най-вероятно от там(усещаха се и някви мн странни вибрации при извънградско каране).
Та к'ви пари е притискателя,дали може да е от него и тва стържене което се появява при връщане рязко на газта?
err0r гледам че ти си сменял съединител-пиши к'ви пари и какво си сменял?
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 29 Яну 2008, 21:38

220 лева за феродов диск, притискателен диск и лагера, марката е LUK. Не знам по отделно каква е цената, съжалявам.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от KIRO » 29 Яну 2008, 21:46

Съмнявам се, че може да си обърнал феродовия диск. Все пак и той се слага по определен начин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 29 Яну 2008, 21:47

err0r написа:220 лева за феродов диск, притискателен диск и лагера, марката е LUK. Не знам по отделно каква е цената, съжалявам.

:shock: 220 за всичко ли??
Аз проверих за притискатела в дару беше 500 и нагоре лева :confused: ,ама вероятно са за оригиналните чаркове.
А някой да има идея дали може да са от там вибрациите по мотора и стърженето :?:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook