Саморегулируем съединител...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
err0r написа:Дали не са ми дали по-дълъг лагер и заради него да се пренатиска пръцината на притискателя? Цял ден си го мисля, защото той е единствената част, която не сравних със старата.
Като е саморегулируем няма да окаже влияние това...дори и да е по-дебел лагера помпата няма да го натиска толкова и готово...ако обаче има нещо прецакано по помпите и не се регулират сами може и това да се получи защото ако е останало с настройката на стария съединител а той е бил износен може за това да е...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Абе долната помпа беше малко омаслена, но реших, че не е фатално.
А буталото на помпата напасва ли се във вилката, т.е. вилката има ли специална вдлъбнатина за буталото, или е идеално права?
А буталото на помпата напасва ли се във вилката, т.е. вилката има ли специална вдлъбнатина за буталото, или е идеално права?

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Ами то се е видяло. Ама до събота има 4 дни, нали? Щеше ми се нещо по долната помпа да е за да не се сваля всичко отново, ама уви... 


- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Абе на некой ясно ли му е, тая саморегулировка на съединителя, как точно работи? Аз не съм го отварял моя и нещо не мога да си го представя...нещо по помпите ли е някоя джиджавка?

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Саморегулирането е в помпите...както и при спирачките...един път като го натиснеш той си отива до където трябва и после не се връща чак докъдето е бил ами до там до където трябва и по този начин запазва хода и мястото където отделя съединителя...на буталото има едно О-пръстенче което не му позволява съвсем да се върне до края а само до там до където има достатъчно сила да го върне съединителя и до там се запълва цилиндъра и педала остава на същото място...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Според мен не...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Там, където влиза лагера във вилката имаше луфт и лагера се размотваше. Самия лагер има едни ръбове, които му пречат да се върти. Ръбовете на старият лагер бяха разбили леглото си във вилката. Хванах малко да ги поначукам за да влезе лагера плътно. Да не ми е било това грешката? 


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Може сега да превърта лагера в леглото а не в самия лагер и за това да шуми...по-добре разглобявай за да не прецакаш новия лагер...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Мисля, че осъзнах защо хъркоти.
С идеята да "затегна" вилката, за да отстраня луфта на лагера, съм я пренатегнал. Т. е. лагера е трябвало да бъде абсолютно свободен за да прилепва на пружината на притискателя.
Фиг. 1 - idle.
Фиг. 2 - как трябва да седи по принцип.
Фиг. 3 - как лагера няма накъде да се обърне за да легне правилно върху пружината.
С идеята да "затегна" вилката, за да отстраня луфта на лагера, съм я пренатегнал. Т. е. лагера е трябвало да бъде абсолютно свободен за да прилепва на пружината на притискателя.
Фиг. 1 - idle.
Фиг. 2 - как трябва да седи по принцип.
Фиг. 3 - как лагера няма накъде да се обърне за да легне правилно върху пружината.

А я да ви питам аз нещо(сори за оффа)горе долу пак по темата.
Значе при мене се оказа че май не е веригата а притискател на съединителя.Бащата вчера ходил а диагностика и му казали че е най-вероятно от там(усещаха се и някви мн странни вибрации при извънградско каране).
Та к'ви пари е притискателя,дали може да е от него и тва стържене което се появява при връщане рязко на газта?
err0r гледам че ти си сменял съединител-пиши к'ви пари и какво си сменял?
Значе при мене се оказа че май не е веригата а притискател на съединителя.Бащата вчера ходил а диагностика и му казали че е най-вероятно от там(усещаха се и някви мн странни вибрации при извънградско каране).
Та к'ви пари е притискателя,дали може да е от него и тва стържене което се появява при връщане рязко на газта?
err0r гледам че ти си сменял съединител-пиши к'ви пари и какво си сменял?
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
220 лева за феродов диск, притискателен диск и лагера, марката е LUK. Не знам по отделно каква е цената, съжалявам.

err0r написа:220 лева за феродов диск, притискателен диск и лагера, марката е LUK. Не знам по отделно каква е цената, съжалявам.

Аз проверих за притискатела в дару беше 500 и нагоре лева

А някой да има идея дали може да са от там вибрациите по мотора и стърженето

47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани