Maхнах му АБС-а
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
71 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
аз просто изказах аргументирано мнение за и против АБС-а. Ако ми беше изчел мненията, нямаше да питаш вероятно.
аз карам с АБС но съм наясно че има и недостатъци, а не си мисля че е перфектен и спира яко по всяко време. Предполагам форума е за да има информация, а не 'понеже Пешо каза аз ще споря без да чета'
аз карам с АБС но съм наясно че има и недостатъци, а не си мисля че е перфектен и спира яко по всяко време. Предполагам форума е за да има информация, а не 'понеже Пешо каза аз ще споря без да чета'
.
на мен 5-цата си ми е фабри4но без АБС и въоб6те нямам проблеми и съм спирал доста рязко и не ми е провла4вала гуми.
3-ката ми е с АБС и съ6тото.
но се сетих една слу4ка сега,то4но преди Коледа един тъпак се прасна в един мои приятел отзад и добре4е 5-ката е здреава кола и ни6то му няма освен леко пукната броня,а при оня бе6е доста по зле.
та тои бе6е с 4исто ново Рено Меган ,което си го купил преди 30мин за Коледа и ми каза 4е му е отказал АБС-а
и се държе6е за главата а аз се спуках да се смея и си 4аках пари4ките за бронята 
3-ката ми е с АБС и съ6тото.
но се сетих една слу4ка сега,то4но преди Коледа един тъпак се прасна в един мои приятел отзад и добре4е 5-ката е здреава кола и ни6то му няма освен леко пукната броня,а при оня бе6е доста по зле.
та тои бе6е с 4исто ново Рено Меган ,което си го купил преди 30мин за Коледа и ми каза 4е му е отказал АБС-а


Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
... Ако можеше,щях да си изключвам АБС-а в повечето случаи... 50/50 са плюсове срещу минуси. Иначе да ви кажа, караме много здрави коли.... преди два месеца един кавал, не видя, че съм спрял на червен светофар и така ме нацепи отзад, че ми изхвръкна СД-то ... видях на огледалото си ВЕКТРА ... новите ... така и беше променена физиономията,
че ме заболя сърцето за моята задница!!! няма да повярвате
... бронята ми беше изплюла няколко щипки, на място им праснах по два шамара и си доидоха на мястото .... по ламарините НИЩО .... една драскотина с паста изчезна веднага.... ВПЕЧЕТЛЕН СЪМ колеги!!!! 



Наздраве !!!
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
t0sh написа:-------
знаеш че си ми любимец...ама аз ти давам 100 % сигурност че ако направим един тест (примерно засилваме до 70-80,и спираме успоредно в сняг лед и тн дъжд и тн.) колата с АБС-а и наще ,хмм не толкова добри възможности (защото доста малко хора от форума карат както трябва ) ще спре доста по-бързо....
stilkoood написа:... Ако можеше,щях да си изключвам АБС-а в повечето случаи... 50/50 са плюсове срещу минуси. Иначе да ви кажа, караме много здрави коли.... преди два месеца един кавал, не видя, че съм спрял на червен светофар и така ме нацепи отзад, че ми изхвръкна СД-то ... видях на огледалото си ВЕКТРА ... новите ... така и беше променена физиономията,че ме заболя сърцето за моята задница!!! няма да повярвате
... бронята ми беше изплюла няколко щипки, на място им праснах по два шамара и си доидоха на мястото .... по ламарините НИЩО .... една драскотина с паста изчезна веднага.... ВПЕЧЕТЛЕН СЪМ колеги!!!!
ми не е трудно да го изключиш,има си бушон махаш го и нямаш АБС

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Отзад колите по принцип се мачкат доста по-трудно и това не е само на BMW. Така че не си вадете грешни изводи за здравината, освен това при удар отпред не е важно колата да остане непокътната - идеята е да се деформира за да поеме енергията на удара.
А колкото до това, че несъобразената скорост е причината за ударите, съгласен съм с това, въпреки че и двата удара ми бяха със съобразена скорост, а по конкретно в първия случай карах с 20, а във втория - с 30-40, така, че не ми ги обяснявайте тия. Предпочитам да ми се занесе малко колата в тая ситуация, но колата да СПРЕ, а не както е с АБС-а да си продължава да си въри.[/quote]
несъобразена скорост може и да е 5 км.прави разлика от ограничената.
несъобразена скорост може и да е 5 км.прави разлика от ограничената.
- keith_flint69
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.08.2007
- Местоположение: Sofiqta
Aре на бас, че на лед без АБС ще спра, гаранция, по-бързо от теб!///M Power написа:t0sh написа:-------
знаеш че си ми любимец...ама аз ти давам 100 % сигурност че ако направим един тест (примерно засилваме до 70-80,и спираме успоредно в сняг лед и тн дъжд и тн.) колата с АБС-а и наще ,хмм не толкова добри възможности (защото доста малко хора от форума карат както трябва ) ще спре доста по-бързо....stilkoood написа:... Ако можеше,щях да си изключвам АБС-а в повечето случаи... 50/50 са плюсове срещу минуси. Иначе да ви кажа, караме много здрави коли.... преди два месеца един кавал, не видя, че съм спрял на червен светофар и така ме нацепи отзад, че ми изхвръкна СД-то ... видях на огледалото си ВЕКТРА ... новите ... така и беше променена физиономията,че ме заболя сърцето за моята задница!!! няма да повярвате
... бронята ми беше изплюла няколко щипки, на място им праснах по два шамара и си доидоха на мястото .... по ламарините НИЩО .... една драскотина с паста изчезна веднага.... ВПЕЧЕТЛЕН СЪМ колеги!!!!
ми не е трудно да го изключиш,има си бушон махаш го и нямаш АБС
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
мапуър - теста се прави със същата кола, с и без абс. не искаш да се хващаш на бас, аз съм пробвал вече доста отдавна, и когато бях учуден четох по въпроса. А не спорех като колегата над мен, дето е минал с 3 по физика в най-добрия случай изобщо
по-голяма глупост от това за 30% не бях чувал. Аре да ми търкаляш само шкурка по кожата, след което аз да ти я ТЪРКАМ на 30% сцепление и 70% търкаляне по кожата, след което на 100% ТРИЕНЕ, да видиме кога точно най-малко ще ти причиня ПРОБЛЕМИ
но по всяко време бих направил още един тест на някое ЕКО, ако това ще ви убеди да внимавате с абс-а на лед и сняг ПОНЕ!!





но по всяко време бих направил още един тест на някое ЕКО, ако това ще ви убеди да внимавате с абс-а на лед и сняг ПОНЕ!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system
Който не може да го прочете статията твърди:
1. На асфалт или на цимент (твърди настилки със голямо сцепление) спирачния път се подобрява. Дори и опитен шофьор, като използва т.н. прагово спиране, много трудно може да достигне до или подобри спирачния път на неопитен шофьор със АБС (и това трябва да му единствената цел в живота). Също така АБС намалява шанса от катастрофа защото позволява да се заобикалят препятсвията като ситуацията го позволява.
2. На чакъл или мек сняг спирачния път се удължава защото АБС не позволява гумата да заоре и така да спре по бързо. Но там така или иначе си е дълъг пътя и е по добре да имаш контрол над колата, нещо което надали ще го има без АБС.
3. на лед изледванията показват отново че колата спира по бързо, но пак е много дълго и по добре да имаш контрол.
С две думи заключението е че ако нямаш АБС при тежко или направо аварино спиране ще трябва да мислиш и за нещо друго освен за това на къде да въртиш волана. Ако си обикновен потребител (съмнявам се некои да е професионален пилот, пак и те надали искат да карат се едно са на писта като си возят детето на училище) дето ползва колата за придвижване и от точка А до Б по добре да си имаш АБС.
Да не говорим, а и ме мързи да го търся, но може и да има закон които да забранява да си спираш такива системи.
А и моито лично мение е че електрониката може да земе решения с няколко порядъка по бързо от човека при промяна на условията.
Който не може да го прочете статията твърди:
1. На асфалт или на цимент (твърди настилки със голямо сцепление) спирачния път се подобрява. Дори и опитен шофьор, като използва т.н. прагово спиране, много трудно може да достигне до или подобри спирачния път на неопитен шофьор със АБС (и това трябва да му единствената цел в живота). Също така АБС намалява шанса от катастрофа защото позволява да се заобикалят препятсвията като ситуацията го позволява.
2. На чакъл или мек сняг спирачния път се удължава защото АБС не позволява гумата да заоре и така да спре по бързо. Но там така или иначе си е дълъг пътя и е по добре да имаш контрол над колата, нещо което надали ще го има без АБС.
3. на лед изледванията показват отново че колата спира по бързо, но пак е много дълго и по добре да имаш контрол.
С две думи заключението е че ако нямаш АБС при тежко или направо аварино спиране ще трябва да мислиш и за нещо друго освен за това на къде да въртиш волана. Ако си обикновен потребител (съмнявам се некои да е професионален пилот, пак и те надали искат да карат се едно са на писта като си возят детето на училище) дето ползва колата за придвижване и от точка А до Б по добре да си имаш АБС.
Да не говорим, а и ме мързи да го търся, но може и да има закон които да забранява да си спираш такива системи.
А и моито лично мение е че електрониката може да земе решения с няколко порядъка по бързо от човека при промяна на условията.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36

такъв и още повече линкове бях постнал още при първия сериозен спор във форума за абс, ефекта е 0. а това е трета тема-спор за абс. никой не ги чете линковете, недай си боже сам да потърси информация, само пишат постове защото са УБЕДЕНИ че е еди-как си. дано този път има някакъв ефект
п.с. още нещо в полза на абс: на асфалт когато се влачи на спирачки без абс, гумите отдолу се изяждат яко. след време почват да придобиват осмоъгълна шестоъгълна и квадратна форма. а дори едно спиране яко с влачене стига за да почнат да 'тупуркат' гумите от изпилване.
предвид че летните при това 15-ки са ми 800 лева и са на 5000 км, трябва да съм откачен да ги съсипвам като изключа абс-а. примерно. косвените доводи са ДОСТА и за и против, разумният баланс е със абс. но това ИЗОБЩО не го прави перфектен и в определени случаи е направо опасен!!
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Абе и аз разбирам примерно да не ти се дават пари за кола с екстри и да решиш че ше спираш някак си и без абс...ама да го имаш и да го изключваш, определено не е най-умната постъпка
Всеки луд с номера си - едни махат ограничители, други махат АБС-а 



71 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани