вентилатор на парното
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
вентилатор на парното
пускам тази тема защото мисля че ще е полезна.има много писано ,но аз сте приложа и малко снимки макар и с не добро качество:
1.отваря се капака на двигателния отсек и се маха уплатнението на което ляга капака.
2.с ключе 7 се развиват 4 видии който държат една ламарина падаща се зад кабелоприкриващия канал(дълга е около 50 см и широка около 20 см)
3.с кръстата отверка може и да се отдели кабелоприкриващия канал от тази ламарина като така се открива малко повече място(има две болчета от към шофьора и едно от към акумолатора)
4.след като се премахне ламарината вече се вижда мотора на вентилатора които е с перки от двете си страни като всяка от тях е покрита с две охлювообразни пласмаси които са на щипки към долната част(внимателно се отстраняват като се започне от външната и се внимава защото се чупят лесно.първо от към двигателя с помоща на малка отверка става и после вътрешния край.така от двете страни )
5.моторчето се държи към корпуса с една скоба която се маха лесно с помощна на едно огънато телче което се вкарва в отвор в долния и краи и така се дърпа.след като се освободи тази скоба мотора е свободен остава само да се откачат двата кабела при мен са син и кафяв като те са с различни обувки и неможе да се объркват.и моторчето излиза като се внимава че перките са финни и да не се счупят
от тук нататак какво да се прави зависи от това какъв е проблема:при мен мина само със смазване защото от времето просто беше замърсено и с почистване и смазване вече работи.ако има втулки разбити проблема е по голям.мотора е със самонагаждащи втулки и е капсалован ,тогава ще трябва да се разкапсалова и нови втулки
сабирането става по обратния ред
като време за операцията като вземе в предвид че ми беше за първи път и не съм бързал всичко ми отне 3 часа,иначе не повече от 90 мин
колата е BMW E30 март 1990 двигателя е М40 и е без фабричен климатик(слаган е после)пиша това защото може да има незначителни разлики при различни комбинации
1.отваря се капака на двигателния отсек и се маха уплатнението на което ляга капака.
2.с ключе 7 се развиват 4 видии който държат една ламарина падаща се зад кабелоприкриващия канал(дълга е около 50 см и широка около 20 см)
3.с кръстата отверка може и да се отдели кабелоприкриващия канал от тази ламарина като така се открива малко повече място(има две болчета от към шофьора и едно от към акумолатора)
4.след като се премахне ламарината вече се вижда мотора на вентилатора които е с перки от двете си страни като всяка от тях е покрита с две охлювообразни пласмаси които са на щипки към долната част(внимателно се отстраняват като се започне от външната и се внимава защото се чупят лесно.първо от към двигателя с помоща на малка отверка става и после вътрешния край.така от двете страни )
5.моторчето се държи към корпуса с една скоба която се маха лесно с помощна на едно огънато телче което се вкарва в отвор в долния и краи и така се дърпа.след като се освободи тази скоба мотора е свободен остава само да се откачат двата кабела при мен са син и кафяв като те са с различни обувки и неможе да се объркват.и моторчето излиза като се внимава че перките са финни и да не се счупят
от тук нататак какво да се прави зависи от това какъв е проблема:при мен мина само със смазване защото от времето просто беше замърсено и с почистване и смазване вече работи.ако има втулки разбити проблема е по голям.мотора е със самонагаждащи втулки и е капсалован ,тогава ще трябва да се разкапсалова и нови втулки
сабирането става по обратния ред
като време за операцията като вземе в предвид че ми беше за първи път и не съм бързал всичко ми отне 3 часа,иначе не повече от 90 мин
колата е BMW E30 март 1990 двигателя е М40 и е без фабричен климатик(слаган е после)пиша това защото може да има незначителни разлики при различни комбинации
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна gbkmkw на 26 Яну 2008, 18:08, променена общо 2 пъти
BMW forever



Абсолютно точно обяснение си направил! Аз преди 1 ден минах през същата процедура, след това исках да предложа на господата модератори, че не е удачно да се заключва една тема след като в нея може да се допълни още информация, като твоята например...
При мен беше запекла втулката и се въртеше заедно с оста, разкапсоловане след това почистих с бензин и смазах... засага нямам проблеми
При мен беше запекла втулката и се въртеше заедно с оста, разкапсоловане след това почистих с бензин и смазах... засага нямам проблеми


- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Браво браво, същата ама съъъщата процедура правихме с един приятел на моята печка. Става пипкаво ама ти за 3 часа вярно не си бързал, щото и ние сваляхме тва ми ти моторче, с смазване се размина като при тебе, НО новото пристига вдругиден. Колегите от форума трябва да имат впредвид че досега аз лично съм се срещнал с 3 вида моторчета за Е30, да се внимава при покупката, особено ако е втора ръка (ИЛИЯН-много коректен) от нашия форум има 1 модел
. Капсуловани са вярно е. Пръскайте обилно с WD40 при махането на охлювите пред моторчето да няма Учупени щипки че ще стане... оле оле.
В 2-ра точка колегата gbkmkw е писал че са 4 видии, при моят модел бяха 3
, няма значение, сваля се наистина учудващо лесно и бързо, ся за 30 ина минути съм си сложил новото.
Важна е темата браво на колегата още веднъж, това е детски проблем на Е30, таралежа на парното.

В 2-ра точка колегата gbkmkw е писал че са 4 видии, при моят модел бяха 3

Важна е темата браво на колегата още веднъж, това е детски проблем на Е30, таралежа на парното.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- bavarcheto.n
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: маиничка
на моето пак втулките бяха се износили разкапсоловах го и му сложих нови втулки но... сега работи пак само на четвърта степен
и пониакога прекасва работата,получава се нещо като защита и пак го свалях но работи да кажем известно време и спре след известно време пак почне и пак спре, спирането и почването на мотора става с едно цакане
което ми звучи като биметал
, но аз си мисля че е от ротора защото като е работл с разбити фтулки ротора е получил разместване на пластини,разалечих ги и си мислех че няма да има проблеми но нацки, за това си мисля че е от него защото ниама друга причина но мойе и да грша 




Мечтата на патриота Е38-та пред блока
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
точно такава тема ми трябваше 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
И мойто моторче спираше и тръгваше когато си поиска,но придружено с миризма и тракане.Свалих го,почистих го със спрей против ръжда и пак в колата ама нищо-същата работа.
Поразпитах и ми казаха,че може да не дава хубав контакт някъде и като се нагрее жичката спира проводимостта.Пак го свалих зачистих клемите на моторчето стиснах ги малко с клещите и за сега нямам проблеми.Абе остана един ама вече не знам ко да го права.Като пусна на 3 степен и почва да мирише и да пуши жестоко в купето.Разглобих го наново и видях,че около четките се беше събрал доста графит и то на каша(не знам дали трябва да е така
).Някой ми подхвърли,че може да е от спрея щото като пръсках попадна и около четките 



- bavarcheto.n
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: маиничка
kotsaka написа:И мойто моторче спираше и тръгваше когато си поиска,но придружено с миризма и тракане.Свалих го,почистих го със спрей против ръжда и пак в колата ама нищо-същата работа.Поразпитах и ми казаха,че може да не дава хубав контакт някъде и като се нагрее жичката спира проводимостта.Пак го свалих зачистих клемите на моторчето стиснах ги малко с клещите и за сега нямам проблеми.Абе остана един ама вече не знам ко да го права.Като пусна на 3 степен и почва да мирише и да пуши жестоко в купето.Разглобих го наново и видях,че около четките се беше събрал доста графит и то на каша(не знам дали трябва да е така
).Някой ми подхвърли,че може да е от спрея щото като пръсках попадна и около четките
твърде е възможно и от спрея да е с какъв спреи ги праска

Мечтата на патриота Е38-та пред блока
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
kotsaka написа:Ми някакъв немски ама от едно време(етикета му падна отдавна и не помня как се казва).Беше в мазето и понеже ми беше под ръка грабнах него.А бе малко се съмнявам да е от него ама знам ли
за мен оптималния вариянт за смазването на тва моторче е ВД40 за да го пораздвижите малко, и после лек слой графитна грес само около втулките за да не трие или поне да не скърцая силно. Тая процедура буквално го обнови моето, то преди това стържеше на всяка малка дупка и неравност по пътя (износени втулки) и се дисбалансираше, но като че ли греста и ВД-то го върнаха към младостта му.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- bavarcheto.n
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: маиничка
deyan-enchev написа:kotsaka написа:Ми някакъв немски ама от едно време(етикета му падна отдавна и не помня как се казва).Беше в мазето и понеже ми беше под ръка грабнах него.А бе малко се съмнявам да е от него ама знам ли
за мен оптималния вариянт за смазването на тва моторче е ВД40 за да го пораздвижите малко, и после лек слой графитна грес само около втулките за да не трие или поне да не скърцая силно. Тая процедура буквално го обнови моето, то преди това стържеше на всяка малка дупка и неравност по пътя (износени втулки) и се дисбалансираше, но като че ли греста и ВД-то го върнаха към младостта му.
пак си го хванал в младоста на сания проблем


Мечтата на патриота Е38-та пред блока
- bavarcheto.n
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: маиничка
kotsaka написа:Ми някакъв немски ама от едно време(етикета му падна отдавна и не помня как се казва).Беше в мазето и понеже ми беше под ръка грабнах него.А бе малко се съмнявам да е от него ама знам ли
ами да ти кажа аз преди време подаржах офис техника и когато ми се налагаше да смазвам такива неща гледах спрея да баде проводим иначе се получават такива неща дори понякога може от самото загрчване да се получе спичане което е доста неприятно

Мечтата на патриота Е38-та пред блока
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
bavarcheto.n Вярно в младостта на проблема го хванах, стържеше и скърцаше само от 5 месеца
Ама новото си чака превоза от Варна до тука да си го туря, така че проблема ще е окончателно решен. 



Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани