Проблем с БМВ 325тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Проблем с БМВ 325тдс

Мнение от vanci88 » 25 Яну 2008, 21:37

Колеги имам следния проблем - тдс не иска да запали,стартера си варти,от ауспуха пуши бяло,от горивния филтер към помпата минава нафта,но няма никакви признаци на палене,свещи смених преди 3 дена и всичко беше ОК.Ако някой има идея преди да ходя в сервиза му благодаря предварително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
Детайли за колата: E34 520i 24v

Мнение от Роджър » 25 Яну 2008, 21:52

Опитай да завъртиш стартера 7-8секунди след като загасне лампата заподгряване на свещите. Ако запали- свещите загряват бавно.
Ако не запали :(
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 25 Яну 2008, 22:04

е като вартя на стартер 20сек не е ли същото

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 25 Яну 2008, 22:08

да не е някое реле?и ако е кое?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Яну 2008, 23:20

А като я бутнеш пали ли?
Има ли въздух след филтъра?
винаги ли пали така трудно или само когато поседи по дълго.
Моето предположение е ,че дърпа въздух :idea:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 25 Яну 2008, 23:43

въздух нямаше,преди проблема със свещите палеше на -10С отрас

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 26 Яну 2008, 0:51

от цялото писане излиза, че май свещите не са това, което бяха...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 26 Яну 2008, 2:43

ако ти запали на бутане смени свещите за тфа излиза и белия дим ;)
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 26 Яну 2008, 3:29

Мдааа, към скапани свещи отиват нещата.
Колегата по-горе правилно те посъветва да се пробваш да я запалиш,
а след като стопли, я пробвай на топъл двигател и ако запали всичко е ясно.
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 5.05.2007

Мнение от mariovj » 26 Яну 2008, 10:20

ICE написа:Мдааа, към скапани свещи отиват нещата.
Колегата по-горе правилно те посъветва да се пробваш да я запалиш,
а след като стопли, я пробвай на топъл двигател и ако запали всичко е ясно.
Успех!
:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 26 Яну 2008, 16:40

теглихме я половин километар ама не запали,може и свещи да са,а може ли да е самата нафта калпава

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 26 Яну 2008, 16:41

а палене няма буквално

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E91 325xi

Мнение от renene » 26 Яну 2008, 23:05

Каде е таэ колица колица колега
диагностика 0899937450

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 27 Яну 2008, 0:34

vanci88 написа:теглихме я половин километар ама не запали,може и свещи да са,а може ли да е самата нафта калпава



отива на гориво .. хвани некои разбирач директно да сложите 1 шишенце на маркучлето при помпата и да дръпне нафта от него .. ако запали .. сваляш чистиш резервоара и си готов ;)
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 27 Яну 2008, 0:44

Откачи маркуча на горивото, този който влиза в горивния филтър.
след това си приготви едно шише от 1,5 литра минерална вода, празно и го отрежи наполовина. Постави го под маркуча.
Убеди се, че имаш най-малко 20 литра нафта в резервоара!!!
ТОГАВА, дай на контакт и почакай между 30 сек и 1 мин. От маркуча трябва да започне да плиска нафта (може и по-рано).
Ако е така, заначи помпата в резервоара ти е ОК. Ако няма нафта, диагнозата е помпа в резервоара.

Успех!
8)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook