ЗА БЕНЗИНА...
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
ЗА БЕНЗИНА...
Момчета направо се отчайвам като гледам как слача цената на бензина!!!Сипвам за 10лева и гледам има няма 6литра!?Е ква е тая гавра???Започва да ми писва и е крайно време да направиме нещо по въпроса!Ако не ние, за които това е най важно то кой би се занимавал!Предлагам да се обединим с клуб АУДИ, Пежо и други и да направим някакво супер задръстване, с предлог че ни е свършило горивото/както бяха го направили чехите едно време/!
Или нещо друго!?Но трябва да не стим и да се чудиме какво става защото бензина ще си мине 2лева/литъра като нищо!
Нека направим нещо че вече откачих!А не искам да карам с друго гориво освен бензин, а мисла че и вие също!!!
Нека всеки да каже какво мисли и да направим нешто че ми писна!!! :x :x :x :x :x :x :x

Или нещо друго!?Но трябва да не стим и да се чудиме какво става защото бензина ще си мине 2лева/литъра като нищо!
Нека направим нещо че вече откачих!А не искам да карам с друго гориво освен бензин, а мисла че и вие също!!!
Нека всеки да каже какво мисли и да направим нешто че ми писна!!! :x :x :x :x :x :x :x





- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- DILDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е30;Е65
- Мечтае да кара: Е30
Цените на горивата не зависят само от самите фирми (Шел ОМВ) а и от доставчик .При условие че нефтохима даде на ШЕЛ бензина на
2 лева литъра Шел няма как да го продадат на 1.40 (те все пак слагат и присатки вътре).Но затова пък на ЛУКОЙЛ - бензиностанциите бензина е по 1.40.Това е политиката на Нефтохим Бургас-няма как.
2 лева литъра Шел няма как да го продадат на 1.40 (те все пак слагат и присатки вътре).Но затова пък на ЛУКОЙЛ - бензиностанциите бензина е по 1.40.Това е политиката на Нефтохим Бургас-няма как.
- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
много гадно стана ама ний сме на газ
не наистина мноо лошо взе да се качва.но пък газта вчера я гледах на шел и други газстанции по 74 стотинки
до преди 5-6 дена беше 78-79 :x .днеска гледам beep gas или ойл май беше пак по 77.абе мани не е за раязправяне :o 








8.32
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Даа, доста ме мъчи и мен тая работа с бензина! Мнозина биха казали - като караш БМВ ще сипваш и ще траеш! Да, обаче не! Ако сте се интересували, производствената цена на бензина, заедно с печалбата на производителя НЕФТОХИМ в любимото БГ е макс. 30 % от това, което плащаме на касата! Още една трета и малко повече взима държавата под формата на акцизи и, забележете - пътни такси (после плащаме същото и в общината) и останалото го гушкат бензиностанциите. Дали има друго обяснение от поголовното им строителство, освен огромните печалби? Едва ли? Лошо няма, ама там хората, които произвеждат и продават горивата не взимат по 200-300 евро заплата, че производствените разходи да са същите! Да не говорим, че там поне не си трошат колите и главите по лоши пътища и знаят защо дават толкова пари за гориво. На всичкото отгоре бензина им е доста по-качествен, за което мога да приведа доста примери. За наглостта на държавата няма какво да коментирам, че кръвта ми нахлува в главата и ставам агресивен...



Never mistake motion for action...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
така че... има и по-лошо.
Я не сакам и Вуте да е зле, а яз да сам добре...
Иначе благодаря за успокоението... Американците като подкарат коли 1.8 и им стане скъп бензина, тогава ще ги ожаля.


Never mistake motion for action...
ах, американците карат 3 литра и нагоре не случайно. повярвай ми- ако 1.8 им вършеш работа- щяха да ги карат. проблема е във растоянията. една кола в америка трябва да изкара 300к км без да се пипа нищо по двигателя. основния ремонт е непознато явление. ако нещо по двигателя се счупи- се фърля колата. добави към това и изискването двигателя да е тих при високи скорости и да няма много вибрации във купето и.. нищо под 3 литра общо взето не се класира. не забравяй че малкия двигател = къси предавки = високи обороти на скорост = уморително каране.
ако караш по 100км всеки ден и така цял живот - и ти ще караш голяма, комфортна, тиха и нискооборотна кола. въпрос на начин на живот
ако караш по 100км всеки ден и така цял живот - и ти ще караш голяма, комфортна, тиха и нискооборотна кола. въпрос на начин на живот

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
.
Последна промяна steeN на 06 Сеп 2019, 17:26, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
alx написа:хе хе... на американците пък бензина им скочи 2 пъти за последната година... а те разчитат на колите- без тях ша измрат от глад.
така че... има и по-лошо.
а между другото навсякъде по света цената на бензина е 40-50% данъци.
абе незнам колко пъти са им го дигнали но в4ера в нетинфото пишеше 4е цената е станала 1 долар за галон, или 1 лев за литър, кво като карат по-мощни коли дето хар4ат по 20 литра, а това дето го говориш за общо взето глупости, най-продаваните коли /първите 3 места японски/, в града карат бая малолитражки и само извън града карат тракторите. И колко хар4ат 15-20 литра, изразено в пари хар4ат по-малко от нашите коли, а полу4ават некви 30-40 пъти пове4е пари
BMW 318is E30 / BMW 318ci m54b25 кабрио
/ BMW е90 318d
ех '06 AUDI A8 4.2 ...

ех '06 AUDI A8 4.2 ...
в момента под $2/галон цена няма в америка. във калфорния е $2.50. това е за нормалния (93 по бг стандарти безоловен). една голяма част от двигателите там изискват "примиум" или 99 по бг стандарти - които е от $2.20 до $2.50 или около $2.70-3.00 във калифорния.
по темата за японските коли- повечето японски коли в америка са 6-цилинидрови редови или v6 i започват от 2.6 v6. да не говориме че 50% карат джипове (SUV) които са от 4 литра и нагоре- включително и японските.
относно градовете- 90% от колите които виждаш във градовете са приходящи - просто процентно хората които живеят във големите градове са много малко (и много от тях дори нямат коли) и всичките коли идват сутринта и си отиват вечерта. вечер големите градове са относително без автомобилен трафик.
а за това какво е съотношението цена бензин/ заплата - това е безсмислена величина тъй като петрола се внася отвън и цената му се определя на световните пазари без оглед на това какъв е дохода на всяка отделна държава... и няма механизъм по които по-бедните държави да купуват петрола по-евтино...
и друго ми хрумна- средния американец носи в къщи около $2000 на месец (след данъците. информацията е статистическа). значи $250 за бензин на месец е 1/8 от дохода му. ако българина прави по 300 лева на месец, 1/8 е 37.50 лева. гледа се не колко отива за бензин а каква част от дохода си харчиш. аз съм сигурен че статистически българите харчат около 40-50 лева за бензин на месец. обаче като прибавиш и факта че американеца фърля и повече пари за консумативи (масло, гуми, амортизация на возилото заради по-големия си пробег) и като теглиш чертата накрая може и да излезе че средния американец харчи по-голяма част от дохода си за возилото си от колкото средния българин... пак казвам че се говори за процент от дохода, а не за абсолютни стойности. цената на горивото във една държава (когато се внася) се определя от това колко ти струва да свършиш нещо. във европата бензина е скъп, но растоянията са малки. във америката бензина е евтин, но растоянията са големи. та тънката ми мисъл е че бензина в америка не е опортюнистически евтин.
по темата за японските коли- повечето японски коли в америка са 6-цилинидрови редови или v6 i започват от 2.6 v6. да не говориме че 50% карат джипове (SUV) които са от 4 литра и нагоре- включително и японските.
относно градовете- 90% от колите които виждаш във градовете са приходящи - просто процентно хората които живеят във големите градове са много малко (и много от тях дори нямат коли) и всичките коли идват сутринта и си отиват вечерта. вечер големите градове са относително без автомобилен трафик.
а за това какво е съотношението цена бензин/ заплата - това е безсмислена величина тъй като петрола се внася отвън и цената му се определя на световните пазари без оглед на това какъв е дохода на всяка отделна държава... и няма механизъм по които по-бедните държави да купуват петрола по-евтино...
и друго ми хрумна- средния американец носи в къщи около $2000 на месец (след данъците. информацията е статистическа). значи $250 за бензин на месец е 1/8 от дохода му. ако българина прави по 300 лева на месец, 1/8 е 37.50 лева. гледа се не колко отива за бензин а каква част от дохода си харчиш. аз съм сигурен че статистически българите харчат около 40-50 лева за бензин на месец. обаче като прибавиш и факта че американеца фърля и повече пари за консумативи (масло, гуми, амортизация на возилото заради по-големия си пробег) и като теглиш чертата накрая може и да излезе че средния американец харчи по-голяма част от дохода си за возилото си от колкото средния българин... пак казвам че се говори за процент от дохода, а не за абсолютни стойности. цената на горивото във една държава (когато се внася) се определя от това колко ти струва да свършиш нещо. във европата бензина е скъп, но растоянията са малки. във америката бензина е евтин, но растоянията са големи. та тънката ми мисъл е че бензина в америка не е опортюнистически евтин.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
а за това какво е съотношението цена бензин/ заплата - това е безсмислена величина тъй като петрола се внася отвън и цената му се определя на световните пазари без оглед на това какъв е дохода на всяка отделна държава... и няма механизъм по които по-бедните държави да купуват петрола по-евтино...
Спор няма! Моята идея беше, че цената на бензина може да се регулира предимно с вътрешни механизми, за да не се получават ценови шокове, които вредят и на бизнеса и на крайните потребители като мен. Далече съм от мисълта да сравнявам БГ със САЩ, още по-малко по отношение на цената на труд и консумативи за поддръжка на кола, застраховки и т.н. Не смятам обаче, че в Западна Европа се въртят по-малко километри отколкото в Щатите, освен ако не минаваш два пъти месечно по ROUTE 66



Never mistake motion for action...
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани