Акумулатор BMW?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Батька Махно написа:Колега,когато сваляш акумулатора за зареждане---Вържи му една лампа от мигач и го остави докато лампата изгасне-може да минат часове.После го зареди за 24 часа,трябва и да почнат да излизат мехурчета,слагай на колата и върти спокойно.
Отстраняване на лека сулфатизация (тренировъчен цикъл)
При разреждане плочите на акумулатора се покриват с дребно-зърнест оловен сулфат, който при зареждане отново се преобразува в активна маса. При експлоатация (главно при продължително управляване в градски условия без периодично дозареждане, ниско ниво на електролита, повреда на реле-регулатора на напрежението, дълбоко разреждане на акумулатора) по активната маса на плочите се образуват едри кристали оловен сулфат. Те запушват порите й и не позволяват на електролита да проникне в нея. Акумулаторът започва бързо да «пада».
За да се отстрани лекото сулфатизиране на плочите:
Акумулаторът се зарежда и след това се включва за разреждане през специално устройство или през консуматор, чиято мощност е такава, че през него протича ток, равен или по-малък от капацитета на батерията. С други думи, ако нямате специално разрядно устройство, към акумулатора може да включите една лампа за фар.
Спадането на напрежението отначало е много бавно, но стигне ли напрежението до 11,0 волта то започва бързо да намалява. От този момент напрежението трябва да се следи непрекъснато, тъй като в никакъв случай не бива да се оставя да спадне под минимума 10,5 волта, под който батерията започва да се разрушава. При достигане на тази долна граница устройството или лампата се изключват.
След това акумулаторът веднага се зарежда повторни. Ако не се е получил достатъчно добър ефект, например напрежението и гъстотата не са се повдигнали достатъчно, тренировъчният цикъл може да се повтори и потрети.
- Батька Махно
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320 купе , 94
Колега,когато сваляш акумулатора за зареждане---Вържи му една лампа от мигач и го остави докато лампата изгасне-може да минат часове.После го зареди за 24 часа,трябва и да почнат да излизат мехурчета,слагай на колата и върти спокойно.
Бог създаде ВМW, а хората-всичко останало!
32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани