320 vs 318IS ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
еми и аз това мисля какъв е смисъла от 6-так като ще дойде Гошко с голфа и ще те насурвака. А ис срещу 320 зависи коя е читава. От старт на 400м 320-ката може да дръпне с 1-2 коли, но това е състезание ако Ис на светофар тръгне по ранно 320 неможе да го настигне и обратното струва ли си подръжката тогава на 6-так всеки сам си взема решение 

- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
еми това е разликата във вървежа, разлика подръжка -малко повече масло + 2 свещи+гражданска май по висока съединител по скъп, частите по скъпил, малко или много пари са си тези работи а ти дава същото 

Последна промяна ditko1 на 20 Яну 2008, 21:02, променена общо 1 път
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Еми то малко повечкото вървеж е предимството на шестака. След като не ти трябва закакво ти е тогава ?
Това с усещането са глупости общо взето в града разлика няма. Заради единя звук не можеш да ме убедиш че си заслужава консумативите да са ми с 1/2 повече.

- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Стан има малко повече вървеж на писта, а за градско която 1-во тръгне другата неможе да я стигне няма толкова голяма разлика във вървежа.Еми то малко повечкото вървеж е предимството на шестака.
- Burningparis
- ентусиаст
-
- Мнения: 807
- Регистриран на: 24.02.2006
- Местоположение: Cофия
- Пол: Мъж
- Кара: 320 I
имах 318 ис м42 преди да си купя 320-ката м52. ИС-а беше със спортна генерация, окачване, чип, филтър и го карах само с 100 октна рейсинг. Бая си вървеше колата, даже доста добре.
разликата с 320-ката :
1. по-балансиран двигател, който на място не чуваш и не усещаш
2. повече сила в ускорението особено по нанагорнище и във високите скорости (и с повече товар)
3. по приятна возия
4. по-приятен звук
това, което ми липсва от ИС-а е пъргавостта в ниските и ограничителя на 7200

разликата с 320-ката :
1. по-балансиран двигател, който на място не чуваш и не усещаш
2. повече сила в ускорението особено по нанагорнище и във високите скорости (и с повече товар)
3. по приятна возия
4. по-приятен звук
това, което ми липсва от ИС-а е пъргавостта в ниските и ограничителя на 7200



- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
И тази тема стана като останалите.Имах някаква надежда,че тази може
да се окаже по-информативна,но тя пак пое в така добре познатата насока - безкрайния офтопик
да се окаже по-информативна,но тя пак пое в така добре познатата насока - безкрайния офтопик

- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Ogi сподели 1-ви впечатления като пешаходец
аз вече 3 месеца съм и ми остават 3 и пак съм на пистата.

56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани