Лампа на AIR-beg

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Самоков
Кара: 325 Turbo

Мнение от asi_tulev » 10 Яну 2008, 9:50

zBoost написа:Проблема ти е, че си го махнал докато колата е била с вързан акумулатор. Кога правиш такава интервенция, се маха минусовата клема и ги сменяш. Сега след като си завършил и свързал всичко, отиди в някой сервиз да ти изчистят грешката, иначе сама няма да спре да свети.


Не е така. Новия волан не се свързва на мястото на стария. Куплунга с който беше вързан стария сега седи свободен. Със стария волан аирбег системата има 2 датчика на бомбетата, които засичат удара и отварят възглавницата във волана. Само дето вече я няма тази възглавница и компа отчита грешка в системата и от там ми свети лампата на таблото.
Та въпроса ми е какво може или как, да се свърже в свободния куплунг от стария волан, та компа да си мисли че е още там. По този начин системата че се възстанови и лампата че си свети нормално.
А новия волан иска само захранване и си работи айрбега. Датчика който отчита удара е във самия волан, а си има и лампа на волана - същата като тази на таблото за аирбега.
Изображение


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 10 Яну 2008, 10:15

asi_tulev написа:А новия волан иска само захранване и си работи айрбега. Датчика който отчита удара е във самия волан, а си има и лампа на волана - същата като тази на таблото за аирбега.

:kuku:
Кой е този волан оригинален БМВ със датчик във самия волан?
Как реагира този датчик? - Блъскаш се ,удряш си носа в волана и той се активира и те връща назад (т.н. камшичен удар) ...моля те не говори смешки :idea:
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 10 Яну 2008, 10:32

///MapTo написа:
asi_tulev написа:А новия волан иска само захранване и си работи айрбега. Датчика който отчита удара е във самия волан, а си има и лампа на волана - същата като тази на таблото за аирбега.

:kuku:
Кой е този волан оригинален БМВ със датчик във самия волан?
Как реагира този датчик? - Блъскаш се ,удряш си носа в волана и той се активира и те връща назад (т.н. камшичен удар) ...моля те не говори смешки :idea:


датчика не е ли във колана? :roll:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 10 Яну 2008, 10:40

Ogi написа:
///MapTo написа:
asi_tulev написа:А новия волан иска само захранване и си работи айрбега. Датчика който отчита удара е във самия волан, а си има и лампа на волана - същата като тази на таблото за аирбега.

:kuku:
Кой е този волан оригинален БМВ със датчик във самия волан?
Как реагира този датчик? - Блъскаш се ,удряш си носа в волана и той се активира и те връща назад (т.н. камшичен удар) ...моля те не говори смешки :idea:


датчика не е ли във колана? :roll:

На Е36 мисля че няма колани с пиро патрон ако това имаш в предвид :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E91 325xi

Мнение от renene » 10 Яну 2008, 13:15

Е хора сложете едно съпротивление не си чупете таблата струва 0.20лв :mhihi: :lol:после триеш компа и си готов
диагностика 0899937450

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: перник

Мнение от гроздан » 10 Яну 2008, 13:39

съпротивленито 3вата 4ома ина диагностика да изчистат грешката
можач

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 10 Яну 2008, 14:24

asi_tulev написа:...


Сещам се за кой волан говориш, ето този :
Изображение

Датчик освен в бумбетата има и под задната седалка.
Лампата наистина е във волана, винаги съм се чудил защо, но за пръв път чувам, че датчика е в самия волан. Вижда ми се нереално това, защо тогава да ги правят с по 3 датчика колите с airbag :roll:

Ogi написа:...

vld написа:...


И двамата сте в грешка ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Мнение от koleto_78 » 10 Яну 2008, 19:26

под задната седалка е блока за управление а датчика е под предна дясна

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Самоков
Кара: 325 Turbo

Мнение от asi_tulev » 10 Яну 2008, 20:08

zBoost написа:...


Съшия бате. :)

гроздан написа:съпротивленито 3вата 4ома ина диагностика да изчистат грешката


И аз бях чувал за резистор, но не знаех каква стойност трябва да е. Това дето го казваш 4ом 3W тествано ли е?
Да не стане няква инфекция? :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 10 Яну 2008, 21:22

asi_tulev написа:
zBoost написа:Проблема ти е, че си го махнал докато колата е била с вързан акумулатор. Кога правиш такава интервенция, се маха минусовата клема и ги сменяш. Сега след като си завършил и свързал всичко, отиди в някой сервиз да ти изчистят грешката, иначе сама няма да спре да свети.


Не е така. Новия волан не се свързва на мястото на стария. Куплунга с който беше вързан стария сега седи свободен. Със стария волан аирбег системата има 2 датчика на бомбетата, които засичат удара и отварят възглавницата във волана. Само дето вече я няма тази възглавница и компа отчита грешка в системата и от там ми свети лампата на таблото.
Та въпроса ми е какво може или как, да се свърже в свободния куплунг от стария волан, та компа да си мисли че е още там. По този начин системата че се възстанови и лампата че си свети нормално.
А новия волан иска само захранване и си работи айрбега. Датчика който отчита удара е във самия волан, а си има и лампа на волана - същата като тази на таблото за аирбега.


Не знам какво си мислиш, че ще й се възстанови на системата, като излъжеш компа на ЕЪРБЕГА?!? Аз съм лъгал датчика, който се намира в предна дясна седалка (той гледа дали има пътник там или не) на едно Е39 и на едно Е36, но въпреки това не си правя илюзии, че системата е ОК, като цяло. Между другото не се прави само със съпротивление :winky: И въпреки, че лампата не свети на таблото (след чистене на грешките разбира се) аз не съм сигурен дали пасажерския ЕЪРБЕГ изобщо ще сработи. Недай боже!
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 10 Яну 2008, 21:25

asi_tulev написа:
zBoost написа:Проблема ти е, че си го махнал докато колата е била с вързан акумулатор. Кога правиш такава интервенция, се маха минусовата клема и ги сменяш. Сега след като си завършил и свързал всичко, отиди в някой сервиз да ти изчистят грешката, иначе сама няма да спре да свети.


Не е така. Новия волан не се свързва на мястото на стария. Куплунга с който беше вързан стария сега седи свободен. Със стария волан аирбег системата има 2 датчика на бомбетата, които засичат удара и отварят възглавницата във волана. Само дето вече я няма тази възглавница и компа отчита грешка в системата и от там ми свети лампата на таблото.
Та въпроса ми е какво може или как, да се свърже в свободния куплунг от стария волан, та компа да си мисли че е още там. По този начин системата че се възстанови и лампата че си свети нормално.
А новия волан иска само захранване и си работи айрбега. Датчика който отчита удара е във самия волан, а си има и лампа на волана - същата като тази на таблото за аирбега.


Не знам какво си мислиш, че ще й се възстанови на системата, като излъжеш компа на ЕЪРБЕГА?!? Аз съм лъгал датчика, който се намира в предна дясна седалка (той гледа дали има пътник там или не) на едно Е39 и на едно Е36, но въпреки това не си правя илюзии, че системата е ОК, като цяло. Между другото не се прави само със съпротивление :winky: И въпреки, че лампата не свети на таблото (след чистене на грешките разбира се) аз не съм сигурен дали пасажерския ЕЪРБЕГ изобщо ще сработи. Недай боже!
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Самоков
Кара: 325 Turbo

Мнение от asi_tulev » 10 Яну 2008, 22:43

turbo написа:Не знам какво си мислиш, че ще й се възстанови на системата, като излъжеш компа на ЕЪРБЕГА?!?


Ами просто искам да ми свети лампата на таблото така, все едно че системета работи нормално.

turbo написа:...
едно Е39 и на едно Е36, но въпреки това не си правя илюзии, че системата е ОК, като цяло. Между другото не се прави само със съпротивление. И въпреки, че лампата не свети на таблото (след чистене на грешките разбира се) аз не съм сигурен дали пасажерския ЕЪРБЕГ изобщо ще сработи. Недай боже!


1. Волана който си сложих, си носи цялата аирбег систем в себе си (или аз така поне си мисля). От там на татък, идеята ми е да излъжа старата система, че всико си и е наред и лампата на таблото да си свети нормално.

2. Ами мойта талига няма пазажерски айрбаг. '93 е само. :dunno:

3. Като не се прави само с резистор, кажи какво ще трябва още, за да не прцакам нещо.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Самоков
Кара: 325 Turbo

Мнение от asi_tulev » 12 Яну 2008, 22:13

Никой ли не е тествал поставянето на резистор, вместо възглавницата?
Притесняват ме тези 3W :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от fedoracore » 13 Яну 2008, 9:38

:!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Самоков
Кара: 325 Turbo

Мнение от asi_tulev » 17 Яну 2008, 14:05

:?: :?:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook