325TD трудно пали при по дълъг престой!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 25.06.2007

325TD трудно пали при по дълъг престой!

Мнение от dreamTech » 17 Яну 2008, 10:28

Колеги имам проблем с паленето когато колата е престояла повечко време,
например от вечерта до сутринта. Проблема не се появява всеки път,
но напоследък все по-често. Помпата е сменена филтъра е добре, но за
всеки случай съм взел нов и ще го сменя. Като откача щуцера с маркуча
след филтъра и хвърля гориво, което ме навежда на мисълта, че в
резервоара всичко е наред, дали е възможно от някъде да гълта въздух
след филтъра. Някой ако е имал такъв проблем моля да сподели, че се
побърках вече и най-много да прецакам стартера.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 15.03.2007
Местоположение: Джумаята
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
Мечтае да кара: Луноход
Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i

Мнение от aboykov » 17 Яну 2008, 10:57

Колега, аз имах подобен проблем с паленето. Смених свещи, акумулатор ... накрая намерих решението във форума - възвратен клапан. Поне за 318ТДС излиза, че е задължително това. Струваше ми 10на лева този клапан.
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: с.Градина

Мнение от TofiTo » 17 Яну 2008, 10:57

брато не карам дизел,но споредмен дарпа от някаде помалко въздух...щом помпата ти е нова просто невиждам от каде да е другаде.. :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E70
Детайли за колата: 3.0d "07

Мнение от 7878 » 17 Яну 2008, 11:43

Като сменяш филтъра, го напълни с нафта да не влезе и оттам възух
Човек се учи, докато е прост!
Изображение

Изображение


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 17 Яну 2008, 12:07

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=74708
Имъм същия проблем. От около месец се занимавам с него. Стигнал съм до извода че или смуче въздух от някъде или нафтата пада.
Може и да са свещи но ги проверих а и са на 8м.
Аз ще слагам възвратен клапан. Според мен горивото си утива.
Провери сутрин преди да запалиш дали в прозрачния маркуч от Филтъра до ГНП има нафта и дали има въздух. УСПЕХ.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 520i

бмв

Мнение от onicks » 17 Яну 2008, 12:51

колега имах същия проблем,къде ли не ходих какво ли не ми казваха утидох в супердизел там за 10 мин.разбраха какъв е проблема 4 изгорели свещи.диагностиката -30лв,работа-40лв и смяна на свещите 80лв и ми дадоха 1год.гаранция така че не чакаи а утиди там.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: София
Кара: 530dA E39 M-pack
Мечтае да кара: E30 S50 на широко

Мнение от Bullet_1 » 17 Яну 2008, 13:01

1.Като запали колата на колко цилиндъра пали ?
2.Можиш да сложиш един инжектор преди филтъра тои си има клапан които не позволява връщането на горивото а и като смениш филтъра можиш да го напълниш с инжектора и да пали по лесно колата
Който се стиска после яко писка


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Re: бмв

Мнение от ludia » 17 Яну 2008, 13:13

onicks написа:колега имах същия проблем,къде ли не ходих какво ли не ми казваха утидох в супердизел там за 10 мин.разбраха какъв е проблема 4 изгорели свещи.диагностиката -30лв,работа-40лв и смяна на свещите 80лв и ми дадоха 1год.гаранция така че не чакаи а утиди там.


Тези свещи можеше с един мултицед да ги провериш. След което да си купиш 4тири и да си ги слижиш сам. Работа за 1 час. И спестяваш повече от 150лв. (ако ходиш в супердизел)
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 17 Яну 2008, 13:23

1.Забележи дали колата запалва за 1-2 сек и после гасне и няма палене., защото ако е така свещите ти са наред!!!!!
2. Виж като въртиш на стартер има ли отзад някви пушеци!!!!!!!!!!!!! , ако няма никакво гориво нестига до цилиндрите.
казваш че гориво до филтъра стига, провери си клапанчето на помпата.
Има и доста други неща за проверка, но първо виж тези....!!!!! Успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: София
Кара: 530dA E39 M-pack
Мечтае да кара: E30 S50 на широко

Мнение от Bullet_1 » 17 Яну 2008, 13:25

това с мутицета не е съвсем така щото по някой път не се загряват правилно а мултицета ще покаже че всичко е наред затова най сигорния варянт е сваляш я и с една жичка я допираш на акомулатора на + и - и ще видиш как се нагрява трябва връхчето да и стане червено в цвета на лава като по филмите :mhihi:
Който се стиска после яко писка


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 17 Яну 2008, 13:39

Кое е това клапане на помпата?
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 520i

Мнение от onicks » 17 Яну 2008, 13:50

а бе ludia ти си бил голям специалист,та те само свещите са 80 лв, а от такива маистори като теб дето мерят свещите с милтицет ми е писнало,защото въпросните майстори искаха да ми сменят ГНП и сигменти,защото се губела компресията,а тя колата се мъчеше и палеше на -15 с 4 изгорели свещи и не знам как би станало това ако нямаше компресия. :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Последна промяна onicks на 17 Яну 2008, 15:21, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 17 Яну 2008, 13:51

прегледаи си маркучетата за обратното гориво от дюзите
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 17 Яну 2008, 14:49

Или свещи или дърпа въздух.
Ма по вероято е да са свещите.
Проверка и да им правиш ако са много стари кел файда и да работят пак не греят като нови,просто явно от старостта.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 25.06.2007

Мнение от dreamTech » 17 Яну 2008, 16:51

matros точно така става, както казваш, първоначално запалва и
веднага изгасва, след което трябва много въртене, за да запали.
И не изпушва като запали.
Къде се намира клапанчето на помпата?
И съответно как да го проверя?

П.П.: Забравих да спомена, че ми свети лампата с нарисувана на нея
дюза!

Между другото за пръв път се качвам на БМВ и то дизел и съм на път да
се разочаровам :( !

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook