325TD трудно пали при по дълъг престой!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
325TD трудно пали при по дълъг престой!
Колеги имам проблем с паленето когато колата е престояла повечко време,
например от вечерта до сутринта. Проблема не се появява всеки път,
но напоследък все по-често. Помпата е сменена филтъра е добре, но за
всеки случай съм взел нов и ще го сменя. Като откача щуцера с маркуча
след филтъра и хвърля гориво, което ме навежда на мисълта, че в
резервоара всичко е наред, дали е възможно от някъде да гълта въздух
след филтъра. Някой ако е имал такъв проблем моля да сподели, че се
побърках вече и най-много да прецакам стартера.
например от вечерта до сутринта. Проблема не се появява всеки път,
но напоследък все по-често. Помпата е сменена филтъра е добре, но за
всеки случай съм взел нов и ще го сменя. Като откача щуцера с маркуча
след филтъра и хвърля гориво, което ме навежда на мисълта, че в
резервоара всичко е наред, дали е възможно от някъде да гълта въздух
след филтъра. Някой ако е имал такъв проблем моля да сподели, че се
побърках вече и най-много да прецакам стартера.
- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Колега, аз имах подобен проблем с паленето. Смених свещи, акумулатор ... накрая намерих решението във форума - възвратен клапан. Поне за 318ТДС излиза, че е задължително това. Струваше ми 10на лева този клапан.
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

- 7878
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70
- Детайли за колата: 3.0d "07
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=74708
Имъм същия проблем. От около месец се занимавам с него. Стигнал съм до извода че или смуче въздух от някъде или нафтата пада.
Може и да са свещи но ги проверих а и са на 8м.
Аз ще слагам възвратен клапан. Според мен горивото си утива.
Провери сутрин преди да запалиш дали в прозрачния маркуч от Филтъра до ГНП има нафта и дали има въздух. УСПЕХ.
Имъм същия проблем. От около месец се занимавам с него. Стигнал съм до извода че или смуче въздух от някъде или нафтата пада.
Може и да са свещи но ги проверих а и са на 8м.
Аз ще слагам възвратен клапан. Според мен горивото си утива.
Провери сутрин преди да запалиш дали в прозрачния маркуч от Филтъра до ГНП има нафта и дали има въздух. УСПЕХ.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
бмв
колега имах същия проблем,къде ли не ходих какво ли не ми казваха утидох в супердизел там за 10 мин.разбраха какъв е проблема 4 изгорели свещи.диагностиката -30лв,работа-40лв и смяна на свещите 80лв и ми дадоха 1год.гаранция така че не чакаи а утиди там.
- Bullet_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: 530dA E39 M-pack
- Мечтае да кара: E30 S50 на широко
1.Като запали колата на колко цилиндъра пали ?
2.Можиш да сложиш един инжектор преди филтъра тои си има клапан които не позволява връщането на горивото а и като смениш филтъра можиш да го напълниш с инжектора и да пали по лесно колата
2.Можиш да сложиш един инжектор преди филтъра тои си има клапан които не позволява връщането на горивото а и като смениш филтъра можиш да го напълниш с инжектора и да пали по лесно колата
Който се стиска после яко писка
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Re: бмв
onicks написа:колега имах същия проблем,къде ли не ходих какво ли не ми казваха утидох в супердизел там за 10 мин.разбраха какъв е проблема 4 изгорели свещи.диагностиката -30лв,работа-40лв и смяна на свещите 80лв и ми дадоха 1год.гаранция така че не чакаи а утиди там.
Тези свещи можеше с един мултицед да ги провериш. След което да си купиш 4тири и да си ги слижиш сам. Работа за 1 час. И спестяваш повече от 150лв. (ако ходиш в супердизел)

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
1.Забележи дали колата запалва за 1-2 сек и после гасне и няма палене., защото ако е така свещите ти са наред!!!!!
2. Виж като въртиш на стартер има ли отзад някви пушеци!!!!!!!!!!!!! , ако няма никакво гориво нестига до цилиндрите.
казваш че гориво до филтъра стига, провери си клапанчето на помпата.
Има и доста други неща за проверка, но първо виж тези....!!!!! Успех
2. Виж като въртиш на стартер има ли отзад някви пушеци!!!!!!!!!!!!! , ако няма никакво гориво нестига до цилиндрите.
казваш че гориво до филтъра стига, провери си клапанчето на помпата.
Има и доста други неща за проверка, но първо виж тези....!!!!! Успех
- Bullet_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: 530dA E39 M-pack
- Мечтае да кара: E30 S50 на широко
това с мутицета не е съвсем така щото по някой път не се загряват правилно а мултицета ще покаже че всичко е наред затова най сигорния варянт е сваляш я и с една жичка я допираш на акомулатора на + и - и ще видиш как се нагрява трябва връхчето да и стане червено в цвета на лава като по филмите 

Който се стиска после яко писка
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Кое е това клапане на помпата?

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
а бе ludia ти си бил голям специалист,та те само свещите са 80 лв, а от такива маистори като теб дето мерят свещите с милтицет ми е писнало,защото въпросните майстори искаха да ми сменят ГНП и сигменти,защото се губела компресията,а тя колата се мъчеше и палеше на -15 с 4 изгорели свещи и не знам как би станало това ако нямаше компресия.








Последна промяна onicks на 17 Яну 2008, 15:21, променена общо 1 път
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
прегледаи си маркучетата за обратното гориво от дюзите
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Или свещи или дърпа въздух.
Ма по вероято е да са свещите.
Проверка и да им правиш ако са много стари кел файда и да работят пак не греят като нови,просто явно от старостта.
Ма по вероято е да са свещите.
Проверка и да им правиш ако са много стари кел файда и да работят пак не греят като нови,просто явно от старостта.

matros точно така става, както казваш, първоначално запалва и
веднага изгасва, след което трябва много въртене, за да запали.
И не изпушва като запали.
Къде се намира клапанчето на помпата?
И съответно как да го проверя?
П.П.: Забравих да спомена, че ми свети лампата с нарисувана на нея
дюза!
Между другото за пръв път се качвам на БМВ и то дизел и съм на път да
се разочаровам
!
веднага изгасва, след което трябва много въртене, за да запали.
И не изпушва като запали.
Къде се намира клапанчето на помпата?
И съответно как да го проверя?
П.П.: Забравих да спомена, че ми свети лампата с нарисувана на нея
дюза!
Между другото за пръв път се качвам на БМВ и то дизел и съм на път да
се разочаровам

48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани